Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 za studena při klidné jízdě utne přívod paliva

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
cajny
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07.05.2006 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od cajny »

Zdravím klubáky a prosím o radu.

Mám E36 325i kupé, přestavěno na LPG.

Za studena při ustálené jízdě s minimálně sešlápnutým pedálem plynu najednou přestane jet a začne brzdit motorem (jako by se utnul přívod paliva). Po lehkém přidání se po pár vteřinách zase chytne a jede. Takhle se to opakuje dokud se motor neohřeje. Při hodně sešlápnutém pedálu plynu to nedělá. Dělá to na jakýkoliv rychlostní stupeň včetně neutrálu. A nedělá to vždycky. Většinou sice ano, ale někdy dá pokoj.

Problém se projevuje jak za studena, kdy jede auto ještě na benzín, tak i po mírném ohřátí, kdy už auto jede na LPG. Po tom co se motor ohřeje úplně (teplměr na kolmo) tak to ještě tak 2 minutky blbne, ale pak už je klid.

Nevím jestli to souvisí s druhým problémem. Když nastartuju ohřáté auto, zlobí volnoběh. Otáčky vyletí k 1.000 a pak pomalu padají k 600. Když se tam dostanou, tak zase o trochu vyletí nahoru a tak furt dokola dokud se neustálí. Také nedělá vždycky.

V poslední době měněná lambda, termostat, svíčky maj najeto 15.000. Před 2.000 prošlo revizí LPG.
V háji je určitě vanos, ale ten už byl v pytli už dřív než tohle začalo dělat.

Snažil jsem se podobný problém tady najít, ale buď na to nejsem dost inteligentní nebo to tu není.

Předem moc děkuju za rady a nápady.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od xSAFA »

To co popisuješ by mohl dělat nefunkční výhřev lambda sondy, ale píšeš že tu máš novou... Nevím jestli by to mohlo mít i souvislost se špatným potenciometrem klapky, ale zase když se to ohřeje a je vše OK tak to spíš asi ne, i když... :? Něco podobného mi dělala i neorigo váha od Starlinu, ale to mi dělalo i za tepla...



Každopádně začal bych origo diagnostikou, ta by mohla říct víc... Tvůj problém může být kombinací více věcí.
hosino
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: ned 02.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od hosino »

Ahoj, klidně bych to tipoval jen na nějakou prasklou hadici. Podobný problém jsem řešil na 318i (pozn. auto taky do ohřátí motoru nechtělo do otáček) a byla to prasklá hadice od odvětrání klikovky.
cajny
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07.05.2006 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od cajny »

Než se vydám cestou návštěvy servisu a sypání do auta ve velkém, zkusil jsem ještě natočit, co auto dělá.

Natáčel jsem při mírně sešlápnutém pedálu plynu (konstatně sešlápnutý, nepřidával jsem ani neubíral), na neutrál z kopce dolů. Až do zastavení to dělá to samé. Po zastavení na mírné přidání plynu nereaguje vůbec a chová se jako bych na plyn vůbec nešahal. Až když to člověk přišlápne trošku víc tak zareaguje...

Video je tady: http://www.youtube.com/watch?v=11AykHpmyv8

Kdyby s tím měl někdo zkušenost nebo věděl, tak budu moc rád za radu, protože takhle se s tím moc jezdit nedá. Jenom čekám kdy to škubne a frajer za mnou to nebude čekat...:(

Díky moc
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#5 Příspěvek od ACDC »

Zkus,jestli funguje ohřev redukčáku.Měli jsme podobné problémy.
cajny
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 07.05.2006 00:00
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od cajny »

O víkendu to zkusím kouknout.

Díky
Odpovědět