Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E91 330d Koupit, nekoupit??

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Viktorisimo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od Viktorisimo »

Ahoj všem :wink: Prodali jsme s ženou Oktávku I TDI a hledáme něco novějšího..manželka mi pořád cpe Oktávku II, ale jelikož jsem fanda BMW a už jsem nějaké kromě hodně jiných aut měl a vím jak třílitr od BMW pěkně fičí a tak jsem hledal něco jiného než Škodovku.
Našel jsem toto:

http://www.ekonomicke-vozy.cz/detail.ph ... 3&id=58108

Rád bych znal váš názor na tuto řadu E91, jaké máte zkušenosti, co jste slyšeli, na co si dát pozor, atd.. atd, však víte co člověka na takovém autu zajímá :idea: S manželkou jsem spíše střední třída a doma se nám miliony neválí, tak by mě zajímala i náročnost takového auta. Je mi jasné, že jako Oktávka II to nebude, ale zase s rozumem.....třeba E46 byla s náročností docela v poho, ale co toto vozítko?? :wink: Nicméně jsem fanda a raději koupím něco na auto, než nějakou dekorativní blbost za 5 tis do bytu :D
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#2 Příspěvek od libovka »

Záleží taky jestli máš rodinu a chceš kombi proto,aby se ti do ně něco vešlo.Pokud ano tak budeš asi zklamanej,protože BMW řady 3 má kufr uplně na nic.
Jinak pokud bys pohledal tak o motorech 3.0D je tady toho mraky napsáno.Jsou dvě možnosti.Bud se to bude sypat a budou lítat prachy nebo to bude fungovat. Co se týče ostatních věcí tak už ta kvalita zpracování není taková jako u E46 nebo E39.
ELiLOBO
Registrovaný
Příspěvky: 1709
Registrován: čtv 09.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od ELiLOBO »

Mam e90 325i a na kvalitu zpracování si nemůžu stěžovat. Přijde mi to jako dospělý auto a naprosto dokonalej kompromis mezi zábavou a odpočinkem za volantem. Neměnil bych za nic.
Viktorisimo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 24.01.2007 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Viktorisimo »

Rodinu zatím nemáme a ani v nejbližších dvou letech mít nebudeme :wink: Občas, ale kufr využiju...třeba když jedu na ryby, ale zas tolik toho nevozím :) Přesně....hledám kompromis mezi autem pro zábavu a pro "normální" ježdění... Manželka s tím bude jezdit do práce každý den cca 25 km a já se s tím rychleji svezu, když budu mít náladu a chuť si zablbnout, což by s Oktávkou II šlo jen těžce :cry: Já teda o třílitrovém motoru neslyšel zatím nic negativního...kamarádi to mají v X5 (starší model) a v nové X6 a pohoda....dík za tip, prostuduju o nich něco 8O
kawazx6r01
Registrovaný
Příspěvky: 435
Registrován: ned 23.03.2008 01:00

#5 Příspěvek od kawazx6r01 »

Ahoj,mam E91 a naprosta spokojenost,i kdyz jen v 2.0d....Po 130000km zadna chyba,zadna starost,jen menim olej.S trilitrem to bude jeste lepsi,urcite toho vydrzi vic neź 2.0D.Zpracovani je perfektní,nic nevrže a nebouchá.Jestli nekdy jezdíš kolem sokolova neni problem hodit oko.
JanHavlicek
Registrovaný
Příspěvky: 428
Registrován: ned 09.08.2009 00:00
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

#6 Příspěvek od JanHavlicek »

Ještě bych se poohlídnul po výbavě, přeci jen s tím displejem uprostřed to vypadá lépe 8)

Jinak za tyto peníze je i OII RS, na BMW to nemá, ale předjet už se s tím taky dá :wink:
kawazx6r01
Registrovaný
Příspěvky: 435
Registrován: ned 23.03.2008 01:00

#7 Příspěvek od kawazx6r01 »

Jj,moje rec,taky mam navi a vypada to jinak nez bez....a tady na klubu jeste nekdo prodava E1 s dodelavanym radiem...coz je naprosta katastrofa!!:)
DawletE30
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Bydliště: Olomouc

#8 Příspěvek od DawletE30 »

Octavka II je snad nejhorši auto kdy škodovka udělala, kurvi se neustale a furt do kola, ulomene a spalene pisty na dennim pořadku, naprava vydrži max 50tis km, turbo max 40tis, do 100tis minimalně jednou vyměna vstřiku, po 120ti vrže celej intr jak prase, po 160tis se ti rozpadne převodovka, od 80tis třepe se ti spojkovej pedal jak prase, no prostě hruza. :D no co by jsi taky člověk chtěl za takove drobne, co za to chce škodovka:D
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#9 Příspěvek od Tehu »

