Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

lambda sondy e36 328i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

S jednou lambdou to nikdy nepojede tak jak má.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#22 Příspěvek od sten84 »

Jestli se neprojeví závada na cívce tak postupně se k těm lambdám dostanu ale auto jelo tak jak má i bez té jedné sondy nemám důvod si vymýšlet.
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#23 Příspěvek od weNTyll »

Pokud by to bylo obastleno tak, ze by ta jedna lambda byla nekde ve spolecne vetvi vyfuku pred katem, coz ani nejde na tomto motoru, pak signal z ni veden do obou vstupu na jednotce, tak by to fungovalo celkem normalne. Ale tim by to bylo degradovano na motor o generaci zpatky.

U tebe podle toho co pises jenom ta lamda chybi a proste jedou 3 valce s lambdou jak maji a dalsi tri v podstate v nouzaku, kat z toho musi mit taky radost.
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#24 Příspěvek od sten84 »

Zjistím jak to je a dám vědět ale kdyby to bylo jak říkáš tak by to bylo poznat na výkonu auta,ale auto jede jak má na výkon si potrpím takže bych poznal kdyby nejelo jak i ve srovnání s jinýma autama.
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#25 Příspěvek od emtrojak »

teď jsem řešil ten samý problém. na vině byla zapalovací cívka..
weNTyll
Registrovaný
Příspěvky: 176
Registrován: úte 08.07.2003 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

#26 Příspěvek od weNTyll »

Pokud si pamatuju, kdyz neni signal z lambdy tak jedou prirazene valce tak aby to neohrozilo hlavne kat, takze chudsi smes. Ta se hur zapaluje, mas nekde horsi civku adt. ktera by v normalnim rezimu jeste klidne fungovala, ale za techto okolnosti uz vynechava.

Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od assassin_tl »

weNTyll píše:Pokud si pamatuju, kdyz neni signal z lambdy tak jedou prirazene valce tak aby to neohrozilo hlavne kat, takze chudsi smes. Ta se hur zapaluje, mas nekde horsi civku adt. ktera by v normalnim rezimu jeste klidne fungovala, ale za techto okolnosti uz vynechava.

Proste dej si dohromady zakladni veci na motoru a pak res ostatni. On motor jede i bez jinych dilu, ale proc to ochcavat. Chapu, ze tato lambda neni zrovna levna, ale jestli jezdis na plyn tak pocitej, ze za chvili budes resit daleko vetsi problemy kdyz nebudes vsechno v top stavu.


chudsi? bych rekl ze bezpecnejsi pro motor je bohata smes, proto to casto s KO sondou vic zere.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od xSAFA »

Lambdy jsem bral z USA a vyšly obě na 3500,- vč poštovného, čili pokud ti skutečně jedna chybí, tak bych neváhal a vzal rovnou obě nové...
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#29 Příspěvek od sten84 »

Takže po prohození cívky byla závada diagnostikována stejně na 3 válci takže vadná cívka padá.

Diagnostika vypíše vstřikovač 3 válce a obě lambdy .
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#30 Příspěvek od sten84 »

Chlapi ještě bych chtěl vyměnit tu zapalovací lištu s těma konektorama co vede do cívek nevíte kde to seženu nebo jak se to přesně jmenuje ?
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#31 Příspěvek od BMWIIIPower »

Taky řeším něco podobnýho,ne-li stejnýho....a zjistil jsem pouhým měřením konektoru lambdy pomocí ohmmetru,že je jedna mrtvá..druhá cosi ukazovala.Příznaky ty samý,občas cukne,hlavně při plné akceleraci,volnoběh nekolísá,jen jako by vynechává a lehce střílí z výfuku-vše za tepla,za studena se chová normálně.Spotřeba normál...Takže musím pod auto mrknout aspoň na dráty a kdyžtak mě výměna nemine...Jinak NTK se dá tady sehnat za 2770kč,což je snad ta samá jako v krabičkách VDO Siemens a Bosch.
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#32 Příspěvek od sten84 »

Ahoj tak to máme možná stejný problém já sem ale ani nebyl schopný ještě proměřit lambdy.Jaký máš přesně motor ?Můžeš mi poradit kam jsou vyvedené ty kabely z lambd ? koukal sem pod autem ale nenašel sem to.
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#33 Příspěvek od BMWIIIPower »

No ony lambdy jdou proměřit snad jen osciloskopem-teda správná funkčnost,co jsem vyčetl..Já to měřil multimetrem na konektorech u vstřiku-tuším,že červený a bílý drát,jedna ukazovala a druhá ani ťuk,takže z toho usuzuju,že ta co neukazovala je ko.Motor M52B25
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Motor M52 má labdy ve svodech hned u hlavy, konektory jsou navrchu motoru, nad vstřikovacími ventily, vedle palivové lišty.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#35 Příspěvek od BMWIIIPower »

Lambdy vyměněný,problém zůstal....jestli to nakonec nebude svíčkama,na kterých mám ale najeto pouhých 5tis km
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#36 Příspěvek od sten84 »

na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#37 Příspěvek od BMWIIIPower »

sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?


diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....
sten84
Registrovaný
Příspěvky: 131
Registrován: sob 12.09.2009 00:00

#38 Příspěvek od sten84 »

jo mě jen zajímalo jestli ti to vypsalo stejnou závadu jako mě,ale každý další krok sem napiš ať to pořešíme.
assassin_tl
Registrovaný
Příspěvky: 254
Registrován: pon 09.02.2009 01:00
Bydliště: Jince,Horomerice
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od assassin_tl »

BMWIIIPower píše:
sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?


diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....


tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#40 Příspěvek od BMWIIIPower »

assassin_tl píše:
BMWIIIPower píše:
sten84 píše:na to sem vsázel tak nevím co teď měl si to na diagnostice ?


diagnostikou mi je motorová brzda,běžnou diagnostiku s prominutím mrdám (na takhle starým autě ti nejspíš neřekne konkrétně co,takže vyhozený peníze)Mám v zásobě ještě ŘJ, cívky, vstřiky,lištu,nějaký čidla,volnoběžák a čekám na nový vlnovec(stávající popraskaný,nicméně zalepený,ale kdo ví...)+odlučovač oleje....ještě koupím svíce,až obdržím radu,který jsou nej..Mám tam NGK předepsaný,ale dost lidí na ně nadává a je fakt,že po očištění ocelákem to bylo vždy na chvilku lepší....


tak jestli je to lepsi s cistou svickou tak bych spis tipnul ze nebude civka uplne v nejlepsi kondici.


cívky jsou nejspíš v pohodě,když auto zlobí (střílí na volnoběh),zkoušel jsem cívky odpojovat a pokaždý úplně stejná reakce-vadný chod.Já vyměním svíce,když nepomůže,tak zástrčky a až pak tam budu bastlit cívky (mám z M50 a nejsou úplně stejný,tak se to musí upravit)...Ještě mě napadlo,že by mohlo kolísat napětí....resp.při malých ot.mě to zlobí,nad 3tis,nebo na sytič nestřílí....Dnes vyměněn vlnovec a odlučovač a opět bez změny...
Odpovědět