Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

330xd 150KW

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#1 Příspěvek od Prospeedy »

Ahoj, kamarád zvažuje nad koupí 330xd, rv. 2003, 150kw.. Není zde registrovanej, tak vznáším dotaz za něj.. Jak je to s poruchovostí, na co si dát pozor atd..je to ropák tělem i duší, benzín nechce ani náhodou..
Cromoly
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: sob 03.05.2008 00:00

#2 Příspěvek od Cromoly »

Dily na Xko jsou obecne drazsi nez na RWD, ale jinak bych se zadnejch poruch nebal, trilitry jsou spolehlivejsi nez dvoulitry. Turbo ti muze odejit vzdycky kdyz byl predchozi majitel debil stejne tak vstriky kdyz tam nekdo lil spatnou naftu...
sidi
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 25.03.2011 01:00
Bydliště: Lanškroun

#3 Příspěvek od sidi »

ja ho mam, sice 135kw, a jsem s nim spokojenej:-)...jen bych si daval pozor na dvouhmotovy setrvacnik...ze prej radi odchazej a vymena neni zrovna nejlevnejsi :-)
Prospeedy
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 28.10.2007 00:00
Bydliště: Teplice

#4 Příspěvek od Prospeedy »

Dík za info..se vstřikama a turbem počítá, hold to je problem snad všech novějších turbodieslů..Takže jiný problemy kromě spotřebního materiálu nejsou..
PPetr
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: úte 01.05.2007 00:00
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od PPetr »

Já mám Touring rok 10/03 najeto ted 192 a čeká mě spojka, ktrerá se má dělat i se setrvačníkem (prý cca 20 000,-) Mám teda jenom RWD ale taky 150kw. Jinak vstřiky už jsem měnil 3 a to jsem tam nikdy nenalil špatnou naftu resp nikdy vědomky. Stále Shell, Agip, Benzina nebo Omv. Takže s postupem času čím víc budou ředit naftu tou debilni biosložkou tím víc budou vstřiky odcházet. Hodně se mi to zlepšilo co jsem začal dávat aditiva. Jinak momentalne to auto mam jako rodinny (ročni dcerka) a po městě trpí auto i zbytek rodiny... Menší jak 17ky tam nedá. Proto budu muset v brzké době mazlika vyměnit za něco většího.
Jinak spotřebka jako je přední náprava, kotouče s deskama atd se daji sehnat kvalitni za docela dobrý prachy.
Já ještě měnil řemenici, hardyspojku (obojí na doporučení koupeny origo v bmw) a chladič. ale ten prý většinou stačí jen vyčistit...
Lukke
Registrovaný
Příspěvky: 1010
Registrován: úte 11.03.2003 01:00
Bydliště: Plzeň

#6 Příspěvek od Lukke »

Já za 8 let měnil u 330d 150kW jen spotřební věcí (brzdy, ramena, tlumiče). Kromě toho jsem měli velkou řemenici (cca 10.000,- origo) a hardyspojku kardanu (3000,-). Jinak naprosto bez problémů.
Led_Zeppelin
Registrovaný
Příspěvky: 122
Registrován: stř 08.07.2009 00:00
Bydliště: The Dark Side of the Moon

#7 Příspěvek od Led_Zeppelin »

Prospeedy píše:Dík za info..se vstřikama a turbem počítá, hold to je problem snad všech novějších turbodieslů..Takže jiný problemy kromě spotřebního materiálu nejsou..


Tak problem... pokud byla dobra udrzba, nemyslim si, ze to musi odejit...
Co se auta tyka, tak je to opravdu vynikajici, ale ty spotrebni dily jsou vetsinou primo na xko, takze jsou hure sehnatelne a drazsi...
Odpovědět