DawletE30 píše:Octavka II je snad nejhorši auto kdy škodovka udělala, kurvi se neustale a furt do kola, ulomene a spalene pisty na dennim pořadku, naprava vydrži max 50tis km, turbo max 40tis, do 100tis minimalně jednou vyměna vstřiku, po 120ti vrže celej intr jak prase, po 160tis se ti rozpadne převodovka, od 80tis třepe se ti spojkovej pedal jak prase, no prostě hruza. :D no co by jsi taky člověk chtěl za takove drobne, co za to chce škodovka:D
ne ze by to byla nejaka buhvi jaka kara ale podobne zkusenosti nemam a to je maj spousta znamejch 8O vsem slouzi jak maj a zadne neduhy. V CR maj vsichni pres 100tis turba, vstriky, podvozek puvodni a zadny vrzani interieru 8O Co to srovnam s tatovou Octavii I co ma od novy (cca 130tis km) zadny pokles co se spolehlivosti tyce naopak spis bych videl krok dopredu :roll: O 1000procent lepsi nez pasat pomer kvalita cena. A priblizovadlo z bodu A do B super za ty prachy :!:
DawletE30
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 08.10.2008 00:00
Bydliště: Olomouc

#10 Příspěvek od DawletE30 »

asi dělam v servisu kde jezdijou jenom mrdky, tak jsem si udělal o nich špatnej nazor, no asi budu muset změnit pracoviště :D stim passat ale maš sakra pravdu. :!:
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#11 Příspěvek od jarda »

Možná děláš v servisu kam jezdí jen auta která potřebují servis :mrgreen:

V mém okolí oktávky taky v pohodě, ale je to jen dopravní prostředek..

EDIT: Tehu má pravdu, prostředek hromadné dopravy :D
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#12 Příspěvek od Tehu »

jarda píše: ale je to jen dopravní prostředek..
neco jako metro ci salina :-D
janzat
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Bydliště: Ostrava

#13 Příspěvek od janzat »

Viktorisimo píše:Rodinu zatím nemáme a ani v nejbližších dvou letech mít nebudeme :wink: Občas, ale kufr využiju...třeba když jedu na ryby, ale zas tolik toho nevozím :) Přesně....hledám kompromis mezi autem pro zábavu a pro "normální" ježdění... Manželka s tím bude jezdit do práce každý den cca 25 km a já se s tím rychleji svezu, když budu mít náladu a chuť si zablbnout, což by s Oktávkou II šlo jen těžce :cry: Já teda o třílitrovém motoru neslyšel zatím nic negativního...kamarádi to mají v X5 (starší model) a v nové X6 a pohoda....dík za tip, prostuduju o nich něco 8O


Prošlo nám rukama už 5 BMW e91 a zatím (musím zaklepat kde můžu) jsme do toho nevrazili NIC - poue jedenkrát olej+filtr cca 2000,- i s prací. Naprosto spolehlivé auto, nikde nic nevrže, žádné rázy, hučení apod. Všechno jsme měli diesely, nájezd 100 000 - 180 000 km.

Motor 3,0D momentálně v 530 D a s motorem max spokojenost...Právě proto chceme teď 3,0D i do E90/91...to bude super zážitek myslím !!!

Jinak si myslím, že motor nemá žádné typické chronické nemoci jako turbo, vstřiky apod....

co se výbavy týče, určitě doporučím Sportsitze a alespoň malou NAVI...jinak je to jedno... :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#14 Příspěvek od Filozof »

janzat píše:
Viktorisimo píše:Rodinu zatím nemáme a ani v nejbližších dvou letech mít nebudeme :wink: Občas, ale kufr využiju...třeba když jedu na ryby, ale zas tolik toho nevozím :) Přesně....hledám kompromis mezi autem pro zábavu a pro "normální" ježdění... Manželka s tím bude jezdit do práce každý den cca 25 km a já se s tím rychleji svezu, když budu mít náladu a chuť si zablbnout, což by s Oktávkou II šlo jen těžce :cry: Já teda o třílitrovém motoru neslyšel zatím nic negativního...kamarádi to mají v X5 (starší model) a v nové X6 a pohoda....dík za tip, prostuduju o nich něco 8O


Prošlo nám rukama už 5 BMW e91 a zatím (musím zaklepat kde můžu) jsme do toho nevrazili NIC - poue jedenkrát olej+filtr cca 2000,- i s prací. Naprosto spolehlivé auto, nikde nic nevrže, žádné rázy, hučení apod. Všechno jsme měli diesely, nájezd 100 000 - 180 000 km.

Motor 3,0D momentálně v 530 D a s motorem max spokojenost...Právě proto chceme teď 3,0D i do E90/91...to bude super zážitek myslím !!!

