hlavně 330i má o 100 Nm menší krouťák a pravda o 306hp v 335i je jen kamuflace skutečnýho výkonu. Podle měření má okolo 330hp. Takže těch 74 peněz navíc se vyplatí.
Filozof píše:MARTYN : moje ma odbrzdenych 392HP jen par zakladnima upravama.
Jaké upravy jsi provedl ? a na co to přišlo, jen tak pro zajímavost ?
ono cca 80koní je docela slušné. To jsi ladil turba a dělal komplet svody a výfuk ?
Co jinak seriové BRZDY na 335i jak jsou na tom ?
Sani a RJ. 392 je aktualni max, muzes si stelovat vykon v peti moznych nastavenich od stock, pres low boost, high boost az po "racing":) jeste jsou i vyssi mapy, ale na ty uz jsou doporucene alespon svody takze jsem je zatim netestoval:)
Brzdy jsou super, me vyhovuji. Pristi tyden jedu na okruh tak jsem zvedavy tam.
Syrup píše:pro starsi milovniky bmw ktery uz nechtej radit ...
Pánové máte divné předstay o starších lidech. Žádnej starej kořen který celý život jezdil s manuální převodovkou se nemůže smířit s automatem, pokud nejde o nějakého dědu který se nikdy nenaučil jezdit a na silnici jen překáží. Spíše mladým klukům bez zkušeností (typicky v USA), automat nevadí. Většina se ani nenaučí brzdit levou nohu i když mají jen dva pedály. Často si půjčuji auta v půjčovnách kde mají jen automaty a je to PITA.
Také tady bylo napsáno, že tyhle auta nejsou pro pensisty. Pravý opak! Kyž máš rodinu a děti, musíš na to brát ohledy. Pensista si už může užívat.
Cromoly píše:Ne, vazne, proc se nedela 335d v X-drive? a v cem je podvozek s X-drive narocnejsi/nachylnejsi nez normalni?
Zrejme ze stejneho duvodu proc se nedela v manualu.. Prevodovka (a asi i diferencialy?) by spolehlive nevydrzela takovy kroutak..
Ale nevim, jen muj laicky odhad:)
Cromoly píše:Ne, vazne, proc se nedela 335d v X-drive? a v cem je podvozek s X-drive narocnejsi/nachylnejsi nez normalni?
Zrejme ze stejneho duvodu proc se nedela v manualu.. Prevodovka (a asi i diferencialy?) by spolehlive nevydrzela takovy kroutak.. Ale nevim, jen muj laicky odhad:)
Mame stejnej odhad v tom pripade... prece jenom 580Nm je dost:)
Cromoly píše:Ne, vazne, proc se nedela 335d v X-drive? a v cem je podvozek s X-drive narocnejsi/nachylnejsi nez normalni?
Zrejme ze stejneho duvodu proc se nedela v manualu.. Prevodovka (a asi i diferencialy?) by spolehlive nevydrzela takovy kroutak.. Ale nevim, jen muj laicky odhad:)
Mame stejnej odhad v tom pripade... prece jenom 580Nm je dost:)
To snad nemyslíte vážně, že by automatická převodovka vydržel větší krouťák. Na příklad Seat Leon TDI má 450 Nm, Audi R15 1050 Nm. A co traktory?
Spíš by mohlo jít o zatížení spojky, kde torque convertor je mnohem levnější řešení.
Podle najetých km by to mělo být v dobrém stavu. 5 míst to ale nemá, kupé má jen 4. Pokud nepočítají víko od kufru jako dveře, tak to má jen 2. Zadní sedadla jsou sklápěcí, takže to má cekem slušný zavazadlový prostor.
prave sem si rikal, podle km by to mohlo byt supr cupr, ale kdo vi ze jo... po telefonu taky nic nezjistim, tak sem prave chtel zjistit jestli to nekdo nezna... nez se tam vypravim...
majkouch píše:prave sem si rikal, podle km by to mohlo byt supr cupr, ale kdo vi ze jo... po telefonu taky nic nezjistim, tak sem prave chtel zjistit jestli to nekdo nezna... nez se tam vypravim...
budeš toho litovat, je to jen čtyřválec a na to jak je to auto těžký to moc nepojede. ne tak jak budeš čekat od coupe. navíc ty sedačky .. 450tis je až moc peněz na to, udělat chybu.