No moment tím chceš říct, že je v pořádku, že mu to jednou zůstane vyplé a jednou to jede na nejmíň? Neřeknu kdyby to pokaždé udělalo stejně ale takhle se mi to fakt nezdá...
A logické mi přijde, že když něco vypnu tak to prostě i při příštím startu zůstane vypnuté.... Mě to takhle funguje ale ruku do ohně za to nedám jestli je to tak určitě správně
xSAFA píše:No moment tím chceš říct, že je v pořádku, že mu to jednou zůstane vyplé a jednou to jede na nejmíň? Neřeknu kdyby to pokaždé udělalo stejně ale takhle se mi to fakt nezdá...
A logické mi přijde, že když něco vypnu tak to prostě i při příštím startu zůstane vypnuté.... Mě to takhle funguje ale ruku do ohně za to nedám jestli je to tak určitě správně
Už se mi to chová tak, že vzdy se to zase zapne..Bylo to v pojistce..Nechápu to, ale prisli jsme na to náhodou, když mi z niceho nic uplne prestal jet ventilator..Ovladani a vsechno jelo, ale z výdechu ani ťuk. Vymenila se pojistka, a ted jede jak ventilator, tak se mi to po dalsim nastartovani VZDY zapne..Tak snad je to tak opravdu OK
samozřejmě že by to mělo pokaždé dělat to samé ne že jednou to zustane vyple a podruhe se to zapne ale skuste to tu prohledat myslim že tu o tom bylo už jednou psáno
Mám další dotaz Netuší někdo, jak by se správně měla zapínat a vypínat klima? Myslím tím jestli by se měla zapínat třeba jen na delší vzdálenosti a ne na "drbky", nebo je dobrý ji nějaký čas před odstavením auta vypnout atd. Nebo je to úplně fuk? Jediný co jsem se dočetl je to, že by se měla alespoň občas zapnout. Díky moc
Vypínej ji alespoň pár minut před odstavením auta. Ideál tak 10 min. A ventilátor nech pořádně běžet. Všechno se tím vysuší. Jinak se tam drží vlhko, rostou hříbky a plísně a pak to z ní smrdí. A taky z toho pak nebudeš nachcípanej, teplota v kabině se akorát vyrovná. Já osobně klimu na krátký jízdy vůbec nezapínám..
Pořád nevím v čem je přesně rozdíl. Jeden je přídavný větrák a druhý je na nasávání ale nechápu že na jednom autě je ten první a na jiném zas jen ten druhý
zdravim bizoni.......tedka z jine jamky.Chtel bych si necaht instalovat klimu(digi) do 36ky kde pred tim nebyla.......mel jste nekdo jiz tu cest se s tim popasovat?Jde mi o to , jaka je s tim prace, pripadne za kolik se tam necha se vsim vsudy bez materialu zahucet.Nejaky zbezny info mam, ale zajimalo by me to docela podrobnejc.Dikes
ja jsem jí přehazoval za analogovou práce asi na 3 hodiny pokud jí budeš dodělavat tam kde nebyla budeš muset dotahat pár drátu za odpoledne nemáš co dělat pokud máš vše
Do tohoto bych se pustil pouze v případě, že:
- bych měl k dispozici auto s klimou jako dárce orgánů a rovnou si to montoval do svého (ale aby seděl i počet válců)
- bych měl vhodné prostory a nějaké to nářadí a šikovné ruce (nebude to určitě na jedno dopoledne)
Sehnat samotné všechny potřebné díly bude problém
Dávat to někomu aby ti to tam namontoval mi příjde nesmysl. Protože sehnat někoho kdo to udělá pořádně a přitom bude cena montáže "rozumná" bude asi ten největší problém...
mam dotaz
ted jsem měl vytaženej panel automaticky digi klimy a zjistil sem že ten větráček co na ní je běží i když je vytaženej klíček ze zapalování je to normální nebo proč se tak děje ? a stacionární větrání zaplý nemam a ani mi nefacha tak nevim proč to tak je
Ahoj, asi se to tu už někde řešilo, ale zatím se tu moc nevyznám a nemám moc času hledat a hledat..takže rychlodotaz: včera jsem zakoupila své první BMW 318iS e36 s digiklimou - displeji pri zapnutých světlech kolísá podsvícení, tak se chci optat, zda to spraví někde zmíněná výměna kondíku, nebo to je něco jiného.
Díky moc
jestli to jenom mírně kolísá a vše funguje jak má tak je to jen mírnej pokles palubního napětí nevim jak moc to dělá ale mam pocit že trochu je to normální ale zkus ještě počkat na odpověď někoho dalšího
Jen tak ze zajímavosti jsem se na to díval a zarazily mě tam 2 položky. "Vysoušeč klimatizace" a "baterie"? Řešil tu někdy někdo ten vysoušeč? A s tou baterií to chápat jak? Je tím myšlena klasická autobaterie v autě ne?