Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 318is: vysoké otáčky po výměně volnoběžného ventilu
vymenel som snímače klepania obidva plus som vymenel aj volnobežný ventyl ket som auto naštartoval tak my nechcu klesnut otáčky pod 2000tisíc.Moze to robyt koli tomu ze tam neboli pretým snímče klepania ateras som ich tam dal :mám íst na diagnostiku poradte Bmw e36 318is 113kw
Upraven předmět a přesunuto.
MOD (Francis)
Upraven předmět a přesunuto.
MOD (Francis)
318is jsou dve verze a obe maj 103kw, ale jiny motor, ale to je jedno
zkus to chvilku nechat bezet, co to udela, kdyz nic, bylo by dobre zajet na diagnostiku, i kdyz, zkus jeste vzit cistic na brzdy a zvenku postrikat saci trubky co vedou do motoru, tim zjistis, jestli jeste nekde neni nejaka brutalni dira do sani a neprisava si to
zkus to chvilku nechat bezet, co to udela, kdyz nic, bylo by dobre zajet na diagnostiku, i kdyz, zkus jeste vzit cistic na brzdy a zvenku postrikat saci trubky co vedou do motoru, tim zjistis, jestli jeste nekde neni nejaka brutalni dira do sani a neprisava si to
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Todle je TPS
Jinak ten ventil je jiný na M42 a jiný na M44, mám v tom sice chaos jak v tom dnešním fotbalu, který se neviděl díky hledání v ETK.
Kdyby si to přisávalo vzduch, tak by ten volnoběh nedržel a lítal by jak holub který hodoval na jablečným kvasu.... Takže problém bych viděl buď v nesprávným ventilu, nebo v jeho špatném zapojení ??
:


Jinak ten ventil je jiný na M42 a jiný na M44, mám v tom sice chaos jak v tom dnešním fotbalu, který se neviděl díky hledání v ETK.
Kdyby si to přisávalo vzduch, tak by ten volnoběh nedržel a lítal by jak holub který hodoval na jablečným kvasu.... Takže problém bych viděl buď v nesprávným ventilu, nebo v jeho špatném zapojení ??
