Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota ovlivňuje startování......proč? BMW 325TDS

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od bavorak260 »

Když je chladno chytá na poprvé a jak je tepleji kolem 14 a více stupňů chytá na počtvrté.Divné vždy na počtvrté.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#2 Příspěvek od Paty »

napadá mě čerpadlo,ale nejsem si jistý...asi bych to nějak neřešil,nech to projevit.
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od mrJekill »

Možná padá nafta.Jak je tepleji je řidší a snadněji proteče zpět filtrem.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#4 Příspěvek od Paty »

kdyby padala nafta tak by to bylo naopak,třeba přes noc,a ráno by startoval dlouho. potom za tepla by to šlo nahodit hned...
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#5 Příspěvek od Oooz »

Taky mam problém se startováním. Jde o E90, když je teplo tak to chytne hned .. jakmile auto nechám jeden den odstát tak startuje třeba 8 vteřin. Začalo to s příchodem chladnějšího počasí .. nevíte někdo prosím jak to vyřešit? Jestli pomůže výměna naft. filtru?
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#6 Příspěvek od Paty »

tak tyto věci jako je pal. filtr se mění průběžně a jsou na to limity,ale pokud nevíš kdy byl měněnej tak ho vyměn,ale já si myslím že je to záležitost žhavících svíček. :wink:
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#7 Příspěvek od Oooz »

Podle servisky i podle počitače v autě to právě vypadá, že palivovej filtr neni starej. Je fakt, že když to startuje dýl, rozsvítí se kontrolka žhavení. Tak zkusim nejdřív u těch svíček. Protože dvakrát už to došlo tak daleko, že se rozsvitila kontrolka motoru po stisknutí tlačítka start a nic se nedělo, starter se nepohnul. Takze vyndat kliček a nanovo. Co vám budu vyprávět, auto mam půl roku .. ještě pro mě za astronomickou částku a z tohodle jsem už šedivej.
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od mrJekill »

Pokud to za studena dlouho točí a nechytá,jen blafe,bude jedna ze žhaviček v čudu.Ze zákona schválnosti to bývá většinou zrovna ta u řídícího vstřiku a pak to fakt blbě chytá.
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#9 Příspěvek od Oooz »

Senza. Trochu mi svitla naděje, že by to nemusel být servis za hrozivé peníze. Vyměnim ty svíčky a uvidím. Ještě se zeptám : když koupim žhavící svíčky od Bosche Duraterm, tak nic nezkazim že? Nechci na tom šetřit, rád bych kvalitu ale zase nepotřebuju nějaký speciální závodnický. Děkuju
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#10 Příspěvek od mrJekill »

Na diesly se ani závodnický svíčky nedělají.Tady slouží pouze na nastartování studeného motoru.Pokud na tom nechceš šetřit,kup klidně Bosch všechny,ale doma se většinou mění jen špatná.Vyšroubuj je a přímo na baterce vyzkoušej jestli žhaví.Během cca 5ti vteřin musí špička zčervenat.Ta špatná stejně půjde poznat,že bude celá černá a nebude mít takovou jakoby našedlou špičku,kde žhaví.No a zárověň se podíváš,jestli náhodou nejsou žhavičky na koncích upálený,což by zase značilo,že ti ukapává vstřik.
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#11 Příspěvek od Oooz »

Skvěle, mnohokrát děkuju za rady. Jinak je vyměnim pro jistotu všechny, ať je na nějakou dobu klid - pokud to tedy bude tim.
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#12 Příspěvek od mrJekill »

Tak nejdřív zjisti,jestli je to tím a pak teprve vyměňuj :D
Oooz
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: ned 07.11.2010 01:00

#13 Příspěvek od Oooz »

Ty dva tisíce za svíčky mě nevytrhnou. At je to tim nebo ne, přinejhoršim odmáznu jeden potencionální problém kterej by mě stejně dřív nebo později čekal. :)
ZID
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od ZID »

špatné teplé starty..hmm...čerpadlo...asi hlava..přidírající se pístek...
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#15 Příspěvek od Tompo »

špatné teplé starty sice má z 99% na krku špatné vstřikovací čerpadlo, ale to by dlouho točil, avšak naskočil, on točí jak chce, ale vždy chytne na 4. pokus
Odpovědět