Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 320d problém na dálnici!
Ahoj včera jsem půjčoval auto přítelkyni a když se vracela domů po dálnici cca při 140km/h se jí prej z ničeho nic rozsvítili všechny kontrolky a spadly otáčky (při předjíždění celkem nepříjemný pocit). Po cca 1 vteřině zase všechno v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být? Mě se to nikdy nestalo. Motor 320d 110kw.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
januar píše:skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste
diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje !




Tak to si dovolim odporovat, Alhambra 1,9 TDi 85kW a nefcni alternator a za jizdy se zastavila... Stacilo prohodit baterku mezi 2 auty a jelo se dal...
Ona totiz i RJ potrebuje stavu a i kdyz to povinna svetla vysajou,tak smula..

Ona totiz i RJ potrebuje stavu a i kdyz to povinna svetla vysajou,tak smula..
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Beowulf píše:Ahoj. Mam sice jen E36 ale bez altiku a po chvili i bez baterky jsem v pohode dojel cca 200km do servisu,jen jsem nesmel vypnout motor a nesvitil jsem...
A tos mel vytahlu baterku?. To ze na baterku nesvitija svetla (pripadne svitija slabo) esteneznamena, ze nedodava proud. Na bateriich se nekdy stava, ze odejde jeden clanek (myslim ze je to 2.6V), ale i bez nej dokaze auto na zbylich cca 11V dojet v pohode dale. Palubni elektronika je delana na urcity rozsah napeti. a Myslim ze garantovany je od 10 do 16V. ale nikde neni napsano, ze to nemuze jet jen na 8V.
Kdyz na baterce odejde jeden clanek, tak starter u dieselu vetsinou ani neotoci motorem. Ale elektronika v klidu může fungovat dále.
A auto bez el. energie v dnesni dobe snad nemuze ani jet. (napr. cidlo na klice -> sice generuje impulz ale ten je dale zesilen a zpracovan a bez cidla na klice napr E36 M50B25 (benzin) opravdu nejede).
Je sice pravda, ze doma mame streho zetora a ten opravdu bez el. energie jede dale (ale to je trochu jina vec, tam je vetsina veci resena mechanicky a ne elektronicky).
Ne,neměl jsem vytáhlou baterku,odešel mi altík a po chvíli se baterka vybila rádiem a světly. Po dojezdu do servisu nebyla baterka schopná ani zamknout centrál,netož rozsvítit kontrolky. Což si myslím,že vybitou baterii značí,nechci se hádat,jen říkám co se mi stalo a to je realita a ne polemizování typu co kdyby....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 104
- Registrován: pon 25.05.2009 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na E36 s TDSkem potřebujete jen minimální proud, protože až na jeden elektronický střik je vše mechanika od motoru. Mě praskl řemen tak jsem vypl vše co není třeba pro jízdu a jelo se bez potíží a baterka absolutně no problema několikrát nastartovala když jsem si popojížděl na kanál a z dílny. Takových to výhod si moderní výkonější a úspornější motory neužijou.
K problému s těmi kontrolkami bych měl teorii:
Když startuješ auto tak se ti vše rozsvítí a naopak když při jízdě vypneš motor tak auto udělá přesně to co popsala tvá přítelkyně takže si myslím, že to mohl být výpadek motoru způsobený krátkým přerušením proudu nebo například trochou vody v naftě.
Tento problém sice bez rozsvícených kontrolek jsem měl celkem pravidelně po tankování u Shell motor si prostě kopl, ale u mechaniky se řetezi vše hýbe dál a teprve při pořádném kopání si jednotka uvědomila že se něco děje tak zahlásila chybu vstřikování.
K problému s těmi kontrolkami bych měl teorii:
Když startuješ auto tak se ti vše rozsvítí a naopak když při jízdě vypneš motor tak auto udělá přesně to co popsala tvá přítelkyně takže si myslím, že to mohl být výpadek motoru způsobený krátkým přerušením proudu nebo například trochou vody v naftě.
Tento problém sice bez rozsvícených kontrolek jsem měl celkem pravidelně po tankování u Shell motor si prostě kopl, ale u mechaniky se řetezi vše hýbe dál a teprve při pořádném kopání si jednotka uvědomila že se něco děje tak zahlásila chybu vstřikování.