Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
přední světla E36
Brody píše:Chceš radu? Nech origo a jen kup kroužky. Ty tuningový světla se mi moc nelíbí.
Zas nahovno že ty origo světla maj většinou po těch letech zašlý a škráblý skla, tydle světla vypadaj jak ty od Depa a ty mi připadaj z venku uplně stejný jako ty origo a navíc maj čočku a světelnej rozdíl oproti origo se nedá popsat a to to nejsou xenony

za me treba Helly,ktery ma na aute Spajky ,se me teda uprimne vuubec nelibi.Pravda je , ze kdyz do toho pak das xenon, tak to vypada daleko lip nez v origo, ale ty AE krouzky jsou maly, utopeny.....proste Helly ne-e.Taky bych se drzel origo svetel,ZKW (Bosch) H1,do toho xenon 4300k a zluty krouzky.Sam to mam na aute a vypada to moc pekne (v ramci moznosti)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 428
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec
Kup si tohle http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Psalo se zde na toto téma několikrát a většina lidí je pro origo. Musím říct, že mají pravdu. Nebo si kup nějaké ty Depa nebo co a pak můžeš porovnat jejich konstrukci a kvalitu. 


ci se zeptat, když koupím nový H7 od depa, tak jsem tady někde četl, že maj oproti originalum clonku a dají se do nich nasochat xenony. Co je na tom pravdy? Zkoušel někdo tady do těch dávat ccfl kroužky? Jestli jdou rozebrat a pasuje pak nový těsnění z bmw? Má to takhle někdo přímo v těch od depa? Jo a v neposlední řadě bude problém s naklapěcím mechanizmem? Takové to, že jsou krátké hřídelky motorku apod.
díky
díky

-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Cert píše:ci se zeptat, když koupím nový H7 od depa, tak jsem tady někde četl, že maj oproti originalum clonku a dají se do nich nasochat xenony. Co je na tom pravdy? Zkoušel někdo tady do těch dávat ccfl kroužky? Jestli jdou rozebrat a pasuje pak nový těsnění z bmw? Má to takhle někdo přímo v těch od depa? Jo a v neposlední řadě bude problém s naklapěcím mechanizmem? Takové to, že jsou krátké hřídelky motorku apod.
díky
Clonku mají i ZKW, každopádně rozebrat DEPA jdou, kroužky tam dát taky jdou, jen není vidět kousek spodní části kroužku kvůli výřezu. Nevýhoda depa je v tom, že se jim hodně lámou plasty, takže rozborka na 99% nebude beze škod. Výhoda je pak ta, že kroužky se v nich nelámou, protože sednou akorát do toho vybrání. Navíc vnitřní sklíčka jsou šroubovaná na třech packách, takže rozborka je skoro jednodušší. Svítí OK, seřídit jdou, motorky naklápění pasují.
Za největší nevýhodu DEPO světel považuju křehké plasty.
Clonítko mají, ale bez čočky z nich dokonale čistý lom světla nevydoluješ. Policajti teď po xenonech celkem jdou, tak pozor na to.
díky za odpověď, dost mi dala
právě že řeším, jaký světla pořídit místo tuňáckejch chromovejch- nejlíp origo look. Do budoucna bych chtěl xenony, ale zatím je to jen uvaha a kdo ví. Proto spíš koukám po těch H7, že s žarovkama líp svítěj oproti čočkám a druhej důvod je, že taky na auto z ´98 patří, že?
takže se ještě ptám: Je velkej rozdíl ve svítivosti NOVEJCH čočkovejch H1 a novejch H7 za použití standardních žárovek? Do těch čočkovejch při volbě xenonu 4300 by nemusel orgán pičovat?

právě že řeším, jaký světla pořídit místo tuňáckejch chromovejch- nejlíp origo look. Do budoucna bych chtěl xenony, ale zatím je to jen uvaha a kdo ví. Proto spíš koukám po těch H7, že s žarovkama líp svítěj oproti čočkám a druhej důvod je, že taky na auto z ´98 patří, že?
takže se ještě ptám: Je velkej rozdíl ve svítivosti NOVEJCH čočkovejch H1 a novejch H7 za použití standardních žárovek? Do těch čočkovejch při volbě xenonu 4300 by nemusel orgán pičovat?