Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

za studena nestartuje, za tepla supr

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
rendy80
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00

#1 Příspěvek od rendy80 »

Zdarec chlapi mám problém mám bmw 325tds r. 96 , když je auto studené, motor točí točí a nenatočí, když je auto zahřáté, jen začnu startovat a naskočí, každou hodinu musím startovat jinak musím zase tlačit. měli jste obdobný problém? poradíte?
Jurmi
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: ned 04.07.2010 00:00
Bydliště: Nový Bor

#2 Příspěvek od Jurmi »

Osobně naftu nemám,ale předně bych zajel na diagnostiku.Je to to první,co dělám,když si nevím rady.Ale podle mého to bude vháji žhavení,přeci nafta potřebuje višší teplotu,aby fungovala.Nic jiného mě nenapadá.Hodně štěstí,ať se problém vyřeší.
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00

#3 Příspěvek od Paty »

ahoj,poradím ti aby jsi sundal sání a vymontoval si všech šest žhavičů a odskoušel je na baterce jestli žhaví. měly by do 5sec zčervenat pokud to tak nenastane vyhodit koupit jiný! Ještě něž se do toho dáš tak když auto startuješ za studena zkus nažhavit víckrát třeba i 3x-5x a potom startovat ... kdyby něco pisni
rosi
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#4 Příspěvek od rosi »

zdravím všechny mám 330xd r.v.2004 a taky mám problémy s nastartováním když klesne teplota pod minus 5, vyměnil jsem všechny žhaviče a problém není vyřešen, v motoru bouchá po otočení klíčku trvá 2 sekundy než nastratuje jako kdyby se nemohl nadechnout ,hroznej rámus.Neví někdo co by to mohlo být,dočetl jsem se že to jemožná jen pojistka ale jaká jaký číslo neví někdo,prosím poradte.
rosi
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#5 Příspěvek od rosi »

dneska jsme zkusil všechny pojistky v přístrojovce ažádná není vadná ach jo a startuje to pořád blbě.
kozic
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: stř 27.10.2010 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#6 Příspěvek od kozic »

No, problém by mohl být taky v padání nafty. Za studena startuje, dlouho, ale nastartuje, protože naftu delším snažením natáhne. A za tepla(nestojí moc dlouho) nafta nestačí skapat, tak natočí hned.
stenlie
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: sob 09.02.2008 01:00
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od stenlie »

Taky bych to viděl na žhavičky
mrJekill
Registrovaný
Příspěvky: 351
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od mrJekill »

na 99% žhavičky.
Na to bych kouknul ještě před založením topicu.

Obzvlášť pokud se zde stejné téma probírá třikrát týdně
rosi
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: pát 31.08.2007 00:00

#9 Příspěvek od rosi »

zdarvím tak že žhaviče jsou vyměněny,relé pracuje správně,pojistky zkontrolovány,baterka nabitá a pořád to pod -5 startuje špatně ,proud do žhavičů jde vše je prozkoušené byl jsme na diagnostice a napsalo to chybu dmE 17665 4501 226/E2 nevíte někdo náhodou co by to mohlo být.
pierre325
Registrovaný
Příspěvky: 27
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

#10 Příspěvek od pierre325 »

to my dela minimlane rok,rano tak na treti pokus ,pakv prubehu dne na prvni brnk
pada ti nafta ...
kozic
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: stř 27.10.2010 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště

#11 Příspěvek od kozic »

Jak jsem taky psal, může to být tím padáním nafty. To by mohlo být nějakou netěsností. Zkouška nic nestojí. No, asi by sis všiml, kdyby si cítil naftu, ale pokud ne, tak mrkni, jestli po tobě nezůstává "mastný flek". Nebo natankuj plnou, nech auto zase stát jako obvykle a jestli nastartuješ normálně, bude to ono. Potom už jenom dohledat, kama to vykapává a zavzdušňuje se...
Odpovědět