Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

help help pomozte

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
plasky
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#1 Příspěvek od plasky »

bol som na diagnostyke a vipisuje mi snimač klepani na bmw e36 coupe 318is 103kw kde prosim vas to tam najdem viem ze to je desi na bloku ale neviem kde nemate niejake podrobne fotky dakujem foto ukazujem ako to vypada
Přílohy
snimac klepania.jpg
snimac klepania.jpg (59.55 KiB) Zobrazeno 1002 x
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Kodl
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: sob 27.12.2008 01:00
Bydliště: Třebíč

#3 Příspěvek od Kodl »

našel jsem to v servisním manuálu. Je to anglicky, tak ti to přeložím, kdybys třeba neuměl či co... Ok?
Tak vyčkej pár minut
Kodl
Registrovaný
Příspěvky: 68
Registrován: sob 27.12.2008 01:00
Bydliště: Třebíč

#4 Příspěvek od Kodl »

Čidla klepání, demontáž

Čidla klepání jsou použity u motoru s Bosch DME M1.7, M3,3,1, M5.2, a Siemens MS 41.1 řídících jednotek motorů. Tyto čidla jsou našroubovány na levé straně bloku válců a hlídají spalovací komoru proti destruktivnímu klepání motoru. Když motor klepe, čidlo to zaznamená, zapalovací bod je omezen motorovým kontrolním modulem.

Na šestiválcích, je toto čidlo přístupné po odmontování sacího potrubí. Na čtyřválcích je třeba odmontovat horní část sacího potrubí. Podle obrázku 12.


pak tam píšou o utahovacích momentech... prostě se na to koukni, opiš to do google překladače a kdyžtak napiš, ale jsem přesvědčenej o tom, že se tu najdou odborníci, co ti poradí. Příště ale zvol lepší název. Třeba E36 čidlo klepání nebo tak něco, jinak ti tady ten příspěvek nevydrží dlouho.

Ten obrázek je moc velkej a ani ho tu nechci publikovat. Jestli o něj stojíš, napiš mi SZ a e-mail.
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brody »

To je zase název tématu! :roll:
Aspoň si to nějak předělej ať i ostatní ví o co jde :wink: aniž by museli klikat na toto téma
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#6 Příspěvek od Dan td »

Změň si název topicu na výstižnější, jinak bude příspěvek smazán :!:
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#7 Příspěvek od bubynqo »

azda nechces to cidlo menit, jeste jsem nevidel zeby cidlo bylo nefunkcni, zde kyzd diagnostika hlasi cidlo klepani, je to jenom varovny signal ze neco neje v pozadku, schvalne skus ho odpojit a nastartovat, motor bude linej jak slimak jet do otacek, to ze ti hlasi konck sensor jsem videl na 4 E36 stkach 4 valcich ,motor se tresl jako by chtel vyskocit, chyby byli vacsinou v podpalenych ventilech nebo cidlo vacky ,mam totozny problem a hlasi mi to knock sensor cili cidlo klepani a a tym upravuje jednotka predstih detonacne spalovani, aLE taky vim ze mam podpalenej ventil, takze nenech se klamat, ze cidlo menit treba, ne to cidlo hlasi prave ze neco neni v poradku, byl pripad na cidlo vacky: ohmicky bylo okej, ale diagnostika nehlasila vubec, po vymene hlaska knock sensor, lambda probe je pryc a auto jede .takze hledej kde je chyba
Odpovědět