Jinak si myslím, že motor nemá žádné typické chronické nemoci jako turbo, vstřiky apod....

co se výbavy týče, určitě doporučím Sportsitze a alespoň malou NAVI...jinak je to jedno... :-)


Mno tak určitě to bude fajn auto ale jako SUPERZAZITEK si představuji něco jiného :lol:

Řekněme 335d s chipem. v Mpacketu - Tomu říkám raketa. zrychlení jak M5 E39 a max kolem 280-285km/h

3litr v nafte je dnes prumernej motor kolem 200kobyl. co ma dnes každej v BMW. :wink:

Není špatnej 3litr, ale jak píšu super to je až se dvěma turbama po upravě - kdo nezažil nepochopí. :twisted:
janzat
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pon 31.08.2009 00:00
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od janzat »

nezažil jsem sice zatím...ale chápu...i ten 3,0d má rezervy a k max zážiku by to chtělo opravdu něco víc...
Ale pro normální lidi co jezdi v 1,8 - 2,0 motorech je to raketa :-) neřízená střela...
na zážitek by to ale stejně chtělo benzín...

Ale jde o to, že s tím má jezdit manželka do práce, tak jí přece nebude kupovat chipované 335d....myslím že 330d bude stačit ažaž !!!
stastikp
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 08.04.2010 00:00

#16 Příspěvek od stastikp »

Ahoj, tak řeším naprosto stejný výběr jako ty. Jsme s manželkou dva a neplánujem zatím přísrůstky do rodiny. Mám doteď Octavii II 2.0 103kW kombíka, kterou ale budu nucen přenechat manželce kvůli dojezdu do práce :lol: . Tak jsem si vyhlídl BMW, jelikož chci zkusit něco od nich. Byl jsem dnes na předváděčce v Renocaru s tím, že jsem se s borcem svezl v 330d Touring a X1 xDrive20d a pořádně to prohlédl. Můj problém je, že měřím skoro 2 metry a potřebuju trošku větší prostor. Tak abych shrnul svoje dojmy o té 330d:

- motor je docela žihadlo, na můj styl to bylo možná až moc svižné :), spokojenost
- řízení a přesnost volantu, řazení a podvozek mě naprosto dostaly, a tím jsem si to zamiloval i když jsem v tom seděl cca 25minut a jel s tím poměrně krátko :!:
- ergonomie sedaček (byly teda sportovní) na jedničku
- výhled vpřed dobré a výhled vzad oproti oktávce teda trošku horší
- prostor - měl sem sedadlo posunuté docela dozadu a něbyl jsem nějak stísněný, nicméně za mě už by se žádná větší postava neposadila, pač mezi mým sedadlem a okrajem zadní sedačky bylo cca 25cm místa, jak jsem si nastavil sedadlo, aby mě vyhovovalo, do šířky nebyl problém, místa dost a nad hlavou jsem měl asi 5cm takže to bylo tak tak nadoraz, aby mi to ještě nevadilo. Interiér je oproti Octavce docela malý, tak pro ty dva lidi a nějaký dvě menší postavy na zadní sedadlo, nicméně místá máš dost, jen prostě je všecko jaksi stísněné.
- kufr tak na dva bágly/kufry střední velikosti a dvě tašky, víc asi ani rána, rozhodně to není na dovolenou někam do ciziny a napěchovat celej kufr až po strop, přece jen 420l.

Ale nakonec asi do něho půjdu, prostě to řízení mě dostalo a ten prostor je pořád přijatelný. Ale vezmu si 320d, ta je pro mě dostatečná. Myslím, že ani ty z tohodle auta nebdueš zklamaný, co se týče jízdy tak já seděl v něčem pdoobném prvně a byla to pecka.

Akorát jsem během té zkušebky nepochopil moc systém blinkrů, kdy jsem dal boční ovladač dolů a on se vrtátil a směrovky jen 3x zablikaly, to je pro mě nějáka novinka u aut, vždy je u ostatních značek pevná poloha ve které směrovky blikají. Pak taky ještě mě prodejce říkal, at si nastavím výsku sedadla, tak jsem sedel, mackal tlacítko a ono nic a prej ze na tom nesmím sedet, jinak se nevysune :). Vtipné, ale to jsou takove detaily.
Tehu
Registrovaný
Příspěvky: 1018
Registrován: ned 02.12.2007 01:00
Bydliště: Vysocina

#17 Příspěvek od Tehu »

stastikp píše:Akorát jsem během té zkušebky nepochopil moc systém blinkrů, kdy jsem dal boční ovladač dolů a on se vrtátil a směrovky jen 3x zablikaly, to je pro mě nějáka novinka u aut, vždy je u ostatních značek pevná poloha ve které směrovky blikají.

to dela kokta taky, ale mozna4x :wink:

stastikp píše: Pak taky ještě mě prodejce říkal, at si nastavím výsku sedadla, tak jsem sedel, mackal tlacítko a ono nic a prej ze na tom nesmím sedet, jinak se nevysune :). Vtipné, ale to jsou takove detaily.
asi zatezove cidlo, by tam musela byt pro 100kg cloveka pistnice jak na zubarskem kresle :-D
Odpovědět