zkontroluj kabely mezi vikem a kastli - tam bude problemmartin0446 píše:Me prestalo fungovat otevirani kufru u e46 coupe,jde to otevrit pouze na dalku ale normalne rukou nic.Nevite nekdo co s tim?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problémy s centrálem
Nesetkal, ale s centrálem a spol si hodně hraju, takže Ti možná poradim co máš změřit... ještě mi řekni měsíc a rok výroby (jsou dva druhy centrálů)
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
icecold: Zkontroluj si motorek centrálu, táhlo ve dveřích spolujezdce a kabely + konektory v průchodce do nich. Pakliže ti to přes dveře řidiče nejde a přes spolujezdce ano a zamkne se celé auto, bude problém v něčem u spolujezdce. Vzhledem k tomu, že centrál na otočení klíče v zámku reaguje, tipoval bych to spíš na mechanický problém - motorek, táhlo.
stenly: zkontroluj kabeláž v průchodce do dveří. V tvém autě je na 99% jednotka ZKE IV, pokud bys měl zájem, mohu ti poslat (nebo raději dát sem) její schéma.
Johnny_M: jaký máš rok výroby auta? E36 měly snad centrál standardně, příplatkový byl do posledního faceliftu jen na dálku. To jest jako první bych v tvém případě zkontroloval pojistky v motorovém prostoru. S centrálem jsou spojeny u E36 s ZKE IV pojistky 49, 52, 60 a u touringů navíc pojistka 58. Jednotka centrálu je u všech roků výroby schovaná za kastlíkem spolujezdce. Novější ZKE IV je viditelná ihned, starší ZVM II po vyndání jednotky tuším ABS. Přelom je u sedanů a kupé v roku výroby 9/94, u touringů to bylo asi později či co - z ohlasů zde měly některé touringy ještě ZVM II. Podle toho, co popisuješ, ti nefunguje jednotka centrálu. Jednotka dodělávaného dálkového ovládání ji pouze ovládá impulzy. To dálkové ovládání je od InPro, nebo INCA-PRO?
stenly: zkontroluj kabeláž v průchodce do dveří. V tvém autě je na 99% jednotka ZKE IV, pokud bys měl zájem, mohu ti poslat (nebo raději dát sem) její schéma.
Johnny_M: jaký máš rok výroby auta? E36 měly snad centrál standardně, příplatkový byl do posledního faceliftu jen na dálku. To jest jako první bych v tvém případě zkontroloval pojistky v motorovém prostoru. S centrálem jsou spojeny u E36 s ZKE IV pojistky 49, 52, 60 a u touringů navíc pojistka 58. Jednotka centrálu je u všech roků výroby schovaná za kastlíkem spolujezdce. Novější ZKE IV je viditelná ihned, starší ZVM II po vyndání jednotky tuším ABS. Přelom je u sedanů a kupé v roku výroby 9/94, u touringů to bylo asi později či co - z ohlasů zde měly některé touringy ještě ZVM II. Podle toho, co popisuješ, ti nefunguje jednotka centrálu. Jednotka dodělávaného dálkového ovládání ji pouze ovládá impulzy. To dálkové ovládání je od InPro, nebo INCA-PRO?
Stenly, teď mě napadlo, máš E36 nebo E46? Protože to co psal Fx nebo to co bych Ti poradil já se týká E36, u E46 je všechno uplně jinak.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
nestraš mě
... jinak nemyslím si, že by to bylo způsobeno tím,protože centrál v mnoha ohledech funguje správně a žádné problémy s ním nebyly - co jsem tak pochytil z fór, tak bych se měl mrknout na táhla ve dveřích, jestli náhodou nejsou odstraněná a pak elektroinstalaci mezi dveřmi a kastlí. Každopádně to zjistím tento víkend ( jestli některá z těchto variant je ta pravá
)


-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tady máš info o tom, kde tu jednotku najdeš:
http://www.re-electronics.de/dokumente/ ... ul_E46.pdf
Tady, jak ji opravit:
http://www.re-electronics.de/dokumente/ ... ul_E46.pdf
A tady potřebné díly:
http://www.re-electronics.de/
Táhla a motorky, k tomu snad ani není návod potřeba
http://www.re-electronics.de/dokumente/ ... ul_E46.pdf
Tady, jak ji opravit:
http://www.re-electronics.de/dokumente/ ... ul_E46.pdf
A tady potřebné díly:
http://www.re-electronics.de/
Táhla a motorky, k tomu snad ani není návod potřeba

Stenly: pokud odemčením řidičových dveři nedojde k odemčení ostatních dveří a zároveň řidičovy dveře nejdou odemknout/zamknout jinak než klíčem přímo v nich, může být problém i s motorkem centrálu v těch dveřích - když dostane signál z řídící jednotky tak nereaguje a když otočíš klíčem tak naopak řídící jednotce nevyšle signál.
EDIT: všiml jsem si že dálka Ti funguje, takže tímhle to nebude.
Jinak prosím Tě necituj v každém příspěvku ten bezprostředně předcházející, je to proti pravidlům.
EDIT: všiml jsem si že dálka Ti funguje, takže tímhle to nebude.
Jinak prosím Tě necituj v každém příspěvku ten bezprostředně předcházející, je to proti pravidlům.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Blbý je že se nedostaneš k motorku v těch dveřích... Klikou to nejde protože je zamčeno na double lock.
Signál na odemčení je impulz na modro/šedivém drátu z řídící jednotky za kastlíkem do motorku v zámku dveří. Sundal bych kastlík a změřil jestli se na tom drátu něco děje. Pokud tam řídící jednotka ten impulz dává, bude problém v motorku ve dveřích a to nevim jak se k němu dostaneš. Pokud nedává, tak si tam dej impulz 12V sám, tim otevřeš dveře a chybu hledej asi v jednotce.
Signál na odemčení je impulz na modro/šedivém drátu z řídící jednotky za kastlíkem do motorku v zámku dveří. Sundal bych kastlík a změřil jestli se na tom drátu něco děje. Pokud tam řídící jednotka ten impulz dává, bude problém v motorku ve dveřích a to nevim jak se k němu dostaneš. Pokud nedává, tak si tam dej impulz 12V sám, tim otevřeš dveře a chybu hledej asi v jednotce.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Tohle bude asi užitečný
Jestli tomu dobře rozumim, tak double lock je aktivovaný jenom dokud řídící jednotka elektroniky drží napětí na černém drátu (pin 1 v tom samém konektoru). Mělo by stačit tenhle pin (nebo celej konektor) odpojit, tim deaktivuješ double lock, otevřeš dveře zevnitř klikou a mužeš sundat tapec.
Pokud to nezabere tak musí stačit dát 12V na bílý drát (signál unlock) protože žádný jiný drát už na ten double lock switch prostě neni připojený.

Jestli tomu dobře rozumim, tak double lock je aktivovaný jenom dokud řídící jednotka elektroniky drží napětí na černém drátu (pin 1 v tom samém konektoru). Mělo by stačit tenhle pin (nebo celej konektor) odpojit, tim deaktivuješ double lock, otevřeš dveře zevnitř klikou a mužeš sundat tapec.
Pokud to nezabere tak musí stačit dát 12V na bílý drát (signál unlock) protože žádný jiný drát už na ten double lock switch prostě neni připojený.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé