Ahoj.... moje iso me zaclo zlobit..nechce startovat, napojili jsme tedy na baterku booster a zkusili nastartovat a nic... čím to může být ?? že by byly opotřebované uhlíky?? nebo ? nestalo se to uz taky nekomu z vás?
jak je díl číslo 3 a čouhájí z něj dva štefty m8 na které míří díl číslo 4 (matky) tak ty dva spoj třeba šroubovakem a jestli bude starter normalně točit tak jsou uhlíky v pořádku
a da se na to jit nejak zespoda ??? nebo to musim sundat to saní, volnoběžny ventil, zapojit baterku a skusit začít točit ? nikdy jsem to nedelal bojim se ,abych neco nezkurvil
hoši tak dnes jsem nakopl auto asi po dvou tydnech.... dal jsem tam stejnou baterku jako predtim ani jsem ji nenabijel a najednou to zaclo startovat...zkusil jsem tedy tak 5x nastartovat znovu a pokazde to chytlo..je to velice zvlaštní... netušíte někdo co by to mohlo být nebo nestalo se nekomu taky neco podobnyho ? jsem z toho hotovy... s autem nejezdim protoze nemam jistotu ze to zas nekdy prestane startovat a roztláčet pokaždý na trojku se mi fakt nechce vidim v tom riziko, ze tam neco muzu skurvit v tom mootoru poznamka: nemam kat mam misto nej trubku nekurvim tim teda ten motor kdyz to roztlačím ??.)
Ale pokud by byl ukostřenej blbě, tekl by tudy proud, ale málo na nastartování, ne?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
aha tak mě kontrolky svítí pořád.. no nic chlapi-sundávám startér tenhle týden a jebnu ho na zkušební stolici mistrovi ve škole a pak hodím info co ajak...pokud to budou uhlíky, budu od váás potřebovat poradit kde je mam sehnat (moravskoslezsky kraj okres bruntal)