Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přehřívání
Moje zkušenost s odvzdušněním: provádím za studena-při vypnutém motoru. auto může stát na rovině. Otevřít víčko expanzky, vyšroubovat celý odvzdušňovák. Nalévat chl. kapalinu dokud nebude vytékat otvorem pro odvzdušňovák. Pořádně promačkat hadice až ucítíš. že v nich je voda. Odsát nadbytek kapaliny z expanzky po rysku(asi v půlce expanzky). BMW nemá rádo přeplněný systém. Našroubovat odvzdušňovák a víčko. Nastartovat, otevřít topení a rozumnou jízdou zahřát. Pootevřit odvzdušňovák, aby unikl případně zbytek vzduchu. Po schladnutí překontrolovat hladinu kapaliny v expanzce. (naposledy vyzkoušeno před 14 dny při výměně termostatu e36kupé).

- upraveno z "Jak na to"

- upraveno z "BMW3SeriesE36.pdf"
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=65933
- ja to tak nedelam, ale dost lidi tu psalo, ze jim ten postup od libovky vyresil vyse zminovane problemy
jeste radsi znovu zopakuju, ze at to delate jakkoliv tak je dobry pri plneni tam tu vodu lit hezky pomalu
Tak jsem se právě vrátil od auta, vyndal jsem termostat, a podle jednoho chytrého člověka, který mi zde poradil, abych ho zkusil ve vodě uvařit, jsem udělal. Voda se vařila jako blázen, ale termostat byl stále uzavřen, takže bude vadný, hned jdu objednat nový, snad už nikde jinde nebude chyba ...
Tímto všem děkuju za jejich rady, jak co by s tím mohlo bejt, ale i odvzdušnění, ještě jednou děkuju. Až bude vše nově namontováno, ještě napíšu, jestli to už lítá jako blázen 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned 15.08.2010 00:00