zlatas píše:Ještě se zeptám takto,co se týče dinamiky,je tam nějaký výrazný rozdíl?
Me se zdalo ze zrovna u tohoto auta (e46 330Ci) byl rozdil v dynamice hodne vyrazny - jednak automat nesel "odpalit" z mista a jednak ta prevodovka radi opravdu pomalu:(
Hlavne bude problem pak s prodejem, prvni e46 co jsem mel (tahle v matu) byla v opravdu spickovem stavu, po vsech strankach jako nova a nemohl jsem se ji zbavit, druha v manualu mela dobitejsi interier (dovoz IT) a stejne byla pryc do mesice..
jarax píše:to sice jo, nicmene dvouspojková převodovka řadí na sport ještě mnohem cukaněji, Z4 sdrive 3.5is skočila dycky metr do předu při řazení Smile
To jsi asi jel s nejakou jinou Z4 sdrive 3.5is nez ja, u "me" byla tahle prevodovka naprosto famozni a jak klasickej mat do "sportaku" odsuzuju tak tohle bylo vylozene labuzo a byl jsem nadsenej:) pri klasickym louda mesto rezimu razeni krasne plynule a pohodlne, zato ve sport modu brutal rychle a ostre, meziplyny pri podrazovani, launch control, proste narez:) Takovyhle "mat" uz bych fakt jako snesl, ale steptronic urcite neee..