takze poskladal som naspet cele rozvody setko poprikrucal a isiel nastartovat.chytil naprvy sup.lenze .otacky nad 1000 a sam si prida do 1500 a potom ubere na 1000 a dookolatakto.predtym ako som totie rozvody nasteloval to nerobilo.ked odpojim vahu tak otacky sa ustalia kolo 1300.co by to mohlo bit za chybu? baterka bola odpojena tak rozmyslam ci sa rj sama nenastavuje a nehlada si spravne nastavenia.ale to je len moj dohad.
Nebo když jsi rozdělával ten motor tak jsi nepatrně klepnul do potenciometru škrtící klapky. Zkontroluj ho myslím nastavení a uvidíš. Já měl stejný problém.
takze bol som to prebehnut a cuduj sa svete motor zase ide tak jak predtym ziadne kolisanie otacok ziadne zdochynanie na neutrali.myslim ze si asik riadiaca znova nasla svoj rezim.preistotu som este dal nove sviecky tak dufam ze to vydrzi a nevrati sa to.
mequi píše:Nebo když jsi rozdělával ten motor tak jsi nepatrně klepnul do potenciometru škrtící klapky. Zkontroluj ho myslím nastavení a uvidíš. Já měl stejný problém.
m40 nemá potenciometr škrtící klapky ale spínač koncových poloh klapky
mequi píše:Máš zázračné auto. Ani nepotřebuje servis. Spraví se samo.
tak zazracne nieje ale potesilo ma to je pravda:-) inak az tak super nejde ked vychladlo uplne a nastartoval som tak nedrzalo volnobehmalo tendenciu skapat tak som ho trosku musel podrzat ale po dvesto mestroch naporiadku setko zase si pekne drzalo svoj volnobeh.tak neviem teraz ci je tam neco vadne pri uplne studenom motore.daky snimac alebo co?
mequi píše:Nebo když jsi rozdělával ten motor tak jsi nepatrně klepnul do potenciometru škrtící klapky. Zkontroluj ho myslím nastavení a uvidíš. Já měl stejný problém.
m40 nemá potenciometr škrtící klapky ale spínač koncových poloh klapky