Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 320d problém na dálnici!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dejvid
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 27.06.2006 00:00
Bydliště: Brandejs

#1 Příspěvek od dejvid »

Ahoj včera jsem půjčoval auto přítelkyni a když se vracela domů po dálnici cca při 140km/h se jí prej z ničeho nic rozsvítili všechny kontrolky a spadly otáčky (při předjíždění celkem nepříjemný pocit). Po cca 1 vteřině zase všechno v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být? Mě se to nikdy nestalo. Motor 320d 110kw.
dejvid
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: úte 27.06.2006 00:00
Bydliště: Brandejs

#2 Příspěvek od dejvid »

Nikoho nic nenapadá? :(
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#3 Příspěvek od radokrno »

mě napadl jen omezovač,ale nevim nevim...
januar
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 18.12.2008 01:00
Bydliště: Malacky ,SLOVAKIA

#4 Příspěvek od januar »

skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Huska »

januar píše:skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste


diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje !
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Traviss
Registrovaný
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 11.09.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#6 Příspěvek od Traviss »

Tak to si dovolim odporovat, Alhambra 1,9 TDi 85kW a nefcni alternator a za jizdy se zastavila... Stacilo prohodit baterku mezi 2 auty a jelo se dal... :wink:
Ona totiz i RJ potrebuje stavu a i kdyz to povinna svetla vysajou,tak smula..
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 ;)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#7 Příspěvek od Tompo »

U E36 mi toto dělalo, když jsem měl u budíku telefon a přicházel hovor, či SMS
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#8 Příspěvek od Cuky »

Huska píše:
januar píše:skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste


diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje !
Tak to opravdu nemáš pravdu e46 není zetor potřebuje proud na to aby mohl fungovat to mi věř
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

#9 Příspěvek od PetoK »

diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje ![/quote]

No to sa teda riadne mýliš... tonehrozí, má riadiacu jednotku DDE a bez prúdu si dojazdil. :D
Beowulf
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#10 Příspěvek od Beowulf »

Ahoj. Mam sice jen E36 ale bez altiku a po chvili i bez baterky jsem v pohode dojel cca 200km do servisu,jen jsem nesmel vypnout motor a nesvitil jsem...
FiliposII
Registrovaný
Příspěvky: 378
Registrován: úte 31.07.2007 00:00
Bydliště: Slovácko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od FiliposII »

Beowulf píše:Ahoj. Mam sice jen E36 ale bez altiku a po chvili i bez baterky jsem v pohode dojel cca 200km do servisu,jen jsem nesmel vypnout motor a nesvitil jsem...

A tos mel vytahlu baterku?. To ze na baterku nesvitija svetla (pripadne svitija slabo) esteneznamena, ze nedodava proud. Na bateriich se nekdy stava, ze odejde jeden clanek (myslim ze je to 2.6V), ale i bez nej dokaze auto na zbylich cca 11V dojet v pohode dale. Palubni elektronika je delana na urcity rozsah napeti. a Myslim ze garantovany je od 10 do 16V. ale nikde neni napsano, ze to nemuze jet jen na 8V.
Kdyz na baterce odejde jeden clanek, tak starter u dieselu vetsinou ani neotoci motorem. Ale elektronika v klidu může fungovat dále.
A auto bez el. energie v dnesni dobe snad nemuze ani jet. (napr. cidlo na klice -> sice generuje impulz ale ten je dale zesilen a zpracovan a bez cidla na klice napr E36 M50B25 (benzin) opravdu nejede).
Je sice pravda, ze doma mame streho zetora a ten opravdu bez el. energie jede dale (ale to je trochu jina vec, tam je vetsina veci resena mechanicky a ne elektronicky).
Beowulf
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pon 12.05.2008 00:00
Bydliště: Ostrava

#12 Příspěvek od Beowulf »

Ne,neměl jsem vytáhlou baterku,odešel mi altík a po chvíli se baterka vybila rádiem a světly. Po dojezdu do servisu nebyla baterka schopná ani zamknout centrál,netož rozsvítit kontrolky. Což si myslím,že vybitou baterii značí,nechci se hádat,jen říkám co se mi stalo a to je realita a ne polemizování typu co kdyby....
VB
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: pon 25.05.2009 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od VB »

Na E36 s TDSkem potřebujete jen minimální proud, protože až na jeden elektronický střik je vše mechanika od motoru. Mě praskl řemen tak jsem vypl vše co není třeba pro jízdu a jelo se bez potíží a baterka absolutně no problema několikrát nastartovala když jsem si popojížděl na kanál a z dílny. Takových to výhod si moderní výkonější a úspornější motory neužijou.
K problému s těmi kontrolkami bych měl teorii:
Když startuješ auto tak se ti vše rozsvítí a naopak když při jízdě vypneš motor tak auto udělá přesně to co popsala tvá přítelkyně takže si myslím, že to mohl být výpadek motoru způsobený krátkým přerušením proudu nebo například trochou vody v naftě.
Tento problém sice bez rozsvícených kontrolek jsem měl celkem pravidelně po tankování u Shell motor si prostě kopl, ale u mechaniky se řetezi vše hýbe dál a teprve při pořádném kopání si jednotka uvědomila že se něco děje tak zahlásila chybu vstřikování.
Odpovědět