Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 325TDS nestartuje prosím poraďte
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Vždy startovalo na poprvé až jednou jsem jej nechal stát na dvoře týden a tím to začalo.Od té doby chytalo až na počtvrté a do nedávna až do konce na poosmé.Teď mohu točit jak chci a nic.Motor slibuje užuž že chytí ,ale bohužel nic a jen slibuje.Zkusil jsem i několikrát za sebou nažhavit,ale když motor začne slibovat tak usuzuji že žhavením to asi nebude.Napadá mě že to dostává asi málo nafty jestli to nemá na svědomí podávací čerpadlo a nebo dokonce nafta sama.Dokud jsem tankoval v Borovech tak jsem to vždy natočil ,ale teď posledně jsem tankoval u OMV Klatovy a jakoby zamrzla.Nedavno jsem měnil naftový filtr.Teď nabíjím baterii v očekávání že že to snad startér roztočí tak že to možná chytne,ale pochybuji.
Nevěš hlavu, žhaviče jsou jak staré, pokud jsi je už někdy měnil? Kolik nafty máš v nádrži? Klidně je možné, že nafta přimrzla, pokud máš možnost to schovat někam, kde je aspoň na nule, tak to tam strč. Já mám žhaviče nové, filtr nový stejně musím ještě 10sec po zhasnutí kontrolky žhavení počkat, pak chytne na drc...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Tak podávací palivové čerpadlo to není po zapnutí klíčku dává naftu,filtr je OK za ním jde nafta ven u vstřiků po povolení převlečných matic vstřikovací čerpadlo naftu dává, tím se dá vyloučit i závada elektromagnetického ventilu.Takže zbývají vstřiky samotné nebo řídící vstřik a elektronická vstřikovací jednotka za předpokladu že vstřikovací čerpadlo je OK a dává správným tlakem.Ještě mě napadá Lamda sonda jestli není vadná.Jinak fakt už nevím.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Nafta teče,zamrzlá tedy není takže garáž by asi nepomohla.K žhavičům je přístup jako k penězům a já na to nemám vercajch.Kontaktoval jsem známého-automechanika který si to naloží na káru a hybaj s tím do dílny.Zatím jsem odpojil baterku a dal na nabíječku v naději že by třeba odpojením a opětovným připojením se obnoví tovární softvérové nastavení,ale nejspíš se smaže jen registr závad.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00
Teplej motor startoval O.K. Právě mě volal automechanik co to má v parádě. Pět žhavičů z šesti je totálně K.O. Vypadá to že jak postupně odcházeli žhaviče prodlužovalo to starty.Jsou objednány a po namontování se uvidí zdali to bylo jen tím.Už se mi několikrát stalo že se mi za jízdy rosvítila kontrolka závada elektronického vstřikování ,motor vysadil ,ale po pár vteřinách kontrolka zhasla a motor běžel jako hodinky.Převážně na dálnici.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 25
- Registrován: úte 18.05.2010 00:00