Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
lambda sondy e36 328i
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
S jednou lambdou to nikdy nepojede tak jak má.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Pokud by to bylo obastleno tak, ze by ta jedna lambda byla nekde ve spolecne vetvi vyfuku pred katem, coz ani nejde na tomto motoru, pak signal z ni veden do obou vstupu na jednotce, tak by to fungovalo celkem normalne. Ale tim by to bylo degradovano na motor o generaci zpatky.
U tebe podle toho co pises jenom ta lamda chybi a proste jedou 3 valce s lambdou jak maji a dalsi tri v podstate v nouzaku, kat z toho musi mit taky radost.
U tebe podle toho co pises jenom ta lamda chybi a proste jedou 3 valce s lambdou jak maji a dalsi tri v podstate v nouzaku, kat z toho musi mit taky radost.
Pokud si pamatuju, kdyz neni signal z lambdy tak jedou prirazene valce tak aby to neohrozilo hlavne kat, takze chudsi smes. Ta se hur zapaluje, mas nekde horsi civku adt. ktera by v normalnim rezimu jeste klidne fungovala, ale za techto okolnosti uz vynechava.
Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.
Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
weNTyll píše:Pokud si pamatuju, kdyz neni signal z lambdy tak jedou prirazene valce tak aby to neohrozilo hlavne kat, takze chudsi smes. Ta se hur zapaluje, mas nekde horsi civku adt. ktera by v normalnim rezimu jeste klidne fungovala, ale za techto okolnosti uz vynechava.
Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.
chudsi? bych rekl ze bezpecnejsi pro motor je bohata smes, proto to casto s KO sondou vic zere.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Taky řeším něco podobnýho,ne-li stejnýho....a zjistil jsem pouhým měřením konektoru lambdy pomocí ohmmetru,že je jedna mrtvá..druhá cosi ukazovala.Příznaky ty samý,občas cukne,hlavně při plné akceleraci,volnoběh nekolísá,jen jako by vynechává a lehce střílí z výfuku-vše za tepla,za studena se chová normálně.Spotřeba normál...Takže musím pod auto mrknout aspoň na dráty a kdyžtak mě výměna nemine...Jinak NTK se dá tady sehnat za 2770kč,což je snad ta samá jako v krabičkách VDO Siemens a Bosch.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Motor M52 má labdy ve svodech hned u hlavy, konektory jsou navrchu motoru, nad vstřikovacími ventily, vedle palivové lišty.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
BMWIIIPower píše:sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
assassin_tl píše:BMWIIIPower píše:sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.
cívky jsou nejspíš v pohodě,když auto zlobí (střílí na volnoběh),zkoušel jsem cívky odpojovat a pokaždý úplně stejná reakce-vadný chod.Já vyměním svíce,když nepomůže,tak zástrčky a až pak tam budu bastlit cívky (mám z M50 a nejsou úplně stejný,tak se to musí upravit)...Ještě mě napadlo,že by mohlo kolísat napětí....resp.při malých ot.mě to zlobí,nad 3tis,nebo na sytič nestřílí....Dnes vyměněn vlnovec a odlučovač a opět bez změny...