Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
320d E46 100kw combajn PLS inf - koupě
zajímavý, že diesláci nejsou tak strašně zaujatí.
320d může za největší rozmach E46 a motory to sou dobrý. Jde jen o péči.
Nechápu ty reakce. Sranda byla když jsem si půjčoval na jeden víkend 325i E46..svezení super ale na můj styl jízdy spotřeba 23 litrů je kapku hodně, šlo by jet i za sedm ale to by asi moc lidí nebavilo. Navíc ani nemá takovej zátah jako 330d..
Takže pokud chceš diesel, najdi si někoho podle referencí na dotažení nejlím z SPN a objednej. Pokud máš radši benzím, jdi do něj. Já třeba chci jako hlavní auto na nejvíc cest stejně diesel ale na víkend když si jde člověk fakt zajezdit tak chci M3 3.2.
Záleží na tobě, co je pro tebe lepší/důležitější.
320d může za největší rozmach E46 a motory to sou dobrý. Jde jen o péči.
Nechápu ty reakce. Sranda byla když jsem si půjčoval na jeden víkend 325i E46..svezení super ale na můj styl jízdy spotřeba 23 litrů je kapku hodně, šlo by jet i za sedm ale to by asi moc lidí nebavilo. Navíc ani nemá takovej zátah jako 330d..
Takže pokud chceš diesel, najdi si někoho podle referencí na dotažení nejlím z SPN a objednej. Pokud máš radši benzím, jdi do něj. Já třeba chci jako hlavní auto na nejvíc cest stejně diesel ale na víkend když si jde člověk fakt zajezdit tak chci M3 3.2.
Záleží na tobě, co je pro tebe lepší/důležitější.

zajímavý, že diesláci nejsou tak strašně zaujatí.
320d může za největší rozmach E46 a motory to sou dobrý. Jde jen o péči.
Nechápu ty reakce. Sranda byla když jsem si půjčoval na jeden víkend 325i E46..svezení super ale na můj styl jízdy spotřeba 23 litrů je kapku hodně, šlo by jet i za sedm ale to by asi moc lidí nebavilo. Navíc ani nemá takovej zátah jako 330d..
Takže pokud chceš diesel, najdi si někoho podle referencí na dotažení nejlím z SPN a objednej. Pokud máš radši benzím, jdi do něj. Já třeba chci jako hlavní auto na nejvíc cest stejně diesel ale na víkend když si jde člověk fakt zajezdit tak chci M3 3.2.
Záleží na tobě, co je pro tebe lepší/důležitější.
320d může za největší rozmach E46 a motory to sou dobrý. Jde jen o péči.
Nechápu ty reakce. Sranda byla když jsem si půjčoval na jeden víkend 325i E46..svezení super ale na můj styl jízdy spotřeba 23 litrů je kapku hodně, šlo by jet i za sedm ale to by asi moc lidí nebavilo. Navíc ani nemá takovej zátah jako 330d..
Takže pokud chceš diesel, najdi si někoho podle referencí na dotažení nejlím z SPN a objednej. Pokud máš radši benzím, jdi do něj. Já třeba chci jako hlavní auto na nejvíc cest stejně diesel ale na víkend když si jde člověk fakt zajezdit tak chci M3 3.2.
Záleží na tobě, co je pro tebe lepší/důležitější.

Já chci určitě diesla. Jezdil jsem doteď v calibře, byla mazel, ale po sedmi letech šla do světa, my se budeme rozrůstat a BMW v m-packetu se mi ze všech kombajnů líbí asi nej. Takže na nějaké driftování to nepotřebuju. Chci určitě 320 D a chci určitě po FL. Jen nevím jestli 100 kW nebo 110 kW. Těch slabších a pěkných vidím více, takže zvažuju pro a proti. Proto mě zajímaly rozdíly mezi FL 100 kw a FL 110 kW. 

