Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zkušenost chiptuning . . .

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
goodfella
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 26.12.2007 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od goodfella »

Ahoj Všichni , mám dotaz jestli nemáte někdo zkušenost s firmou AUTOCHIP - Praha Běchovice . Díky za zprávu Goodfella
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#2 Příspěvek od BudVlad »

Na internetu jsem našel několik firem v ČR které dělají chiptuning. Všichni nabízí zvýšení výkonu u 325i jen o 10 až 12hp. V Německu vím o dvou firmách. Wintertuning ve Forstern nabízi zvýšení až na 289hp, což je dost pochybné a také je to prý nějaká pochybná dílna. DS Motorsport ve Freudenbergu má dobrou pověst a tam nabízí zvýšení výkonu 325i z 218hp na 270hp. Freudenberg je ale bohužel dost daleko.
Obrázek
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od VRsix »

Mam od nich chipnutou naftu rok a pul, 55 000 km a bez jedineho problemu. Za me doporucuji.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#4 Příspěvek od BudVlad »

Tady jde o to, jestli jde o NA nebo přeplňovaný motor. U přeplňovaných motorů je zvýšení výkonu celkem jednoduché zvýšením tlaku (boost). U atmosferických je to mnohem složitější a proto většina tuningů výkon o moc nezvýší.
Obrázek
goodfella
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 26.12.2007 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od goodfella »

Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#6 Příspěvek od BudVlad »

Motor to vydrží, jsou dimensované i na větší výkon. 14kw je 19hp což je dost slušný. Musí ti to ale ukázat na dyno.
Obrázek
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od VRsix »

goodfella píše:Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.
Nepletes si to spis s ABC tuning? Sam delam v podobnem odveti a to co se doctes nekde na foru, nemusi byt az tak pravda, je v tyhle branzi velky konkurecni boj a samozrejme, kazdy rika ze to umi nejlip, ze ma nejlepsi technologie a u vsech ostatnih to stoji za prd. Ja mam vykon i zmeren a vychazi lip nez maji v tabulce. Jednoducha rada, bud se nebojis a nechas si auto chipnout, nebo se bojis a vykasles se na to. Jestli se bojis, tak se na to vyprdni. :)
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

nechápu lidi co chcou čipovat 325i :? pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá :wink:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#9 Příspěvek od BudVlad »

M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325i :? pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá :wink:


No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.
Obrázek
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od VRsix »

BudVlad píše:
M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325i :? pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá :wink:


No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.
vzdyt tady se ale resi uplne jiny motor :wink:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#11 Příspěvek od BudVlad »

M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i”
Pokud vím tak M44 je 1.8l tak asi není v 325i! Když chce načipovat M44 tak proč ne.
Obrázek
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Slavisimo »

Tim chtel rict jak tam i napsal ze cipovat atmosferickej benzin proste nema vyznam.. :wink: kor M44 :-D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MattyX Moderátor »

sry ale cip u atmosfery nema vyznam ve vysledku budes rad kdyz se mozna dostanes na seriovej vykon :) jedinej cip co ma u atmosfery vyznam je programovatelna jednotka ;) to sme zase financne uplne jinde a motor na denni jezdeni to nebude ;) pokud bys mel ropu tak jo nebo jinej turbomotor je to zase nekde jinde ;) ale s M44 urcite ne :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Jarouch
Registrovaný
Příspěvky: 525
Registrován: pon 15.12.2008 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Jarouch »

To teda.... zbytečný pokud se někomu povede do toho zasáhnout tak to poznáš hlavně na spotřebě... to je asi jedinej efect :lol:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#15 Příspěvek od BudVlad »

U M44 bude navýšení asi malé, ale někomu i to malé zvýšení může za to stát.
Ale že to nemá cenu u atmosferického motoru? Proč by nebyl přeprogramovaný 325i s N53B30 na denní ježdění? To by potom 330i který má stejný motor a jiný software také nebyl k dennímu ježdění. Je tam sice jiné sací potrubí, ale hlavní rozdíl je software který ovládá časování vaček a zdvih ventilů. Zatímsi to každý pochvaluje.
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#16 Příspěvek od BudVlad »

Jarouch píše:To teda.... zbytečný pokud se někomu povede do toho zasáhnout tak to poznáš hlavně na spotřebě... to je asi jedinej efect :lol:


Dělá to několik firem a spotřeba je po úpravě skoro stejná a výkon výrazně větší. Já mám po instalaci PBX spotřebu stejnou jako před tím.
Obrázek
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Slavisimo »

Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci. :wink:
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#18 Příspěvek od BudVlad »

Slavisimo píše:Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci. :wink:


No v první řadě se napřed nevědělo že jde o M44.
A potom se tady řešilo že M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i” a že si někdo myslí že nemá význam chipovat atmosferický motor.
Obrázek
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od capri »

ono je taky 325i a 325i záleží jakou myslel :) 325i M50 myslim že čipem toho na tak starym motoru s dost naježděnejma kilometrama moc nevykouzlíš samo že na M53 to bude asi o něčem jinym :) přecejenom je tam větší variabilita nastavení časování a všeho jinyho :)
goodfella
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 26.12.2007 01:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od goodfella »

OuKej Boys. Díky všem za příspěvky u oné firmy se jedná o zásah do jednotky a plnou záruku jak na motor tak na jednotku , dal bych sem odkaz ale nejsem si jist jestli je to košer. Asi nejlepši je dát auto na brzdu ,,změřit kw,, pak následně ůprava ř.j. a zpět na brzdu. Ale jak to tu čtu hodim na to bobek , zajímal mě jen váš názor na čipování M44 is popřípadě nějaké zkušenosti z firmou ,,AutoChip Běchovice,, Zatim buďte s pozdravem . . .
Přílohy
DSC00746III.jpg
DSC00746III.jpg (72.74 KiB) Zobrazeno 1126 x
Odpovědět