Lukes píše:jak se to přesně a zprávně ovzdušňuje?
Komplet plnění:
Vyrovnávací nádržku naplníme až po okraj novou chladící kapalinou.
Otevřeme odvzdušňovací šroub nahoře na chladiči vedle vyrovnávací nádržky a počkáme, dokud vytékající chladící kapalina neobsahuje vzduchové bubliny.
Odvzdušňovací šroub opět uzavřeme.
Nastartujeme motor. Ventil topení nastavíme na "warm" a s otevřeným víčkem chladiče necháme motor zahřát. Přerušovaným přidáváním plynu udržujeme otáčky motoru nad 2500ot/min. Množství zbytkového vzduchu v systému vede k poklesu chladící kapaliny zhruba k rysce max na vyrovnávací nádržce.
Během zahřívání motoru případně doplňujeme chybějící kapalinu.
Po zahřátí motoru ho necháme běžet na mírně zvýšené otáčky cca. 1200.
Opět otevřeme odvzdušňovací šroub a počkáme až přestane vytékat kapalina.
V případě potřeby opět doplníme.
Neni to z mé hlavy ale z knihy, tak jestli kecam tak to někdo hned zpruďte nebo smažte. Abych tu někomu ještě nezavařil. A je to teda plnění komplet, ne jen odvzdušnění. Aby si někdo nenaplnil nádržku po okraj a pak to nemusel vysávat