Ne to je benzin a je to normální. Je to stylem jízdy. Mohl bych tě povozit např s motorem 1.4 atmosrérou za 4,5 taky za 17l. Bohužel to není žádnej výmysl..Dlouhodobej průměr má kámoš co jezdí podobně jako já okolo 14-16l
Já to měl na víkend a dával jsem tomu co to šlo. samozřejm takhle člověk každej den nejezdí, nejde to pořád ale když se jdu jen projet tak nechci aby bylo půl nádrže pryč.
Když se jedu projet s 320d tak je pryč max 7 litrů a jezdím třeba 3 hodiny.Taky sem si říkal že taková spotřeba není možná ale zkus si někdy zajít na okruh a jezdi po limitech a dostaneš se i na dvojnásobek.
S benzínem mám zkušenost takovou, že může mít takřka neomezenou spotřebu. Jak mu šlápnu na krk tak je v nádrži vír. I tak obyčejné auto jako např Suzuki Jimmy umí zázraky.
Jednou jsem tankoval 3 krát za den plnou a jednou zase vydžela nádrž tři dny.
Je to hodně o způsobu ježdění. Když se člověk snaží, dá se jezdit za 6,5 s dvouapůllitrem i třílitrem.
Si zkuste vzít 3.2 CSL na okruh a driftovat nebo jiný šílenosti a uvidíte. a pokud budete efektivně využívat krouťák a výkon v provozu tak se dostanete na krásnou spotřebu, často s průměrem nižším než běžné šity jako 1.6 atd.
Mám radši diesel, protože nemá ani zdaleka takovej rozptyl. Když šlápneš na krk 320d jseš na 8 litrech a konecna 100kw 280Nm mám dlouhodobej průměr na 6.7 a to i s různýma excesama jako v píči turbo a v pí... spojka kdy se to pořád protáčelo.
Proto mě každej vástřelek rádobyodborníku vždycky rozesměje. Jsou v tom jen oemoce ale jakoby bez zkušeností.
viz "všechno co je pod 2.5l nebrat"
Jde o styl jízdy. pokud jezdíš tak nějak s rozumem, nejezdíš na limitech a jezdíš si takovou tu pohodičku a sem tam si jdeš trochu zařádit tak bych šel do benzínu, pokud si ale rád spestřuješ každou cestu jako já tak bych nejdřív propočítal co mě to bude stát nebo si pořídit rafinerii.
Vyrostl jsem na dieslech a to silnějších od 2.4l nahoru a proto sem vždycky chtěl mít agilnější a živější benzín. Pak jsem sedl do 330d, 525d a 320d a mám 320d.
Projeď si všechny motorizace který přicházejí v úvahu, tady na fóru najdeš snad všechy lidi co je mají, poslechni si jejich zkušenosti, projeď si to a rozhoduj se podle srovnání.
Nic lepšího mě nenapadá. Diesláci ale nikdy nebudou hanit benzín - zajímavý paradox oproti druhé skupině kterou nejspíš sere když se podívají na poměr výkon/krouťák/spotřeba. To si taky porovnej jak si proti sobě stojí a můžu ti říct že výkon bez krouťáku je nahouby.
Omlouvám se za tak dlouhej příspěvek, ale už mě nebaví číst bezduché příspěvky "benzíňáků".

Já to měl na víkend a dával jsem tomu co to šlo. samozřejm takhle člověk každej den nejezdí, nejde to pořád ale když se jdu jen projet tak nechci aby bylo půl nádrže pryč.
Když se jedu projet s 320d tak je pryč max 7 litrů a jezdím třeba 3 hodiny.Taky sem si říkal že taková spotřeba není možná ale zkus si někdy zajít na okruh a jezdi po limitech a dostaneš se i na dvojnásobek.
S benzínem mám zkušenost takovou, že může mít takřka neomezenou spotřebu. Jak mu šlápnu na krk tak je v nádrži vír. I tak obyčejné auto jako např Suzuki Jimmy umí zázraky.
Jednou jsem tankoval 3 krát za den plnou a jednou zase vydžela nádrž tři dny.
Je to hodně o způsobu ježdění. Když se člověk snaží, dá se jezdit za 6,5 s dvouapůllitrem i třílitrem.
Si zkuste vzít 3.2 CSL na okruh a driftovat nebo jiný šílenosti a uvidíte. a pokud budete efektivně využívat krouťák a výkon v provozu tak se dostanete na krásnou spotřebu, často s průměrem nižším než běžné šity jako 1.6 atd.

