Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 M50B25TU: při zahřátým motoru nechytá

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od CESi125 »

Zdravím,nevim čím to je,ale když je studená tak nastartuje bez problému a dokud jí nechcípnu tak běží,ale jak chci znovu nastartovat tak bez šance.
Tipuju to na nějaký čidlo teploty nebo otáček,ale nevim.Chtěl sem zajet na diagnostiku,ale to abych si pro sychr zbalil spacák kdyby mi to někde zdechlo.
Jde o E36 325i vanos.


Předmět změněn na výstižnější.
Autor nechť si přečte Pravidla
MOD (Francis)
Gloocky
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: úte 18.11.2008 01:00

#2 Příspěvek od Gloocky »

Ahoj - mohla by to byt lamba sonda...tak ako to bolo u znameho. Hodne zdaru
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

zaklad, musi tam jit benzin, musi se zapalit a musi tam byt komprese

tedy uz v tuto chvili mozna vada civek, ci svicek nebo krouzky ci pisty, roztazene teplem a propoustejici tlaky

pote privod benzinu, s tim teplem nevim co by souviselo z mechanickych casti, maximalne se muzem zamerit na slozeni smesi, ze ti tam nejde vzduch, takle nevim

reseni: odpoj vahu vzduchu, odpoj lambdy, pujci si od nekoho civky a svicky, zmer tlaky za studena a za tepla, pred dalsim startovanim za tepla zkus odpojit na pul hodky baterku pro reset jednotky, taky zkus sceknout prostor, kde se jednotka nachazi, jestli tam neni nejaka voda

jeste me napadlo, mozna mas ruplou hlavu a tece ti voda do valcu, takze za studena je to vyschle a stazene, ale za tepla roztazene a voda zateka a nejde startovat, ale to je spis blbost, to by ji tam muselo tect na plnej valec :-D jinak chyta velice rada
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
mateees
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pát 10.04.2009 00:00

#4 Příspěvek od mateees »

Podívejte se prosím na tento odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=z75g0iwqnVk
Takhle mi to dělá i ten můj stroj. Po zahřátí jede jak diesel, čím by to mohlo být? Dík
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301

#5 Příspěvek od 4am »

ja mam stejnej problém, ale jinej motor 1,8m43 , za studena chytá na poprvé vždy a teplej na podruhý nebo na potřetí, svíčky sem dal nové to nepomohlo, myslel jsem že to je startér, ale to by nechytal ani za studena na poprvé ne? jako diesel nevrčí
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Kami1 »

CESi:
tipl bych cidlo otacek nebo vahu
zkus odpojit tu vahu, lambdy a ocisti kontakty na cidlech vacky a klikovky(da se i zmerit odpor)
kdyz to porad nepojede(vahou a lambdou to neni) tak bude nejlepsi ta diagnostika(nemusis brat spacak, ale CO hasicak:-))
jinak zbytek toho co radi killca,
ty svicky nebo civky by musely byt spatny vsechny, ale clovek nikdy nevi

mateees:
delalo se s motorem predtim neco?
pro zacatek tam nali tam n91 a zkus to
jinak diagnostika (nebo zkusit odpojit cidla klepani, ale je tam kurevskej pristup)
mozna zmerit komprese
(mohly se taky treba rozhodit rozvody, spatny cidlo otacek)-nepravdepodobny
rozhodne s tim pokud mozno vubec nejezdi ani to dlouho netrap

4am:
pokud ses si jistej ze tam mas spravnej typ svicek tak zhruba to samy co CESi
kdyz by to byl starter tak bys to natocil z kopce, jinak jak rikas
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od Killca »

mateees píše:Podívejte se prosím na tento odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=z75g0iwqnVk
Takhle mi to dělá i ten můj stroj. Po zahřátí jede jak diesel, čím by to mohlo být? Dík

tipl bych vule v hydrostelech, moc ridky olej
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#8 Příspěvek od Josef-325 »

zdravim panove tak to mel cesi125 na diagnostice a je vadny snimac otacek vackovyho hridele tak dnes mu vezu jinej a uvidime...
noir
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: úte 04.03.2008 01:00
Bydliště: PrahaCity

