
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 SMG-Rada před koupí
Pokud se bavíte o této modré 325i SMG
http://auto.bazos.cz/inzerat/6786684/Pr ... w-325i.php
Jezdil jsem s ní, převodovka řadí dle mého jak má. Pozoroval jsem tam pouze jednu nezdravou věc. Při pomalém rozjezdu s koly v rejdu trhavý rozjezd. Jinak řazení znatelně pomalejší než v M3 i v režimu SPORT. Spíš vídím problém, že není možné doložit servis auta. Olej byl projetý o -26 000 km!!! Nevím, jestli to jen nemazali, každopádně majitel neměl u sebe ani servisku...
http://auto.bazos.cz/inzerat/6786684/Pr ... w-325i.php
Jezdil jsem s ní, převodovka řadí dle mého jak má. Pozoroval jsem tam pouze jednu nezdravou věc. Při pomalém rozjezdu s koly v rejdu trhavý rozjezd. Jinak řazení znatelně pomalejší než v M3 i v režimu SPORT. Spíš vídím problém, že není možné doložit servis auta. Olej byl projetý o -26 000 km!!! Nevím, jestli to jen nemazali, každopádně majitel neměl u sebe ani servisku...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 57
- Registrován: úte 27.02.2007 01:00
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
tohle auto jsem si prohlížel taky (stálo v bazaru H+H AUTO KUNOVICE), pak si ho koupil tenhle clovek a muj nazor je asi takovy: predni M naraznik tam nemá co dělat (prahy ani zadni naraznik z M packu neni) takze auto nekdo v lepsim priapde upravil, v tom horsim bylo bourane na predek cemu bych se vuuubec nedivil a priklanel bych se prave k te druhe variante .......
Auto ma taky nejaky "ladeny" vyfuk takze vydava silene zvuky ......
Moje doporuceni teda je: URCITE NEBRAT protoze by se ti mohlo stat ze konkretne v toomto kusu utopis nehorazne mnozstvi penez a po tom asi netouzis ...
Auto ma taky nejaky "ladeny" vyfuk takze vydava silene zvuky ......
Moje doporuceni teda je: URCITE NEBRAT protoze by se ti mohlo stat ze konkretne v toomto kusu utopis nehorazne mnozstvi penez a po tom asi netouzis ...
Automat žere víc hlavně kvůli výkonu kter se ztrácí v hydroměniči. SMG má normální spojku takže spotřebou by se měl víc podobat na manuál.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
jarda píše:Automat žere víc hlavně kvůli výkonu kter se ztrácí v hydroměniči. SMG má normální spojku takže spotřebou by se měl víc podobat na manuál.
A jaký jsou s tou SMG zkušenosti? Hledal jsem tu na foru, ale každej říká něco jinýho. Našel jsem jeden pěknej kousek, ale má to SMG, tak váhám, jestli bych si na to zvyknul.
Cromoly píše:Jako ne vylozene spatna, osobni zkusenost s tim nemam a ani vetsina majitelu e46, ale dalsi verze byly vymakanejsi a nemely tolik much...
Koukal jsem na videa na youtube a přišlo mi to docela slušný, řadí to rychlejc, než si člověk odřadí s manuálem a pokud to není nějak poruchové, nejsou tam ztráty ve výkonu a nezvedá to spořebu o 1-2l jako automat, tak to může bejt dobrý.
První generace SMG byla v e46 do 5/2003 šlo o 5st. převodovku, od toho data se začala dávat SMG II kde už bylo 6st. Osobně mám SMG II a jsem s tím nad míru spokojený.
Měl jsem možnost mít na týdenní popojíždění e46 m3 smg takže mám s čím porovnat. V klasickém režimu to řadí a potažmo zabírá spojka tak moc jak je sešlápnutý plyn, když bych šel do detailu tak rychlost řazení je nejpomalejší asi taková jako když člověk průměrně rychle vyspojkuje a přeřadí na další stupeň. Čím více je noha na plynu(noha se sundávat nemusí) tím se to přeřazení malinko zrychluje. V režimu sport, potom už řadí solidně rychle, s tím že to i docela autem škubne. Osobně se mi líbí podřazování kdy si auto samo přidává mezi plyn
Jinak ta převodovka se chová zcela jako manuál, takže nijak nezasahuje, podřazuje jen když otáčky klesnou pod 1tis./OT aby se auto nedusilo a v maximálních otáčkách to samo nepřeřadí, takže kdo chce točit, nemusí se bát, že mu bude převodovka do toho zasahovat. Výhoda je, že ve chvíli kdy člověk nechce řadit nebo pustí za volant svojí polovičku jde si navolit i tzv. automat u smg se to jmenuje City mod, tam auto řadí v podstatě jako automat. První generace smg u e46 jsou už cenově dostupné, smgII je docela unikátní a cenově trochu jinde.
Měl jsem možnost mít na týdenní popojíždění e46 m3 smg takže mám s čím porovnat. V klasickém režimu to řadí a potažmo zabírá spojka tak moc jak je sešlápnutý plyn, když bych šel do detailu tak rychlost řazení je nejpomalejší asi taková jako když člověk průměrně rychle vyspojkuje a přeřadí na další stupeň. Čím více je noha na plynu(noha se sundávat nemusí) tím se to přeřazení malinko zrychluje. V režimu sport, potom už řadí solidně rychle, s tím že to i docela autem škubne. Osobně se mi líbí podřazování kdy si auto samo přidává mezi plyn

Jinak ta převodovka se chová zcela jako manuál, takže nijak nezasahuje, podřazuje jen když otáčky klesnou pod 1tis./OT aby se auto nedusilo a v maximálních otáčkách to samo nepřeřadí, takže kdo chce točit, nemusí se bát, že mu bude převodovka do toho zasahovat. Výhoda je, že ve chvíli kdy člověk nechce řadit nebo pustí za volant svojí polovičku jde si navolit i tzv. automat u smg se to jmenuje City mod, tam auto řadí v podstatě jako automat. První generace smg u e46 jsou už cenově dostupné, smgII je docela unikátní a cenově trochu jinde.