
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pozde zhasinajici kontolka oleje e36 323i
Video ti nahraju, ale muzu jen mobilem a nebude to hned, udelalo mi to jen asi pri minus 5 po dvou dnech stani, ale jak rikam do jedny az dvou vterin je po vsem takze asi nic dramatickyho, doufam. Jinak mi hydra necvakaj. Jeste k tomu kilometrovemu najezdu, nevim presne jak bych na to odpovedel
, auto nepotrebuji ke kazdodenni hrkani z mista na misto, mam ho spise pro zabavu a na nejake ty vyleticky 


sa-tan666 píše:zpetenej ventil mas v tomhle dilu je novej za 5000kc v bmw dil č1
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/
Ten zpětnej ventil se dá jednoduše otestovat, stačí ten díl sundat a zatlačit na ventil a měl by téct olej. Případně koupit starší za cca 500,- myslím, že to není věc co se jen tak posere. Nebo mám tento díl s dobrým ventilem na otestování za pár korun (je rozlomený jeden závit na alternátor, proto se nedá dlouhodobě použít)
U 328i E46 mi to dělá taky. A štve mně to protože všechny ostatní auta mazali hned. Všichni tvrdí, že to nevadí,ale? Dotáhl jsem to tak daleko, že mám namontován tlakoměr a teploměr oleje. Vskutku to nemaže cca 3sec studené, teplé je to lepší. Ale mazací tlak studený vždy 4 atm (u všech baw byl 6), teplý otáčky 2 atm a teplý volnoběh asi 0,5 atm. Kontrolka ale nesvítí a dle TIS je to OK. Takže 250kkm se projeví takto.
Myslim ze toto je nas problem http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... endes.html
Taky si myslim ze na vydrz motoru to sice vliv ma ale ne nejak razantni, za rok najedu tak do 10kkm ale chci to mit v pohode
sa-tan666 to je super jestli to budes menit, hrozne me to zajima jestli to klapne, abych to nekupoval zbytecne
urcite dej co nejdrive vedet, uz se totiz nemuzu dockat. Rozhodne si necham zmerit tlak.


jarin36 píše:Myslim ze toto je nas problem http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... endes.html
Můžete mi prosím řícit někdo o co v tom příspěvku jde???Německy neumim a navíc úplnej odborník taky nejsem.Co je tedy podle příspěvku potřeba vyměnit atd.??? díky moc
prelozil jsem si to v prekladaci a pise se tam o problemu se spetnym ventilem, zkratka kdyz auto dele stoji, vsechen olej stece do vany a po startu trva treba dve sekundy nez cerpadlo olej natlaci k tlakovemu cidlu a do filtru. Bohuzel se nejspis musi menit cely drzak s telesem filtru ve kterem je ventil umisten. Me by ale zajimalo jestli opravdu nejde vymenit nebo nahradit jen ten ventil, nevi nekdo nebo nema nekdo nejaky napad?
Kdyby někoho zajímalo jak by to asi mělo zhasínat, tak jsem si natočil na video start po 5 dnech stání, na oleji (10W40) najeto 9 tis. km. Ventil u filtru je v pořádku. Po nastartování vyskočily otáčky na 1400 a než klesly k 1200, tak kontrolka už nesvítila. Od začátku pohybu ručičky otáčkoměru, celkem svítila cca vteřinu.
Je to u e36 323i, naj. 110 tis.
Ten díl, ve kterým je olejovej filtr jsem kupoval starší za 1/10 novýho a vidíte jak to funguje.
Je to u e36 323i, naj. 110 tis.
Ten díl, ve kterým je olejovej filtr jsem kupoval starší za 1/10 novýho a vidíte jak to funguje.
radekc píše:Kdyby někoho zajímalo jak by to asi mělo zhasínat, tak jsem si natočil na video start po 5 dnech stání, na oleji (10W40) najeto 9 tis. km. Ventil u filtru je v pořádku. Po nastartování vyskočily otáčky na 1400 a než klesly k 1200, tak kontrolka už nesvítila. Od začátku pohybu ručičky otáčkoměru, celkem svítila cca vteřinu.
Je to u e36 323i, naj. 110 tis.
Ten díl, ve kterým je olejovej filtr jsem kupoval starší za 1/10 novýho a vidíte jak to funguje.
Myslíš tedy, že se to vyřeší výměnou dílu č.1???jde ta černá ,,baňka na olejový filtr sundat a nebo tam dát celé to ústrojí jiné??dík
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/




marecekoi píše:Myslíš tedy, že se to vyřeší výměnou dílu č.1???jde ta černá ,,baňka na olejový filtr sundat a nebo tam dát celé to ústrojí jiné??dík
http://de.bmwfans.info/parts/catalog/E3 ... il_filter/![]()
![]()
![]()
Chtěl jsem tím říct, že není potřeba měnit tento díl za novej, když seženete starší za 1/10 ceny a funkčnost toho ventilu se dá jednduše otestovat, bud propouští olej nebo ne...
Jinak netvrdím, že problém u každýho je zrovna v tomto. Ten díl jak vidíš na obrázku je z jednoho kusu hliníku.
Já sem to měni, protože sem urval závit na alternátor, ně kvuli tomu ventilu, tak mám případně tento kus na prodej za pár korun na otestování, kdyby si někdo nebyl jistej, jestli má ventil v pořádku.
Hele tak jsem to dlouze rozebíral s klukama ze servisu kam jezdim a bylo mi řečeno, že se to nemá řešit, že motory po 200tis to dělaj,případně nalejt hustší olej a nebo to zkusit rozhejbat nějakym aditivem.Já tam leju 5w40ku a bylo mi doporučeno at tam naleju 10w40 nebo 10w60.Tak kdyžtak napiště co si o tom myslíte jestli je to rozumný nebo ne.