Mám radši diesel, protože nemá ani zdaleka takovej rozptyl. Když šlápneš na krk 320d jseš na 8 litrech a konecna 100kw 280Nm mám dlouhodobej průměr na 6.7 a to i s různýma excesama jako v píči turbo a v pí... spojka kdy se to pořád protáčelo.
Proto mě každej vástřelek rádobyodborníku vždycky rozesměje. Jsou v tom jen oemoce ale jakoby bez zkušeností.
viz "všechno co je pod 2.5l nebrat"
Jde o styl jízdy. pokud jezdíš tak nějak s rozumem, nejezdíš na limitech a jezdíš si takovou tu pohodičku a sem tam si jdeš trochu zařádit tak bych šel do benzínu, pokud si ale rád spestřuješ každou cestu jako já tak bych nejdřív propočítal co mě to bude stát nebo si pořídit rafinerii.
Vyrostl jsem na dieslech a to silnějších od 2.4l nahoru a proto sem vždycky chtěl mít agilnější a živější benzín. Pak jsem sedl do 330d, 525d a 320d a mám 320d.
Projeď si všechny motorizace který přicházejí v úvahu, tady na fóru najdeš snad všechy lidi co je mají, poslechni si jejich zkušenosti, projeď si to a rozhoduj se podle srovnání.
Nic lepšího mě nenapadá. Diesláci ale nikdy nebudou hanit benzín - zajímavý paradox oproti druhé skupině kterou nejspíš sere když se podívají na poměr výkon/krouťák/spotřeba. To si taky porovnej jak si proti sobě stojí a můžu ti říct že výkon bez krouťáku je nahouby.
Omlouvám se za tak dlouhej příspěvek, ale už mě nebaví číst bezduché příspěvky "benzíňáků".

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1474
- Registrován: úte 30.08.2005 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Psal jsem to tu už několikrát, ale ok...
máme v rodině obě varianty - rok 2000 320dT 100kw i 2002 320dT 110kw. V motorech je rozdíl neskutečnej - přirovnal bych to rozdílů mezi 2.5tds a 2.5d. Nejde ani o papírovej výkon, ale o jeho charakteristiku a průběh. Je to klasika - 100kw potřebuje točit, aby se chytala, kdežto ta druhá jede jak raketa už z nízkých otáček. Spotřeba hraje líp pro novější motor a i tak žerou obě hovno. Nedávno jsem jel (110kw) klidným tempem delší trasu za malýho provozu, většina dálnice @140 km/h a dalo se pod 5. To samo Chorvatsko - 4,8. Dlouhodobá spotřeba je cca 5.6 a nikdy jsem nešel přes 7. To ta druhá si vezme v průměru asi o litr víc.
Určitě bych vůbec nerozmýšlel a skočil bych po FL. Je to obrovskej rozdíl. I co se týče spolehlivosti. FL máme 6 let a nikdy se neměnilo nic kromě oleje, filtrů, žhaviček a čepů na podvozku. Ta druhá - před FL - po dovozu jí při 120tkm kleklo vstřikovací čerpadlo a teď se zdá, že se začíná loučit turbo. Najeto mají zhruba stejně. Kdybych nevěděl, že je tam rozdíl jen 10kw, řekl bych, že FL je tak o 30koní jinde. Motor je skvěle průžnej a jede hned jak si vzpomeneš. Jsou to oba super motory, sice zvukem R4 traktůrek, ale fl je fakt hodně jinde.
K té spotřebě u benzínu... Taky bych řekl, že některý motory nemají strop. Se svou e39 540iA jsem na letišti najel cca 70km a zmizelo 40 litrů 100oct. benzínu. Auto je v pořádku, tak si to spočítejte
Obě si projeď a dáš mi za pravdu

máme v rodině obě varianty - rok 2000 320dT 100kw i 2002 320dT 110kw. V motorech je rozdíl neskutečnej - přirovnal bych to rozdílů mezi 2.5tds a 2.5d. Nejde ani o papírovej výkon, ale o jeho charakteristiku a průběh. Je to klasika - 100kw potřebuje točit, aby se chytala, kdežto ta druhá jede jak raketa už z nízkých otáček. Spotřeba hraje líp pro novější motor a i tak žerou obě hovno. Nedávno jsem jel (110kw) klidným tempem delší trasu za malýho provozu, většina dálnice @140 km/h a dalo se pod 5. To samo Chorvatsko - 4,8. Dlouhodobá spotřeba je cca 5.6 a nikdy jsem nešel přes 7. To ta druhá si vezme v průměru asi o litr víc.
Určitě bych vůbec nerozmýšlel a skočil bych po FL. Je to obrovskej rozdíl. I co se týče spolehlivosti. FL máme 6 let a nikdy se neměnilo nic kromě oleje, filtrů, žhaviček a čepů na podvozku. Ta druhá - před FL - po dovozu jí při 120tkm kleklo vstřikovací čerpadlo a teď se zdá, že se začíná loučit turbo. Najeto mají zhruba stejně. Kdybych nevěděl, že je tam rozdíl jen 10kw, řekl bych, že FL je tak o 30koní jinde. Motor je skvěle průžnej a jede hned jak si vzpomeneš. Jsou to oba super motory, sice zvukem R4 traktůrek, ale fl je fakt hodně jinde.
K té spotřebě u benzínu... Taky bych řekl, že některý motory nemají strop. Se svou e39 540iA jsem na letišti najel cca 70km a zmizelo 40 litrů 100oct. benzínu. Auto je v pořádku, tak si to spočítejte

