Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

tds Podávací čerpadlo

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#1 Příspěvek od x-dejv »

zdravim mám problem u 325 tds nejde mi do podávacího čerpadla proud sundal jsem svorku u čerpadla otočil kličkem a nic tak tam mam provizorně nataženej kabl do autozapalovače abych před prvnim startem nasal naftu pak už to vali normalně už sem měnil i rele podavacího čerpadla myslim si že nejde proud ani k tomu rele ale to nevim jak se měří kterí poly mají jit k sobě aby seplo neměl s tim taky někdo problem kde muže byt zavada? ted mě napadá spínací skřinka?? diky za každy nazor
ZID
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od ZID »

čus, jak sem se díval do schématu, tak to relé ukostřuje řj motoru, ale proud do něho pouští relé žhavení, esli není problém tam, jinak eště pojistka F18. Jinak aby to relé seplo musíš mít proud na pinu 86 a na pinu 85 musí být kostra. jinak ti necvakne :)
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#3 Příspěvek od x-dejv »

a co to je ta pojistka F18 NENI TO SPIŠ RELÉ A NA CO TO JE POJISTKA ZITRA TO PROMĚŘIM zatim diky moc a kdyby tě něco napadlo tak piš a mohl by jsi mi prosim poslat to schéma na mail dubada@seznam.cz DIKY
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#4 Příspěvek od bibikuba »

Jinak to podávací čerpadlo běží po zapnutí klíčku jen cca 10 sekund-nasaje a pak už neběží-musíš bejt rychlej :lol: vyhod relé a na víčku toho relé máš nakreslené jak spíná a okouni jestli pouští proud do čerpadla-tuším že to je 87 ale možná se pletu..Určo to tam bude omalované-plus,mínus,impuls od žhavení a napájení čerpadla..
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#5 Příspěvek od oldaf »

Čerpadlo běží jen pár vteřin po otoční klíčku, pak vypne. Rozeběhne se až po nastartování. Takže pokud se točí motor tak běží i čerpadlo.
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#6 Příspěvek od x-dejv »

No ja to zkoušel přitelkině otočila kličkem na polohu žhavení a proud tam nejde ale nastartovany sem to nezkoušel jak sem psal mam provizorně natahlej kabl do autozapalovače a před prvnim startem nasaju naftu cca 30 sec. auto chytne zapalova vyndam a funguje to normalně nevim jak to zejtra odzkoušim jestli i potom tam de proud ale bylo by to divny. Dam zejtra vědět diky
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#7 Příspěvek od x-dejv »

Takže dneska sem to měřil na RELÉ JSOU 2X87 a 1X85... Do té 85 mi jde Stálej proud. 87-(krajní) ten jde podle spínací skřínki na polohu žhavení. a 87-(ve prostředku relé) na polohu žhaveni mi jde proud ALE SLABEJ.. ASI TO BUDE V POŘÁDKU???? ALE U ČERPADLA DO SVOREK MI NEJDE PROUD ANI NA JEDNOM DRATU. Jsou tam 2 dvojce kabelu bílá a černá svorka do který má jít produ a v jake poloze spínací skřinki. Jinak když auto nastartuju čerpalo už běží normalně je to záhada děkuji za každou radu :?:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#8 Příspěvek od bibikuba »

Nemám ted žádný relé při ruce ale svorka 87 jeden drát jde asi od relé žhavení a pak když relé pustí proud tak jde přes 87 do čerpadla napětí.Tuším že 87 je vstup proudu a 87a je výstup sepnutého proudu.Jinak tam musíš mít ještě kostru 31 jinak to relé nesepne a 85 bude asi napájení relé-tedy plus přes klíč nebo stálej.Jestli to mám dobře napsané-už jsem to dlouho nedělal tak se možná pletu ale vyndej relátko a když si najdeš ten proud od relé žhavení-ten bude pod proudem cca 10sekund tak ho dej na druhou svorku 87 to je vývod proudu do čerpadla a když poběží tak je relé KO nebo nemáš kostru či proud na sepnutí relé..Jestli jsem poplet ty čísla tak mě někdo opravte..Jinak na kabičce relé je to určo popsané-ty vývody s číslama a jak to sepne..
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#9 Příspěvek od x-dejv »

