Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 2zone klima netopí

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Derek328
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha - 9

#21 Příspěvek od Derek328 »

zdravím, mám podobný problém a pokoušel jsem se odvzdušnit chladící systém ale nějak mi to pořád netopí, nevím zda to mám správně odvzdušněný. Co by mělo jáít z odvzdušňovacího šroubu? (voda nebo jenom vzduch) V týhle zimě se bez topení opravdu nedá jezdit, prosím o pomoc díky
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od xSAFA »

No mě teda při zapnutym topeni pri otoceni kolecka pod vydechem na modrou leti uplně ledovej vzduch zvenku při středové poloze vlažnej příjemnej a při otočení na max červenou horkej vzduch... vlažnej rozhodně není :)

Ale je to musim říct naprosto super věc mám rád v autě teplo ale zase rád dýchám čerstvej studenej vzduch nacož je toto špica. Navíc tím neobtěžuju ani nikoho ze spolucestujících.... ;)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#23 Příspěvek od Killca »

Derek328 píše:zdravím, mám podobný problém a pokoušel jsem se odvzdušnit chladící systém ale nějak mi to pořád netopí, nevím zda to mám správně odvzdušněný. Co by mělo jáít z odvzdušňovacího šroubu? (voda nebo jenom vzduch) V týhle zimě se bez topení opravdu nedá jezdit, prosím o pomoc díky
povol ten odvzdusnovak a jed podtacive do kopce, z toho odvzdusnovaku normalne musi vzlinat/vytekat voda, v te chvili se to muze zasroubovat a meklo by byt odvzdusnino

odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Derek328
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha - 9

#24 Příspěvek od Derek328 »

povol ten odvzdusnovak a jed podtacive do kopce, z toho odvzdusnovaku normalne musi vzlinat/vytekat voda, v te chvili se to muze zasroubovat a meklo by byt odvzdusnino

odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru[/quote]

Super díky moc za radu pokusím se najít nějaký suchý kopec a tam to zkusím udělat. Díky moc za radu doufám že to tentokrát půjde :)
Derek328
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha - 9

#25 Příspěvek od Derek328 »

Killca píše:
Derek328 píše:zdravím, mám podobný problém a pokoušel jsem se odvzdušnit chladící systém ale nějak mi to pořád netopí, nevím zda to mám správně odvzdušněný. Co by mělo jáít z odvzdušňovacího šroubu? (voda nebo jenom vzduch) V týhle zimě se bez topení opravdu nedá jezdit, prosím o pomoc díky
povol ten odvzdusnovak a jed podtacive do kopce, z toho odvzdusnovaku normalne musi vzlinat/vytekat voda, v te chvili se to muze zasroubovat a meklo by byt odvzdusnino

odvzdusneni delat s pustenym topenim a pri zahratejsim motoru


ok díky za radu pokusím se to dneska udělat, snad se to povede.
Díky
nemcour
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: úte 08.07.2008 00:00

#26 Příspěvek od nemcour »

A nevíte jak odvzdušnit 318tds sem tam nikde ten šroubek na odvzušnění nenašel
Derek328
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha - 9

#27 Příspěvek od Derek328 »

tak sem to dneska zkoušel odvzdušnit a stejnak nic asi tam mám pořád vzduch někde už opravdu nevím co s tím, budu to muset asi hodit do servisu. :oops:
Derek328
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha - 9

#28 Příspěvek od Derek328 »

je tu někdo z prahy kdo by mi s tím mohl pomoc? byl bych moc vděčnej celkem už došli i nervy
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#29 Příspěvek od Killca »

nemcour píše:A nevíte jak odvzdušnit 318tds sem tam nikde ten šroubek na odvzušnění nenašel

jo, u tds vim ze je to nekde jinde, ale nevim kde :-D koukni na chladic vsude kolem, jestli nahodou nekde ten sroubek neni schovanej, jinak ti musi poradit nekdo jinej

Derek328 píše:je tu někdo z prahy kdo by mi s tím mohl pomoc? byl bych moc vděčnej celkem už došli i nervy

prijed v nedeli na strahov ve 3 hodiny, poradame tam s lidma kazdonedelni bmw srazy, kouknem na to, pokud mas cas
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Mesiee
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: pon 05.01.2009 01:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Mesiee »

Možná trochu OOT ale potvrdte mi prosím moji doměnku.
Pokud se motor normálně zahřívá vše v pohodě ale potom padá zpátky do modré,třeba i po dvou hodinách jízdy beží normálně pak do modra zase normálně zase do modra.Domívám se že je špatný termostat a spíná podle nálady.Je to tak?

