Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 2zone klima netopí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
No mě teda při zapnutym topeni pri otoceni kolecka pod vydechem na modrou leti uplně ledovej vzduch zvenku při středové poloze vlažnej příjemnej a při otočení na max červenou horkej vzduch... vlažnej rozhodně není
Ale je to musim říct naprosto super věc mám rád v autě teplo ale zase rád dýchám čerstvej studenej vzduch nacož je toto špica. Navíc tím neobtěžuju ani nikoho ze spolucestujících....

Ale je to musim říct naprosto super věc mám rád v autě teplo ale zase rád dýchám čerstvej studenej vzduch nacož je toto špica. Navíc tím neobtěžuju ani nikoho ze spolucestujících....

povol ten odvzdusnovak a jed podtacive do kopce, z toho odvzdusnovaku normalne musi vzlinat/vytekat voda, v te chvili se to muze zasroubovat a meklo by byt odvzdusninoDerek328 píše:zdravím, mám podobný problém a pokoušel jsem se odvzdušnit chladící systém ale nějak mi to pořád netopí, nevím zda to mám správně odvzdušněný. Co by mělo jáít z odvzdušňovacího šroubu? (voda nebo jenom vzduch) V týhle zimě se bez topení opravdu nedá jezdit, prosím o pomoc díky
odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru
vlevo je matal
a vpravo Killca 


povol ten odvzdusnovak a jed podtacive do kopce, z toho odvzdusnovaku normalne musi vzlinat/vytekat voda, v te chvili se to muze zasroubovat a meklo by byt odvzdusnino
odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru[/quote]
Super díky moc za radu pokusím se najít nějaký suchý kopec a tam to zkusím udělat. Díky moc za radu doufám že to tentokrát půjde
odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru[/quote]
Super díky moc za radu pokusím se najít nějaký suchý kopec a tam to zkusím udělat. Díky moc za radu doufám že to tentokrát půjde

Killca píše:povol ten odvzdusnovak a jed podtacive do kopce, z toho odvzdusnovaku normalne musi vzlinat/vytekat voda, v te chvili se to muze zasroubovat a meklo by byt odvzdusninoDerek328 píše:zdravím, mám podobný problém a pokoušel jsem se odvzdušnit chladící systém ale nějak mi to pořád netopí, nevím zda to mám správně odvzdušněný. Co by mělo jáít z odvzdušňovacího šroubu? (voda nebo jenom vzduch) V týhle zimě se bez topení opravdu nedá jezdit, prosím o pomoc díky
odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru
ok díky za radu pokusím se to dneska udělat, snad se to povede.
Díky
nemcour píše:A nevíte jak odvzdušnit 318tds sem tam nikde ten šroubek na odvzušnění nenašel
jo, u tds vim ze je to nekde jinde, ale nevim kde

Derek328 píše:je tu někdo z prahy kdo by mi s tím mohl pomoc? byl bych moc vděčnej celkem už došli i nervy
prijed v nedeli na strahov ve 3 hodiny, poradame tam s lidma kazdonedelni bmw srazy, kouknem na to, pokud mas cas
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 29.03.2009 01:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj nikde jsem tu nenašel takový příznak co se děje mě tak proto se ptám jestli nikdo nevíte čim to může být u E36 s manualní 2zonovou klimou.Když je motor zahřáty a auto stojí tak topení topí pěkně ale když už se rozjedu tak přestává topit a fouká na mě vlažnej vzduch,pokud jsem to pochopil tak vyskouším jestli mi pak tedy topí na okno či na nohy někde jsem tu čet že schválně to netopí na řidiče kvůli bdělosti.A kamarád mi řek že to může být termostat ale zase když se to auto v poho zahřeje a nepřehřívá se prostě normálka ,no nevím zítra to pořádně probádám a prosím o radu. 

nastav stredovy kolecko na cervenou, foukani ze stredovyho by melo prestat uplne, nebo zacne trochu foukat teply, na nophy by mel foukat teplej, pokud to je tim automatem
jestli to takhle nefunguje, muze to byt tim termostatem klidne, nebo je motor spatne odvzdusneny, nebo ti to neotvira klapku v topeni a nepusti teplou vodu aby ohrala vzduch, obcas se stane, ze rupne lanko, nebo zatuhne tahlo, takze rozebrat pulku palubky a promazat a rozhybat
jestli to takhle nefunguje, muze to byt tim termostatem klidne, nebo je motor spatne odvzdusneny, nebo ti to neotvira klapku v topeni a nepusti teplou vodu aby ohrala vzduch, obcas se stane, ze rupne lanko, nebo zatuhne tahlo, takze rozebrat pulku palubky a promazat a rozhybat
vlevo je matal
a vpravo Killca 


pri stani se voda moc nechladi a tak je horka a ohriva vzduch, ale kdyz se zacnes rozjizdet, zacne vic cirkulovat vzduch a profukovat vzduch chladicem a tim se voda chladi a to znamena ochlazeni vzduchu z vetraku, tedy jak rikam, bud spatne odvzdusneny, nebo zatuhly klapky nebo praskle lanko tahla nebo spatny termostat
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 274
- Registrován: ned 29.03.2009 01:00
- Bydliště: Odolena Voda
- Kontaktovat uživatele:
ty klapky co myslíš mi fungujou fouká to kam nastavim i když dám teplo či studenou a dnes jsem to 3 odvzdušnil a furt to samé jen mi bylo divné když jsem otevřel odvzdušňovák tak mi z toho stříkala voda z bublinama ale malíma takže tam byl někde vzduch a pak když už tekla jen voda bez bublyn tak jsem to zavřel a zítra popřípadě doleju na měrku a když se u toho mění termostat je ještě něco dobrý k tomu dokoupit ?Jinak tedy mito dělá furt že topí když stojim a když jedu tak ne
EDIT1: jinak kdyby mi ta klapka nefakala tak by to přece netopilo ani když bych stál ne
EDIT2: jen ještě se chci zeptat je to termostat u toho vanosu není tam ještě jeden jenom že si neumím vyložit příčinu toho že to je termostatem myslím tím důvod ,pokud jsem to pochopil od tebe a od kámoše tak to je furt jako otevřenej a voda se hned chladí,pač kdyby byl furt zavřenej tak by se to přehřívalo tak pls jen o vysvětlení lehce v tom plavu dík
EDIT3: jo visko spojkou to nemůže být pač jsem zjistil že je v pytli když je motor ohřátej tak jí v poho zastavím a nemá žádnej odpor
MOD Killca: texty ze tří dalších po sobě jdoucích příspěvku vloženy do jednoho

EDIT1: jinak kdyby mi ta klapka nefakala tak by to přece netopilo ani když bych stál ne

EDIT2: jen ještě se chci zeptat je to termostat u toho vanosu není tam ještě jeden jenom že si neumím vyložit příčinu toho že to je termostatem myslím tím důvod ,pokud jsem to pochopil od tebe a od kámoše tak to je furt jako otevřenej a voda se hned chladí,pač kdyby byl furt zavřenej tak by se to přehřívalo tak pls jen o vysvětlení lehce v tom plavu dík

EDIT3: jo visko spojkou to nemůže být pač jsem zjistil že je v pytli když je motor ohřátej tak jí v poho zastavím a nemá žádnej odpor

MOD Killca: texty ze tří dalších po sobě jdoucích příspěvku vloženy do jednoho