Obě si projeď a dáš mi za pravdu

přesně tak, oba motory jsou dobrý a novější jak je u bmw dobrým zvykem je mnohem lepší.
Zajímavý jak se potvrdilo co jsem napsal. Projeď a vyber si. Pokud bys chtěl starší vzhled a lepší motor tak jsou to myslím nějaký letní kusy viz příspěvek o něco víš FL se mi nelíbí. a nebo M Packet II ale je to na vkusu každýho.
U CR máš zase vstřiky...
Projeď si to pořádně, porovnej a pokud bude pěknej kousek nebránil bych se ani jednomu motoru.
Zajímavý jak se potvrdilo co jsem napsal. Projeď a vyber si. Pokud bys chtěl starší vzhled a lepší motor tak jsou to myslím nějaký letní kusy viz příspěvek o něco víš FL se mi nelíbí. a nebo M Packet II ale je to na vkusu každýho.
U CR máš zase vstřiky...
Projeď si to pořádně, porovnej a pokud bude pěknej kousek nebránil bych se ani jednomu motoru.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
je trochu nefer srovnavat spotrebu 540i a 320d, ono ta 540i pojede asi trochu jinak a za druhe se srovnava bezny provoz versus absolutni čočka, 4val versus 8val, proste nesrovnatelne veci. Nemam nic proti nafte. Ale kdyz se zacne nafta srat, stoji to nejake chcechtaky. Za sebe rikam ze mlade auto v nafte ano, ale deset let starou ojetinu ktera ma nahrkano kdo vi kolik, protoze tim ze to houby zere tak se s tim jezdi fest. Jel jsem nekolikrat v te 100kW verzi a jela hodne dobre. Rozhodne bych nerekl ze je lina. Je mozne ze to bylo uz nacipovane, to se asi nedozvim.
espejc píše:zajímavý, že diesláci nejsou tak strašně zaujatí.
320d může za největší rozmach E46 a motory to sou dobrý. Jde jen o péči.
Nechápu ty reakce. Sranda byla když jsem si půjčoval na jeden víkend 325i E46..svezení super ale na můj styl jízdy spotřeba 23 litrů je kapku hodně, šlo by jet i za sedm ale to by asi moc lidí nebavilo. Navíc ani nemá takovej zátah jako 330d..
Takže pokud chceš diesel, najdi si někoho podle referencí na dotažení nejlím z SPN a objednej. Pokud máš radši benzím, jdi do něj. Já třeba chci jako hlavní auto na nejvíc cest stejně diesel ale na víkend když si jde člověk fakt zajezdit tak chci M3 3.2.
Záleží na tobě, co je pro tebe lepší/důležitější.
motory to jsou dobry, hmm, zalezi hlavne na stesti.. nevim no, ja nejsem zadny benzinak a mam 320d a uz bych to znovu nebral. Samozrejme ze jde hlavne o peci, ale jak ty vis kdo se o to staral za tech x set kilometru, to je prave ten problem, ojety benzin je bezpecnejsi pri koupi, ale zase o dost vyssi spotreba. kamos nedavno kupoval 100kwe46 rekl bych naprosto top stav a tedka po mesici slo uz cerpadlo, ale tak samo , nechces riskovat, kup si nove, ostatne jako u vsech ostatnich aut. pokud naftu tak jedine 330d, tohle vubec nejde srovnavat s 320d, ale hold si za to musis priplatit, tak jako za vsechno dobre

