Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

klapající hydroštely

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#81 Příspěvek od Foldas »

u e30 1,8 m40 na hlavě vše v pořádku vačka nová koniky taky hydra s motoru který nikdy neklepl ale byl slabý tlak oleje
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#82 Příspěvek od Kami1 »

a/jak psal Foldas tlak oleje- premerit
b/ridkej olej- vymenit
c/spatne serizenej rozvod- seridit
d/naklepnuty ventily- zmerit komprese (pripadne sundat hlavu)

Tvoje moznosti:
1.50 na 50
2.pritel na telefonu
3.napoveda fora

Ps: e/zavzdusneny zdvihatka- nesmi jit zmacknout
ghorst
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: stř 02.04.2008 00:00

#83 Příspěvek od ghorst »

Pokračování---- klepání se výrazně snížilo poté co jsem různě proházel vahadla....zítra objednám sadu nových..
Caleb
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 06.06.2008 00:00

#84 Příspěvek od Caleb »

Osobne sem si s cvakanim a dusenim uzil svoje. Me poznatky bych shrnul do par bodu :)

Duvod duseni je ten, ze vahadla od vacky odskakuji - hydrostel pak tuhle vniklou vuli vytesni a neuzavre se ventil. Proto pouzita vacka a vahadla muzou zase zlobit. Ve svickach a elektrice bych problem nehledal, pokud se motor zadusi a pak prestane chvilku tahnout, jedna se definitivne o problem odskakujicich vahadel.

Co se tyce klapani, ma zkusenost je takova, ze "druhovyrobova" hydra stojej za .....
Nejprve sem dal hydra nejaky ukrutny sragory za 150Kc kus, ktere jakz takz fungovaly. Po vymene vacky a vahadel jeden hydrostel z tehle sady prestal okamzite fungovat - zpusobem, ze motor nejenomze cvakal, ale bylo slyset i zretelne klapani ventilu. Tuhle sadu sem vymenil za "nejake" jete co jsem dostal od kamose. Ty vydrzely asi 2000km nez jeden hydrostel opet odesel uplne stejnym zpusobem (cvakani - ale ukrutne + klapani ventilu). Vybral sem z te levne sady 4 hydra, ktere se mi zdaly dobre a vymenil sem horni hydra v motoru. Mel sem stesti, onen spatnej byl mezi nima.

Takze ghorstove dotazu - nova hydra uz si nikterak nesedly. Pouzita si pokazde sedly ale v negativnim slova smyslu - k horsimu.

Mne ted motor nijak vyrazne necvaka, ale ma stale lehkej nadech zvuku siciho stroje v urcitych otackach. Dle meho nazoru normalni projev 20 let stare M40tky. Urcite by ale motor nemel klapat. Po vymene vacky a vahadel za nove jde uz pokazde vytocit do omezovace. To je ale pouze zalezitost vacky a vahadel, slo to i s tema spatnejma hydrama (a dokonce i se spatne serizenyma rozvodama, ty sem pak jeste rovnal).

Takze ja osobne bych, pokud je ta pouzita vacka opravdu v dobrem stavu, zkusil nove vahadla. Moje vypadaly na prvni pohled taky docela dobre, ale po podrobnejsim prozkoumani byly 2 totalne v prdeli.

Co se tyce cvakani/klapani hyder, tezko rict. V mem pripade slo pokazde o defekt jednoho z hyder. Ty hydratka si kupoval nove? Jaka to je znacka a jaka byla cena?

Na E30 foru sem sepsal post o tehle problematice, ale moc noveho nez sem tu rekl uz tam neni http://forum.e30.cz/motor-m40-duseni-hy ... 66769.html
Odpovědět