Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 325TDS nestartuje prosím poraďte

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#1 Příspěvek od bavorak260 »

Vždy startovalo na poprvé až jednou jsem jej nechal stát na dvoře týden a tím to začalo.Od té doby chytalo až na počtvrté a do nedávna až do konce na poosmé.Teď mohu točit jak chci a nic.Motor slibuje užuž že chytí ,ale bohužel nic a jen slibuje.Zkusil jsem i několikrát za sebou nažhavit,ale když motor začne slibovat tak usuzuji že žhavením to asi nebude.Napadá mě že to dostává asi málo nafty jestli to nemá na svědomí podávací čerpadlo a nebo dokonce nafta sama.Dokud jsem tankoval v Borovech tak jsem to vždy natočil ,ale teď posledně jsem tankoval u OMV Klatovy a jakoby zamrzla.Nedavno jsem měnil naftový filtr.Teď nabíjím baterii v očekávání že že to snad startér roztočí tak že to možná chytne,ale pochybuji.
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#2 Příspěvek od mequi »

Zkus to dát na alespon na den do teplé garáže. Jestli ti to pak chytne, tak víš, kde nemáš tankovat.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#3 Příspěvek od Tompo »

Nevěš hlavu, žhaviče jsou jak staré, pokud jsi je už někdy měnil? Kolik nafty máš v nádrži? Klidně je možné, že nafta přimrzla, pokud máš možnost to schovat někam, kde je aspoň na nule, tak to tam strč. Já mám žhaviče nové, filtr nový stejně musím ještě 10sec po zhasnutí kontrolky žhavení počkat, pak chytne na drc...
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#4 Příspěvek od bavorak260 »

Tak podávací palivové čerpadlo to není po zapnutí klíčku dává naftu,filtr je OK za ním jde nafta ven u vstřiků po povolení převlečných matic vstřikovací čerpadlo naftu dává, tím se dá vyloučit i závada elektromagnetického ventilu.Takže zbývají vstřiky samotné nebo řídící vstřik a elektronická vstřikovací jednotka za předpokladu že vstřikovací čerpadlo je OK a dává správným tlakem.Ještě mě napadá Lamda sonda jestli není vadná.Jinak fakt už nevím.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#5 Příspěvek od Tompo »

Tos rozepsal hezky, ale co ty žhaviče a garáž?
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#6 Příspěvek od bavorak260 »

Nafta teče,zamrzlá tedy není takže garáž by asi nepomohla.K žhavičům je přístup jako k penězům a já na to nemám vercajch.Kontaktoval jsem známého-automechanika který si to naloží na káru a hybaj s tím do dílny.Zatím jsem odpojil baterku a dal na nabíječku v naději že by třeba odpojením a opětovným připojením se obnoví tovární softvérové nastavení,ale nejspíš se smaže jen registr závad.
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#7 Příspěvek od bavorak260 »

Otázka je jestli ta NAFTA je NAFTA a né nějaký topný olej se zápachem po naftě. :?:
suchos
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: sob 23.05.2009 00:00

#8 Příspěvek od suchos »

rekl bych, ze ti pujde malo nafty do motoru, problem s palivovym fitrem. Uz jsem tenhle problem mel taky.
Dej pak vedet zavadu, az to budes mit opraveny.
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#9 Příspěvek od bavorak260 »

Když to začalo první co jsem udělal bylo že jsem vyměníl filtr.Je tam cca dva měsíce.
Looser
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#10 Příspěvek od Looser »

no řekl bych že to jsou žhavice :) .jdou udělat skzr sání,za hoďku je máš,když utrhneš očko elektriky jako já.Zrovna mi odešlo posledních pár dobrých na horách :lol: ,musel jsem otestovat éteru.
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#11 Příspěvek od bavorak260 »

Žhavičema začneme teda můj známý automechanik.
Looser
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#12 Příspěvek od Looser »

hele a když Ti to naběhlo až na 8 startů,tak teplý to startovalo normálně?bež žhavení...Jinak když zapneš klíček do polohy žhavení cvkane relé.Sleduj kilometrovník,jestli při zapnutí žhavení pohasne odběrem proudu..pokud ne,tak je máš všechny KO
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#13 Příspěvek od bavorak260 »

Teplej motor startoval O.K. Právě mě volal automechanik co to má v parádě. Pět žhavičů z šesti je totálně K.O. Vypadá to že jak postupně odcházeli žhaviče prodlužovalo to starty.Jsou objednány a po namontování se uvidí zdali to bylo jen tím.Už se mi několikrát stalo že se mi za jízdy rosvítila kontrolka závada elektronického vstřikování ,motor vysadil ,ale po pár vteřinách kontrolka zhasla a motor běžel jako hodinky.Převážně na dálnici.
Looser
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#14 Příspěvek od Looser »

to jsi měl spíš nějakej problém s řídícím vstřikem..mě tam někdo zfušoval konektor a dvakrát se mi takhle rozpojil,auto začlo střílet a svítila tahle kontrolka.
bavorak260
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: úte 18.05.2010 00:00

#15 Příspěvek od bavorak260 »

Tak motor běží,startuje O.K. zaparkoval jsem a po třech hodinách zkusil natočit start super,ale svítí kontrolka vstřikování.Zítra mrknu na připojení nřídícího vstřiku.popř. odpojím aku a zase připojím.
Odpovědět