
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
325 nafťák
Cus,je tu spousta temat ohledne TDS...na co si dat pozor co se tam podelava...nesedel jsem v ISku,ale v nacipovanym 2,5tds a jede to opravdu nehorazne...rozdil mezi TD a TDS...myslim ze jde o ridici jednotku,TD nema intercooler.Ja osobne mam 2.5tds E36...nevlastnim ji dlouho,ale koupil jsem ji s nacatym vstrikovacim cerpadlem a je to silene znat na vykonu...pri rozjezdech me trhne snad i cyklista a starty za tepla,silenost...ted se to cerpadlo bohuzel rozsypalo uplne,davam ho na repasi tak jsem zvedavej...urcite si musis dat pozor abys tomu nejak pravidelne nenakladal studenymu....pokud ho budes kupovat dej si pozor na to cerpadlo je to neprijemna vec..taky pozor na hlavu.Pokud byl predchozi majitel prase a neumel se k tomu chovat mohl bys mit problemy i s tim.Jestli budes mit jeste nejaky nejasnosti,rad odpovim 

K tomu jak to jede... 325tsd jsem měl už dvě, teď se čas od času svezu s 318is, a můžu i porovnat přímo na silnici s TDSem, IS nejede proti TDS bez chipu o nic pomaleji, je to fakt stejný. TDS sice větší krouťák, ale taky znatelně větší hmotnost. Pokud jde o spotřebu, po městě budeš s TDS i IS jezdit tak jako tak kolem 10L/100km, na dálky ti TDS něco ušetří. Výhodou TDS určitě je, že nafta se dá sehnat levněji pod rukou, na druhou stranu je na něm mnohem víc věcí co ti můžou na motoru odejít, který jsou i o poznání dražší...
Brody : to je jasný že benál šestivál bude žrát víc ,ale já se tu bavím o naftě
a je pravda že to nebude lehký sehnat dobrý kousek
KamilAC : jojo to je výhoda té nafty ...a když víš kam máš zajít tak to není zas takový problém
určitě bych to chtěl časem i čipnout kdyby to ještě nebylo...každopádně musím hodně hledat abych vychytal co nejlepší kousek a nejradši bych aby byl v automatu 


KamilAC : jojo to je výhoda té nafty ...a když víš kam máš zajít tak to není zas takový problém

