FiliposII píše:Omlouvam se za uplne stupidni dotaz. Ale RJ centralu je kde v aute? Je to ta krabicka pod prihradkou u spolujezdce? diky moc. Nikde sem nenasel kde to vubec je. Jo a ptam se na E36 r.v. 1991
je to krabička v prostoru pod kastlíkem spolujezdce uplně uplně vpravo u kola, má tři konektory zespoda a aby ses k ní pořádně dostal musíš odšroubovat řídící jednotku ABS.
Je to A30 na tomhle obrázku:
Diky moc tak to uz vim kde to je na 100%. A ten obrazek k temu to nema chybu.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Zdravím, chlapáci mám takový problém mám e36 sedan is r.v.93 a mám tam grundmodul IV ( http://bm24.de/aspcart/images/names/E36 ... 1213-l.jpg ) original alarm i s klíčkem kde jsou dvě tlačítka - jedno je kulaté na obyč. zamknutí a potom obdélníček na aktivaci alarmu společně s doublelockem. Akorát mívám problémy s alarmem, dost často se mě stává, že když ho aktivuju a potom chci auto odemknout dálkou, tak už to bohužel nejde a klíčkem v zámku alarm nevypnu a tak musím vždycky otevřít klíčkem řidičovy dveře (ty jediné se odemknou - tudíž centrál nezafunguje) a potom začne řvát alarm, tak otevřu kapotu a odpojím na chvíli baterku a opět ji připojím a alarm už jde normálně dálkou vypnout. V čem by mohl být problém? Baterie v klíčku je OK, klíček normálně bliká, ale alarm jako kdyby nesnímal (snímá to přes vnitřní zpětné zrcátko) a taky mám ještě problém s dosahem klíčku, protože to už musím stát opravdu pár centimetrů od auta (jedině když stojím čelně před autem, tak to jde tak možná na 5metru), aby ta dálka vůbec odemknula, tudíž nějaké zavírání oken na dálku mě vůbec nejde .. to ho rychleji zavřu buď zevnitř a nebo normálně klíčkem v zámku.
Zdravím... Koukám že je vás tu hodně co rozumíte alarmum a dálkam v e36... Já mám problém takový že v mé e36 r.v.95 je alarm i dálka originál ale nefunguje dálka... Vůbec mi nereaguje, baterka ok... Alarm funguje, central funguje, dojezd oken přes klíček funguje ale nejde to na dálku pouze klíčkem v zámku... Nevíte na co se mám prvně podívat nebo nejlépe někdo kdo tomu rozumí co by se na to podíval z vysočiny... Děkuji...
Čus.
Tak sem dnes zapojoval DO na centrál a je to opravdu divný. Mam 325i, rok 93 a uzamknutí je pin 18 a to nejlepší je, že je to DL. Normální zamknutí v tomhle konektoru neni a neni tam ani odemknutí. Takže už sem fakt zmatenej :(. Asi to odemknutí budu muset udělat přímo přes servo.
Killca -> Vzpomínáš jak sme na VH10 řešili, že musim auto zamykat na dvakrat, že se poprvé odemkne? Tak po projetí všech pinů s +12, když sem hledal uzamčení zámků, se mi auto začalo zamykat na poprvé. Jenže tahle radost trvala do doby než sem nastartoval. Teď už zase musim auto zamykat na dvakrát .
mmaty: podívej se jestli jsou zapojeny dráty se signály LOCK a UNLOCK z řídící jednotky alarmu do řídící jednotky centrálu a jestli se na těch drátech něco děje (měl by tam být impulz +12V při zamčení resp odemčení).
Je to za kastlíkem, piny 4 a 17 na žlutém 26-pinovém konektoru, bílo-červeno-žlutý a modro-červeno-žlutý drát.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Rapid píše:Čus. Tak sem dnes zapojoval DO na centrál a je to opravdu divný. Mam 325i, rok 93 a uzamknutí je pin 18 a to nejlepší je, že je to DL. Normální zamknutí v tomhle konektoru neni a neni tam ani odemknutí. Takže už sem fakt zmatenej :(. Asi to odemknutí budu muset udělat přímo přes servo.
Killca -> Vzpomínáš jak sme na VH10 řešili, že musim auto zamykat na dvakrat, že se poprvé odemkne? Tak po projetí všech pinů s +12, když sem hledal uzamčení zámků, se mi auto začalo zamykat na poprvé. Jenže tahle radost trvala do doby než sem nastartoval. Teď už zase musim auto zamykat na dvakrát .
piny pro zamcen ia odemceni jsou 24 a 25 u tebe a jeste zamykaci napojit na 19 pro DL, ta 18tka nejede
podle me kdybys to takle napojil, tak by treba to dvojity odemykani zamykani prestalo, kazdopadne to musi byt nejakym dratem v prechodu kastle a dveri anebo tim spinacem zamku u ridice
Jenze ja mam piny 24 a 25 prazdne, vubec do nich nevedou draty Stejne tak piny 3-6 jsou taky prazdne.
A opravdu se mi to zamyka pinem 18 DL. Jiny piny nedelaji nic.