jo diky tu kostru tu sem neskoušel zitra odskoušim a dám vědět. ale je mi divni že když auto už nastartuje tak to čerpadlo valí normalně. ale diky moooc
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#10 Příspěvek od x-dejv »

takže dneska sem to přeměřoval znova a podle ORIGINÁLNÍHO RELÉ a tam jsou uplně jina čisla je tam 2X87 , 85 , 86 , 30.... PROUD 30 slabej proud, 87 prostřední tam je slabej proud , 86 podle spínačky... KOSTRU jsem tam nenašel a k tí 85 mi nevede žádnej kabl. A pokaždý když vyndám to relé čerpadla nezhasne mi kontrolka žhavení. a ten proud co má po cca 10sec. vypnout jsem nenašel
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#11 Příspěvek od x-dejv »

Nemohl by jste se prosim někdo podivat u sviho bawora pod to relatko jestli tam pod čislem 85 mate navedenej drát? prosim. je mi divni že to rele ma 5polu a ja tam nic nemam diky
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#12 Příspěvek od bibikuba »

Zítra kouknu a písnu Ti to sem 8)
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#13 Příspěvek od x-dejv »

ok diky :roll:
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#14 Příspěvek od bibikuba »

Dneska jsem to nestihl tak to okouknu ráno....
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#15 Příspěvek od bibikuba »

Zdárec,tak jsem to okouknul..Nejlepší by bylo shéma ale to nemám tak jsem vyhodil relé a zjistil následující..30 je stálej proud,86 je proud přes klíček,87 střed je volný bez osazovacího konektoru,87 krajní-tam jsem zjistil kostu stálou-bez namontovaného relé,85 je ten impulz jak tady někdo psal asi to dává relé žhavení-nemám schéma,jinak bych zjistil ale tam naměříš kostru od zapnutí klíčku po dobu cca 10 sekund-tj.doba puštěného čerpadla na nasátí,jinak mimo tuto dobu tam nic nejde..Jinak klidně prohod to relé s nějakým jiným,já tam mám to samé zelené asi třikrát..Viděl bych problém u tebe v tom impulzu-konektor č.85...Doufám že Ti to trošku pomohlo....
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#16 Příspěvek od bibikuba »

Jinak když sundáš krytku z relé a máš ho normálně namontované tak po zapnutí klíčku Ti po sepnutí relé jde proud do výv.87-krajního po dobu 10sekund,je to výv.napájení čerpadla-pokud to tak nemáš je problém v relé,impulzu z relé žhavení nebo v napájení relé které Ti nesepne.....
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#17 Příspěvek od x-dejv »

super diky ted sem si to tady orijentačně kreslil a vypadá to že tam jsou ty 2 draty přehozeny 87 střed a 85 odskouším a dám vědět ještě jednou diiiiiiiky
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#18 Příspěvek od bibikuba »

A to relé je světle zelené-5 vývodů,prostřední 87 není zapojen dole v patici...
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#19 Příspěvek od x-dejv »

čau tak o vikendu to skusim dneska jsem na to neměl čas jinak ja to rele mám bily original i to ktere jsem kupoval http://www.x1-autodily.cz/index.php?id= ... r=144,1111 Jinak tady jsem dal schema kde ho mam umistění na obrazku R2 Jinak ti mockrat děkuji že jsi tak ochotní opravdu mooc diky
Přílohy
rele.jpg
rele.jpg (30.04 KiB) Zobrazeno 91 x
x-dejv
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: ned 21.02.2010 01:00

#20 Příspěvek od x-dejv »

Přílohy
pojistkywv7.png
pojistkywv7.png (18.56 KiB) Zobrazeno 91 x
Odpovědět