
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
když se "ježek" pokazí :) alá klima e36/46/39 atd.
pravděpodobně ano, ježek
http://www.google.cz/search?hl=cs&source=hp&q=final+stage+unit+e46&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
http://www.google.cz/search?hl=cs&source=hp&q=final+stage+unit+e46&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2830
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Taky se zeptám ohledně topení. Dřív jsem měl is bez klimi, a foukalo to moc pěkně, už na trojku fičák jako blázen. Teď mám is M42 je tam manuální klimatizace a to fouká na trojku jako předchozí is na jedničku.
Může to být tím rezistorem? Už jsem vyměnil vzduchový filtr, a fouká pořád málo. Podle ETK http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... r_ac_unit/ jsem koukal, že zde uváděný ježek je jen u automatické. A já tam tedy mám jen díl č.2 64 11 8 391 749 ?
Může to být tím rezistorem? Už jsem vyměnil vzduchový filtr, a fouká pořád málo. Podle ETK http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... r_ac_unit/ jsem koukal, že zde uváděný ježek je jen u automatické. A já tam tedy mám jen díl č.2 64 11 8 391 749 ?
koukal jsem na to do schematu, a ty odpory jsou v serii,
takže když by byl jeden z nich špatnej, tak by to na min. rychlost nejelo,
ale je možný, že tam jsou jenom nějaký přechodový odpory.
- počítám, že je to řešený odporovým drátem zalisovaným do kontaktu, tak to může být zoxidovaný (vyčistit, přelisovat).
když to vyděláš, tak vent. pusť na tu trojku a zkus s daným odporem (ten kterej hřeje) zahejbat,
můžeš taky jeho závity něčím vyzkratovat a požadovanej výkon si tak doladit dle potřeby.
na MAX to jde samozřejmě mimo odpory, tak to musí jít naplno (12V na motoru)
takže když by byl jeden z nich špatnej, tak by to na min. rychlost nejelo,
ale je možný, že tam jsou jenom nějaký přechodový odpory.
- počítám, že je to řešený odporovým drátem zalisovaným do kontaktu, tak to může být zoxidovaný (vyčistit, přelisovat).
když to vyděláš, tak vent. pusť na tu trojku a zkus s daným odporem (ten kterej hřeje) zahejbat,
můžeš taky jeho závity něčím vyzkratovat a požadovanej výkon si tak doladit dle potřeby.
na MAX to jde samozřejmě mimo odpory, tak to musí jít naplno (12V na motoru)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 202
- Registrován: stř 13.01.2010 01:00
- Bydliště: 30km jihovychodne od brna
rekl bych, ze to moc nevypada... navic nevim, jak moc spolehlivy zakladajici uzivatel je, vzhledem k prispevkum.... take mam mirne vydneho jezka, nefunguji 3 nejvyssi stupne ventilace a zatim to tak nejak moc neresim.... sehnal bych od nowice. jestli se nepletu, ma ho myslim za cca 1100kc fungl novy a navic ten novejsi typ, s vice bodlinami. takze by se uz nemel pokazit 