#9 Příspěvek od noir »

kolik stoji takovej dily?...jen pro zajimavost..diky...
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#10 Příspěvek od Josef-325 »

no z druhovyroby stoji okolo 2000 origo to bude darda nejlepsi je si sehnat starsi origo je jich tu na foru dost
sudzi
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.06.2008 00:00

#11 Příspěvek od sudzi »

čau, já mám taky problém se startováním.Někdy chytne hned a někdy musím točit a sešlápnout plyn. Jako kdyby spadával benzín.Měl někdo podobnej problem?Dík
Josef-325
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: sob 02.08.2008 00:00

#12 Příspěvek od Josef-325 »

jj ja mam to sami ale do ted sem neprisel na to co to je podle me pada tlak v pal soustave
sudzi
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pon 16.06.2008 00:00

#13 Příspěvek od sudzi »

neví někdo co s tím???
Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Ústecký kraj

#14 Příspěvek od Roumen »

zdar ... hele, mně to dělalo taky. Za studena jsem auto normal nakopl a jak se ohřálo a chcípl jsem ho, ani za boha. Musel jsem vždycky jak bambálo sedět a čekat,než mi vychladl. Jdi od začátku. Benzín ... já přišel na to, že mi špatně dává čerpadlo. Ale začal jsem jednoduchými věcmi, než jsem začal jančit, co se děje. Relátko u pojistek ... ale nakonec prostě bylo špatné čerpadlo. Poslouchej, jestli dává, když otočíš klíčem.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Jendix »

Josef-325 píše:zdravim panove tak to mel cesi125 na diagnostice a je vadny snimac otacek vackovyho hridele tak dnes mu vezu jinej a uvidime...


tak čim to nakonec bylo? pomohlo to čidlo otáček?
Roumen
Registrovaný
Příspěvky: 100
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Ústecký kraj

#16 Příspěvek od Roumen »

ne, prostě nedávala pumpa benzínu. Do teplého válce toho prostě nějak málo nastříkala... asi
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#17 Příspěvek od Killca »

byla ta pumpa spatna? prece jen je to elektromotor a pokud jsou vadne civky, tzn treba naruseny mezizavitovy izolace, tak probihaj jiskry, ktery cely motorek zahrivaji a pokud se zahreje moc, tak kov, na kterem jsou zavity, zacne mit uplne jine vlastnosti a proste uz se motorek prestava tocit
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301

#18 Příspěvek od 4am »

u mě to byl ten startér .........
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od CESi125 »

čidlo na vačkách se vyměnilo,ale byl to problém s čerpadlem v nádrži.Uvolněný pin v konektoru.Zajel dolů a prostě někdy to chytlo a někdy ne,ale zlobylo to jak na potvoru vždy když byl ohřátej motor.

To čidlo ot. vačkovýho hřídele bylo podle diagnostiky taky v háji a hlavně nebylo ani zapojený,tak sem ho měnil a zapojil,ale problém.Bez něj to ku podivu chodí bez problém ale když je zapojený tak se motor neudrží v otáčkách a hned zdechne.Strašně houpe.Kdyby někdo věděl co s tím...?

Je to taková závada bez závady,prostě jezdím s odpojeným čidlem,ale asi ho tam někdo nedával jen tak pro prdel.
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#20 Příspěvek od Kami1 »

chova se to, jako by bylo spatny, tak nevim, mozna zkusit pujcit jeste jiny. muze byt spatna rj.
rek bych, ze to podle nej nastavuje casovani vstriku a predstih zapalovani,
takze pokud to jede, tak to bude mozna vic zrat a mensi vykon, akorat je riziko podpaleni ventilu,
ale do jaky miry to rj pocita z cidla vacek nebo z klikovky to nevim.
mate nekdo poneti jak je napsanej program rj??
Odpovědět