Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po odpojení baterky může odejít ŘJ?
1)ahaaa, umyl, tak to muze byt navlhla jednotka, to se lidem dost casto i zde stavalo, prave u tehle starsich kousku, protoze ta pena, co kryje uz hodne pousti vlhkost
2)ahaaaa, cvaka, vybita baterka-nabit
3)ahaaa, cvaka, zkorodovane kontakty na tlustem kostricim kabelu motoru nebo cely ten kabel ustiply, sceknout kabel na strane spolujezdce pod motorem, spojeni motoru s kastli
u bmw r.v.91 jeste immo nebyly, ale pokud je tam nejaky dodelany, tak to je jina, ale kdyby tam bylo immo, tak to nepovoli ani pootocit starterem a pokud tam neco hlasite cvaka (jakoze ratatata), tak by to tocit chtelo, ale diky necemu nemuze, takze immo bych mozna vynechal, muj osobni typ je vybita baterka
2)ahaaaa, cvaka, vybita baterka-nabit
3)ahaaa, cvaka, zkorodovane kontakty na tlustem kostricim kabelu motoru nebo cely ten kabel ustiply, sceknout kabel na strane spolujezdce pod motorem, spojeni motoru s kastli
u bmw r.v.91 jeste immo nebyly, ale pokud je tam nejaky dodelany, tak to je jina, ale kdyby tam bylo immo, tak to nepovoli ani pootocit starterem a pokud tam neco hlasite cvaka (jakoze ratatata), tak by to tocit chtelo, ale diky necemu nemuze, takze immo bych mozna vynechal, muj osobni typ je vybita baterka
vlevo je matal
a vpravo Killca 


ahoj, diky za vsechny odpovedi, dnes do toho posadim devce a budu studovat kde to cvaka, baterie se v soucasnosti nabiji, myslim ze tam je immobilizer dodelavany, resp je takova diodka vyvedena takhle dole pod zapinacem svetel a kdyz vytahnu klicek ze zapalovani tak to parkrat jemne zapipa (asi jako ze zablokovano), auto nema vubec snahu tocit starterem, todle je cvakani jak kdybych nekoho bicoval, takovee lupani, no vecer zjistim odkud se to ozyva, jeste co se tyce te baterky, tenkrate jsem nastartoval, vyjel, umyl, odpojil, pripojil a uz nenastartoval, baterka byla svezi ale stejne ji nabijim , takze nejpravdepodobnejsi neco s tim umyti, tak vyndam tu RJ ale to zase nevim kde to je, podivam se do e-manualu, mejte se mnou trplelivost, sem spise od pocitacu : )
Jen taková vsuvka:
Baterie se odpojuje první mínusem u všech aut, stejně jako se tímto způsobem připojují startovací kabely.
Jednak, protože na mínus pólu je vždy menší proudový průtok
Druhak, protože když šaškujete s železným klíčem kolem baterky, tak při kontaktu klíče s kastlí to u mínusu nevadí a u plusu je již mínus odpojen...
Pokud napěťovou špičkou něco odejde, už to ta součástka měla nahnuté a šla by brzo do kopru...
Za normálních okolností by se to stát nemělo.
Baterie se odpojuje první mínusem u všech aut, stejně jako se tímto způsobem připojují startovací kabely.
Jednak, protože na mínus pólu je vždy menší proudový průtok
Druhak, protože když šaškujete s železným klíčem kolem baterky, tak při kontaktu klíče s kastlí to u mínusu nevadí a u plusu je již mínus odpojen...

Pokud napěťovou špičkou něco odejde, už to ta součástka měla nahnuté a šla by brzo do kopru...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.