To zpetny odemykani, mas asi pravdu ze to bude cidlo, ale myslim si, jestli to nemuze delat nejaky cidlo od alarmu.
Jasně že jsou prázdné. Koupíš si v BMW piny s kouskem drátu, osadíš je a máš to jak origo. Zapojení kamkoliv jinam může "nějak fungovat" ale neni to ono.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Nj, ale tak sem to zkousel a nefungovalo to. Nemel sem teda sice BMW piny, ale ty draty sem napojil a stejne nic. Je mozny ze sem neco delal spatne. Sezenu si ty piny a pak to zkusim teda jeste jednou
Tak sem to zkoušel ještě jednou. Zapojil sem to tak, jak to Killca popisuje, 24 a 25 pro zamčení, odemčení a proste nic. Podle mě mam to zapojení jiný, ale bohužel to odemčení na tom konektoru neni.
Napadla mě jedna věc která by vysvětlila i to že to funguje na 18 i to že to nefunguje na 24 a 25. Nedává náhodou to Tvoje ovládání centrálu negativní impulz? Protože BMW potřebuje pozitivní. Tzn. na výstupu ovládání centrálu se musí objevit impulz napětí +12V (pozitivní ovládání) a ne kostra (negativní ovládání).
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Napadla mě jedna věc která by vysvětlila i to že to funguje na 18 i to že to nefunguje na 24 a 25. Nedává náhodou to Tvoje ovládání centrálu negativní impulz? Protože BMW potřebuje pozitivní. Tzn. na výstupu ovládání centrálu se musí objevit impulz napětí +12V (pozitivní ovládání) a ne kostra (negativní ovládání).
To sem proměřoval a dava impuls +12, da se i přepnout na -12.
Jinak DO sem koupil tenhle. Myslim, že ho tu ma vice lidi a nikdo na něj nenadával, že by špatně fungoval.
http://www.dolej-olej.cz/0/do-centralni ... a-e36.html Opravdu nevim, proč ten muj konektor funguje takhle divně. Napadá mě už jedině, že pro e36 rv 93 je opět jiný zapojení, nebo je ta jednotka, co je v ní ten konektor poškozená. Až na to budu mít čas, tak vyndam jednotku centrálního zamykaní a uvidim, co tam mam za kouzlo.
Pokud by tě ještě neco napadlo, budu vděčný za jakýkoliv nápad.
Díky.
Ten centrál od Fxe mám i já... do E36 se dávaly za celou dobu produkce jen dvě jednotky - ZVM II a ZKE IV. Už fakt nevím...
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jestli mas spravne napajednou jednotku centralu a jestli mas spravne napojeny drtay na samotne jednotce tam kam patri, jakoze
cerveny a oba zlute spojene s +12V
cerny s kastli
bily zapichnout ustrizeny ale neoholeny do bileho konektoru do pinu 24
bilocerny zapichnout ustrizeny, ale neoholeny do bileho konektoru do pinu 25
nezapomenout zapojit do origo jednotky i do jednotky DO vsechny konektory a zavrit ridicovy dvere, jinak auto samozrejme nic nedela
Killca píše:jestli mas spravne napajednou jednotku centralu a jestli mas spravne napojeny drtay na samotne jednotce tam kam patri, jakoze
cerveny a oba zlute spojene s +12V cerny s kastli bily zapichnout ustrizeny ale neoholeny do bileho konektoru do pinu 24 bilocerny zapichnout ustrizeny, ale neoholeny do bileho konektoru do pinu 25
nezapomenout zapojit do origo jednotky i do jednotky DO vsechny konektory a zavrit ridicovy dvere, jinak auto samozrejme nic nedela
Vcera sem to kontroloval jeste jednou a presne jak si ted popsal, tak sem to mel zapojene a nic.
neverim, to neni mozny, slozime se na vlak a ja dojedu, tomuhle proste odmitam uverit
nekde mas chybu, skontroluj pojistku od toho DO, koukni, jestli mas i nandany bily kryt na tom konektoru, prtooze on musi zariznout ten neoholeny drat tak aby, kdyz ho nasadis do jednotky, tak aby se piny zarizly do toho dratu, proste nevim, tohle sem v zivote nevidel, aby to neslapalo, navic, vse co sem s kymkoli kdkyoli kolem centralu resil, tak to nakonec byla nejaka banalita, napriklad prave ty nezavreny ridicovy dvere pri zkousce
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, kam zapojit výstup na blinkry. U svojí E30 jsem to zapojil v pohodě na vypínač výstražných světel, ale u kámošovi E36 to tak nejde Díky za odpověď
Modrý drát se zeleným proužkem a modrý drát s hnědým proužkem. Kdekoliv mezi budíky a blinkry. Já to zapojil v pojistkové skříni, ale u budíků to bude jednodušší.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
vyndat plast pod volantem a od packu blinkru vedou draty do svetleho konektoru prisvakleho na tyci volantu, ja uz ted pajim pajkou draty primo na piny v tom konektoru a je to na pinech s draty co popisoval jarda prede mnou, ale pro jistotu bych si je jeste zmeril multimetrem, zda davaj 12V jen pri seplym blinkru na levou a pote na pravou stranu