má osobní zkušenost je tato:
mám e36 328 kupé, super kára, dá se s tím jezdit i do 8l s velmi lehkou nohou, normál jízda do 9l...
ale denně jsem jezdil do práce busem páč kupéčko nechci denně tahat do prahy, takže jsem se rozhodl že si koupím nějaké druhé auto na dojíždění do práce, nejlépe naftu. Volba padla nejprv na e36 318tds, měl jsem ho půl roku, jako dopravní prostředek to stačilo, ale jinak to bylo nesmírně líné auto, takže jsem ho prodal a další volbou bylo 320d. Když jsem ho vybíral tak jsem také dlouho přemýšlel zda koupit 100kw verzi nebo 110kw. Finanční rozdíl je tak v průměru 30tis kč. No a tak jsem se vydal do bazarů prozkoušet pár vozů
Nejprv jsem prozkoušel 110kw a pak až 100kw verzi, a musím říct, že to je fakt rozdíl, chod motoru, pružnost, jízdní komfort, atd...100kw je oproti 110kw krok nazpět, jede dobře, ale 110tka jede lépe, spotřeba dle referencí o litr menší, je prostě lepší. Tak jsem koupil 110kw
Nicméně nikdy jsem nebyl naftový, takže naftu budu opět prodávat a koupím si další benzínový 6ti válec, který se předělá na plyn
mám e36 328 kupé, super kára, dá se s tím jezdit i do 8l s velmi lehkou nohou, normál jízda do 9l...
ale denně jsem jezdil do práce busem páč kupéčko nechci denně tahat do prahy, takže jsem se rozhodl že si koupím nějaké druhé auto na dojíždění do práce, nejlépe naftu. Volba padla nejprv na e36 318tds, měl jsem ho půl roku, jako dopravní prostředek to stačilo, ale jinak to bylo nesmírně líné auto, takže jsem ho prodal a další volbou bylo 320d. Když jsem ho vybíral tak jsem také dlouho přemýšlel zda koupit 100kw verzi nebo 110kw. Finanční rozdíl je tak v průměru 30tis kč. No a tak jsem se vydal do bazarů prozkoušet pár vozů


Nicméně nikdy jsem nebyl naftový, takže naftu budu opět prodávat a koupím si další benzínový 6ti válec, který se předělá na plyn

Díky za info. A co vy nafťáci říkate na to, že se obecně říká že nafta je dobrá spíš na delší trasy atd. Kvuli tomu mě každý odrazuje. Já to mám do práce cca 20 km, ale jezdím spíš busem. Je ale problém třeba nastartovat a jet 2 kiláky do obchodu.... pak zpět atd... chápete asi jaké popojíždění myslím...
jezdím do špáru cca 1,5 km a nevidím v tom problém.
Kamarád si před rokem koupil E90 330d a jezdí z Jevíčka do Vranové lhoty do práce každej den - cca 20 kiláků a max spokojenost...Akorát teda ten MPacketovej podvozek je na tu cestu kterou on jezdí dost tvrdej, je tam hnusná silnice.
Jezdí tak každej den takže bych to takhle vůbec nesrovnával. Podle mě je takový srovnání nebo výpočty od kolika kilometrů se vyplácí diesel úplně nahovno protože stejně si jedeš jak chceš a proto je podle mě lepší diesel - můžeš jet jak chceš a prostě víš že můžeš, protože se nerozchlastá a je dobrej jak na krátký tak na delší trasy. Je jasný že každej motor se má zahřát na provozní teplotu a pak jet naplno a to máš jedno co je to za motor jestli diesel nebo benzín, to zkrátka platí obecně. U dieslu bys měl být něžnější - zahřívá se dýl. Nebo si kup na kilometrový podrcy elektroauto
nemusíš nic startovat, jen sedneš, sepne a jedešl.

Kamarád si před rokem koupil E90 330d a jezdí z Jevíčka do Vranové lhoty do práce každej den - cca 20 kiláků a max spokojenost...Akorát teda ten MPacketovej podvozek je na tu cestu kterou on jezdí dost tvrdej, je tam hnusná silnice.
Jezdí tak každej den takže bych to takhle vůbec nesrovnával. Podle mě je takový srovnání nebo výpočty od kolika kilometrů se vyplácí diesel úplně nahovno protože stejně si jedeš jak chceš a proto je podle mě lepší diesel - můžeš jet jak chceš a prostě víš že můžeš, protože se nerozchlastá a je dobrej jak na krátký tak na delší trasy. Je jasný že každej motor se má zahřát na provozní teplotu a pak jet naplno a to máš jedno co je to za motor jestli diesel nebo benzín, to zkrátka platí obecně. U dieslu bys měl být něžnější - zahřívá se dýl. Nebo si kup na kilometrový podrcy elektroauto