Děkuji
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#31 Příspěvek od Killca »

je to tak :) spatny termostat neudrzi vodu v motoru, aby se zahrala a pousti ji do chladice, kde se moc chladi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Derek328
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 04.01.2009 01:00
Bydliště: Praha - 9

#32 Příspěvek od Derek328 »

problém s topením asi vyřešen: zdá se že je v háji ventilna topení, skrz ventil prochází málo teplá voda a proto fouká studený vzduch. Uvidíme až v únoru :wink:
koty
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: ned 29.03.2009 01:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od koty »

Ahoj nikde jsem tu nenašel takový příznak co se děje mě tak proto se ptám jestli nikdo nevíte čim to může být u E36 s manualní 2zonovou klimou.Když je motor zahřáty a auto stojí tak topení topí pěkně ale když už se rozjedu tak přestává topit a fouká na mě vlažnej vzduch,pokud jsem to pochopil tak vyskouším jestli mi pak tedy topí na okno či na nohy někde jsem tu čet že schválně to netopí na řidiče kvůli bdělosti.A kamarád mi řek že to může být termostat ale zase když se to auto v poho zahřeje a nepřehřívá se prostě normálka ,no nevím zítra to pořádně probádám a prosím o radu. :roll:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#34 Příspěvek od Killca »

nastav stredovy kolecko na cervenou, foukani ze stredovyho by melo prestat uplne, nebo zacne trochu foukat teply, na nophy by mel foukat teplej, pokud to je tim automatem

jestli to takhle nefunguje, muze to byt tim termostatem klidne, nebo je motor spatne odvzdusneny, nebo ti to neotvira klapku v topeni a nepusti teplou vodu aby ohrala vzduch, obcas se stane, ze rupne lanko, nebo zatuhne tahlo, takze rozebrat pulku palubky a promazat a rozhybat
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
koty
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: ned 29.03.2009 01:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od koty »

a jaký středový myslíš mám tu klimu manualní tu 2 zonovou s dvěma malímy kolečky u prostřed na teplotu a pak ty větší boční kam to má foukat a rychlost foukání a nemyslýš to co je vedle kolečka na otevírání ofuku já nevím co myslýš víc to popiš :roll:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#36 Příspěvek od Killca »

ty tam to stredovy kolecko asi nemas, proto nevis o cem mluvim :) na stredovym ofuku, nastaveni nahoru a dolu -> cervena a modra, neprecet sem si to, ze mas vlastne manual klimu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
koty
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: ned 29.03.2009 01:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od koty »

A tedy nevíš čím to je že když stojí to auto tak pěkně topí a když už se rozjíždím tak přestává topit a mám to nastavený na foukání na řidiče
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#38 Příspěvek od Killca »

pri stani se voda moc nechladi a tak je horka a ohriva vzduch, ale kdyz se zacnes rozjizdet, zacne vic cirkulovat vzduch a profukovat vzduch chladicem a tim se voda chladi a to znamena ochlazeni vzduchu z vetraku, tedy jak rikam, bud spatne odvzdusneny, nebo zatuhly klapky nebo praskle lanko tahla nebo spatny termostat
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
koty
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: ned 29.03.2009 01:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od koty »

ty klapky co myslíš mi fungujou fouká to kam nastavim i když dám teplo či studenou a dnes jsem to 3 odvzdušnil a furt to samé jen mi bylo divné když jsem otevřel odvzdušňovák tak mi z toho stříkala voda z bublinama ale malíma takže tam byl někde vzduch a pak když už tekla jen voda bez bublyn tak jsem to zavřel a zítra popřípadě doleju na měrku a když se u toho mění termostat je ještě něco dobrý k tomu dokoupit ?Jinak tedy mito dělá furt že topí když stojim a když jedu tak ne :cry:

EDIT1: jinak kdyby mi ta klapka nefakala tak by to přece netopilo ani když bych stál ne :roll:

EDIT2: jen ještě se chci zeptat je to termostat u toho vanosu není tam ještě jeden jenom že si neumím vyložit příčinu toho že to je termostatem myslím tím důvod ,pokud jsem to pochopil od tebe a od kámoše tak to je furt jako otevřenej a voda se hned chladí,pač kdyby byl furt zavřenej tak by se to přehřívalo tak pls jen o vysvětlení lehce v tom plavu dík :(

EDIT3: jo visko spojkou to nemůže být pač jsem zjistil že je v pytli když je motor ohřátej tak jí v poho zastavím a nemá žádnej odpor :roll:

MOD Killca: texty ze tří dalších po sobě jdoucích příspěvku vloženy do jednoho
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#40 Příspěvek od libovka »

Pokud je termostat otevřenej tak se motor ohřívá velmi pomalu.Pokud je zavřenej tak motor za 10minut uvaříš.
Ta viskospojka na to vliv mít nebude.Má vliv pouze na to,že se ti to v koloně bude přehřívat.
Odpovědět