Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 318is: vysoké otáčky po výměně volnoběžného ventilu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
plasky
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 05.03.2010 01:00

#1 Příspěvek od plasky »

vymenel som snímače klepania obidva plus som vymenel aj volnobežný ventyl ket som auto naštartoval tak my nechcu klesnut otáčky pod 2000tisíc.Moze to robyt koli tomu ze tam neboli pretým snímče klepania ateras som ich tam dal :mám íst na diagnostiku poradte Bmw e36 318is 113kw

Upraven předmět a přesunuto.
MOD (Francis)
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

318is jsou dve verze a obe maj 103kw, ale jiny motor, ale to je jedno

zkus to chvilku nechat bezet, co to udela, kdyz nic, bylo by dobre zajet na diagnostiku, i kdyz, zkus jeste vzit cistic na brzdy a zvenku postrikat saci trubky co vedou do motoru, tim zjistis, jestli jeste nekde neni nejaka brutalni dira do sani a neprisava si to
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od noname »

Motor je tam do 95 1,8 a od 95 1,9. když by se do té starší verze hodil volnoběžák z většího motoru, tak by to teoreticky dostávalo více vzduchu na volnoběh? :wink:
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od castro »

pochybuji že by tyto verze měli jinej volnoběžnej ventil. Ale jsem línej to ověřovat v ETK. Když ti to měnili, nezapoměli na nějaký hadičky? :idea:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

ten volnobeznak je stejnej sem koukal :?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#6 Příspěvek od bubynqo »

chybny kontakt nebo samotny TPS, kdyz je odpojenej otacky drzi cca 1900-2000, po sundani nohy z plynu spotreba musi klesat k nule, jestli neklesa, je chyba v tom, respektivne TPS pozna kdy je klapka otevrena a zavrena
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od Killca »

tim tps myslis volnobeznak? throttle valve switch?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
capri
Registrovaný
Příspěvky: 1470
Registrován: čtv 03.03.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od capri »

řek bych že TPS bude Trottle position sensor
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od noname »

Todle je TPS :smich: Obrázek

Jinak ten ventil je jiný na M42 a jiný na M44, mám v tom sice chaos jak v tom dnešním fotbalu, který se neviděl díky hledání v ETK.
Kdyby si to přisávalo vzduch, tak by ten volnoběh nedržel a lítal by jak holub který hodoval na jablečným kvasu.... Takže problém bych viděl buď v nesprávným ventilu, nebo v jeho špatném zapojení ?? :ja_nic: :
bubynqo
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 24.07.2008 00:00

#10 Příspěvek od bubynqo »

capri píše:řek bych že TPS bude Trottle position sensor

presne tak kolego
Odpovědět