Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zkušenost chiptuning . . .
Na internetu jsem našel několik firem v ČR které dělají chiptuning. Všichni nabízí zvýšení výkonu u 325i jen o 10 až 12hp. V Německu vím o dvou firmách. Wintertuning ve Forstern nabízi zvýšení až na 289hp, což je dost pochybné a také je to prý nějaká pochybná dílna. DS Motorsport ve Freudenbergu má dobrou pověst a tam nabízí zvýšení výkonu 325i z 218hp na 270hp. Freudenberg je ale bohužel dost daleko.
Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.
Nepletes si to spis s ABC tuning? Sam delam v podobnem odveti a to co se doctes nekde na foru, nemusi byt az tak pravda, je v tyhle branzi velky konkurecni boj a samozrejme, kazdy rika ze to umi nejlip, ze ma nejlepsi technologie a u vsech ostatnih to stoji za prd. Ja mam vykon i zmeren a vychazi lip nez maji v tabulce. Jednoducha rada, bud se nebojis a nechas si auto chipnout, nebo se bojis a vykasles se na to. Jestli se bojis, tak se na to vyprdni.goodfella píše:Mno , jedná se o M44 is atmosféru , garantujou cca 12kw s doživotní zárukou. Mám jen obavy aby nedoslo k nějakému poškození motoru a atd . . . Aby člověk nevyhodil peníze a autu nějak ,,neublížil,, Někde jsem četl že auto čipnuté u této firmy mělo po zásahu stejný výkon i kroutící moment jako před zásahem. Tak nevim . . . Každopádně díky za jakýkoli příspěvek.

nechápu lidi co chcou čipovat 325i
pochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá 


M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325ipochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá
No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.
vzdyt tady se ale resi uplne jiny motorBudVlad píše:M3maniac píše:nechápu lidi co chcou čipovat 325ipochopil bych to kdyby to myslel vážně ostrá vačka,sání,komplet svody,sport katy ,výfuk tam ano ,ale to už je úprava za xx desítek nebo spíš přes sto táců,ale řešit 10kW? u běžných aut to má smysl jen u přeplňovaných motorů jinak nesmysl ,pokud ovšem nejde o kompletní sportovní (tuningovou) úpravu někoho kdo ví co dělá
No právě na 325i to dělá smysl. 325i má stejný motor jako 330i (N53B30) a je detunovaný z 272 hp na 218 hp. Má to i stejnný ECU, ale jiný software, který právě ovládá profil vaček a zdvih ventilů. Přeprogramování je jako výměna vaček.
BTW: N53 má vyladěné nerezové svody.

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
sry ale cip u atmosfery nema vyznam ve vysledku budes rad kdyz se mozna dostanes na seriovej vykon
jedinej cip co ma u atmosfery vyznam je programovatelna jednotka
to sme zase financne uplne jinde a motor na denni jezdeni to nebude
pokud bys mel ropu tak jo nebo jinej turbomotor je to zase nekde jinde
ale s M44 urcite ne 





E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
U M44 bude navýšení asi malé, ale někomu i to malé zvýšení může za to stát.
Ale že to nemá cenu u atmosferického motoru? Proč by nebyl přeprogramovaný 325i s N53B30 na denní ježdění? To by potom 330i který má stejný motor a jiný software také nebyl k dennímu ježdění. Je tam sice jiné sací potrubí, ale hlavní rozdíl je software který ovládá časování vaček a zdvih ventilů. Zatímsi to každý pochvaluje.
Ale že to nemá cenu u atmosferického motoru? Proč by nebyl přeprogramovaný 325i s N53B30 na denní ježdění? To by potom 330i který má stejný motor a jiný software také nebyl k dennímu ježdění. Je tam sice jiné sací potrubí, ale hlavní rozdíl je software který ovládá časování vaček a zdvih ventilů. Zatímsi to každý pochvaluje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci. 

Slavisimo píše:Resil se tu motor M44...To ze ty si cipoval novodobej motor je kua velkej rozdil..To ze to na N53 zvedlo luxusne vykon a a spotreba zustala stejna (:-D) neznamena ze v jeho pripade mu to nejak pomuze, rekl bych ze je vyzkouseny ze to proste nema vyznam. Ovsem ted je na nem jestli vyhodi zbytecny penize za chip kterej mu v podstate nic neprida a bude zit s vyssi spotrebou ale s pocitem ze to ma nachipovany a nebo radsi investuje do jinych veci.
No v první řadě se napřed nevědělo že jde o M44.
A potom se tady řešilo že M3maniac napsal: “nechápu lidi co chcou čipovat 325i” a že si někdo myslí že nemá význam chipovat atmosferický motor.
OuKej Boys. Díky všem za příspěvky u oné firmy se jedná o zásah do jednotky a plnou záruku jak na motor tak na jednotku , dal bych sem odkaz ale nejsem si jist jestli je to košer. Asi nejlepši je dát auto na brzdu ,,změřit kw,, pak následně ůprava ř.j. a zpět na brzdu. Ale jak to tu čtu hodim na to bobek , zajímal mě jen váš názor na čipování M44 is popřípadě nějaké zkušenosti z firmou ,,AutoChip Běchovice,, Zatim buďte s pozdravem . . .
- Přílohy
-
- DSC00746III.jpg (72.74 KiB) Zobrazeno 1112 x