Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Plyn pořád na maximum. Co s tím?:(
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sundej si dekl pod volantem a mrkni na plynový pedál, měl by u něj někde být takový váleček na pár šroubcích... Nevím, jak je to tam konstruované, TDs jsem nikdy neměl, ale bál bych se docela, že si tou cestou k mechošovi odděláš motor.
Nevím teda, jak to může házet rovnou maximální otáčky, spíš bych čekal, že to nebude reagovat na pedál plynu a bude pořád běžet na volnoběh, ale přijde mi to jako nejpravděpodobnější možnost - vydření odporové dráhy nebo na jakém principu to tam funguje.
EDIT: A šlo to vůbec zdechnout klíčem? Já jen jestli taky není KO turbo, že by ti házelo olej do sání a motor jel na něj.
Nevím teda, jak to může házet rovnou maximální otáčky, spíš bych čekal, že to nebude reagovat na pedál plynu a bude pořád běžet na volnoběh, ale přijde mi to jako nejpravděpodobnější možnost - vydření odporové dráhy nebo na jakém principu to tam funguje.
EDIT: A šlo to vůbec zdechnout klíčem? Já jen jestli taky není KO turbo, že by ti házelo olej do sání a motor jel na něj.
Beowulf píše:Zdravím pánové a dámy. Mám problém. Včera si jedu domů a těsně před cílem se mi zblázní miláček a motor začal pořád točit na maximum .Pedál plynu může být v jaké koli poloze, ale auto má pořád za to, že je sešlápnutý až na podlahu, co stím? Auto je E36 318 TDS. Dík za rady
Myslim že tenhle měl stejnej problém: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Prochy20 píše:Myslim že tenhle měl stejnej problém: http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViK ... re=related
Jak říkám, jde o to, jestli to šlo zdechnout klíčem nebo ne. Pokud ano, tak bych tipl ten elektronickej plyn, a pokud ne, tak to turbo. Takže mrknout na hladinu oleje a říct, jestli to šlo zdechnout klíčem.
Tak opraveno kluci.
Ano,je to elekticky řízené a klíčkem to vzdechnout šlo. Jmenuje se to snímač hladiny plynu (nebo tak nějak). Mechanik to trochu rozebral a prostříkl sprejem a je to v pořádku (uvidí se na jak dlouho). Práce cca 20 min,drží to na jedné osce,2 šroubech a jednom konektoru. Cena nového u výrobce BOSCH 6666 kč PS: Cestu přežil, naštestí je to slabý motor tak rozjezdy na 2 a jízda hned po rozjezdu na 5 rychlostní stupeň,když se dostával do toček tak jsem ho přidusil brzdama... Naštěstí jsem měl na přednostech volno,tak jsem ho nemusel na neutrálu trápit na omezovači motoru. 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
plyn ma hladinu?Beowulf píše:Tak opraveno kluci.Ano,je to elekticky řízené a klíčkem to vzdechnout šlo. Jmenuje se to snímač hladiny plynu (nebo tak nějak). Mechanik to trochu rozebral a prostříkl sprejem a je to v pořádku (uvidí se na jak dlouho). Práce cca 20 min,drží to na jedné osce,2 šroubech a jednom konektoru. Cena nového u výrobce BOSCH 6666 kč PS: Cestu přežil, naštestí je to slabý motor tak rozjezdy na 2 a jízda hned po rozjezdu na 5 rychlostní stupeň,když se dostával do toček tak jsem ho přidusil brzdama... Naštěstí jsem měl na přednostech volno,tak jsem ho nemusel na neutrálu trápit na omezovači motoru.

Slavisimo píše:plyn ma hladinu?Beowulf píše:Tak opraveno kluci.Ano,je to elekticky řízené a klíčkem to vzdechnout šlo. Jmenuje se to snímač hladiny plynu (nebo tak nějak). Mechanik to trochu rozebral a prostříkl sprejem a je to v pořádku (uvidí se na jak dlouho). Práce cca 20 min,drží to na jedné osce,2 šroubech a jednom konektoru. Cena nového u výrobce BOSCH 6666 kč PS: Cestu přežil, naštestí je to slabý motor tak rozjezdy na 2 a jízda hned po rozjezdu na 5 rychlostní stupeň,když se dostával do toček tak jsem ho přidusil brzdama... Naštěstí jsem měl na přednostech volno,tak jsem ho nemusel na neutrálu trápit na omezovači motoru.
Vždyť je v závorce nebo tak nějak... Tak nerýpej.
