přesně tak,jediná větší nevýhoda lpg je to že máš rezervu hozenou v kufru,ale pokud ten kufr nevozíš pořád plnej věcí tak i to se dá přežít jinak je to jen častější výměna oleje a svíček,nic co by se ti při ceně plynu nevyplatilo...pokud je to dobrej systém tak auto jede z 95% stejně,že ani nepoznáš jestli jede na plyn nebo benzín stojí za to se v takovym autě project,a poznáš že to vlastně stojí za to pokud si auto hodláš nechat třeba 3 a víc let
Už to mám domluvený s kámošem má nějakýho forda na plynu tak se v tom projedu.
Jinak o tunningu sem nikdy neuvažoval podle mě je to hnus kterym se kazej auta.
A mechanika mam svojeho garážovýho co se tim živí fakt od patnácti let maj to v rodině už od dědy . Akorát si ho musim trošku přeškolit na bmw, ty dělal tak 3x a ještě má zmatek kde co je .
A sehnat diagnostiku a dodavatele levných dílů v ústeckem kraji na čemž pracuju .
icecold píše:mě asi nejvíc u plynu odrazuje to, že nemůžu do podzemních garáží
Ne že by zrovna mě to nemělo být jedno , ale nedávno jsem o tom poslouchal v rádiu a mělo by se to hooooodně zlepšit ... Podle nějakého týpka co tam o tom žvatlal dneska není důvod k tomu aby tam tyhle auta nesměla a většina podzemních parkovišť by brzo měla být přístupná i pro LPG / CNG auta ....
moc se mi nechce verit ze by to bylo az tak v tobe, ze ta spotreba nejde pod 13 s normalnim jezdenim jak rikas...Ale jde taky o to jaky trasy jezdis? Pokud jezdis jako moje mama kratky trasy kde se motor poradne neohreje a jen obcas jede dal, tak tu spotrebu bych chapal Maticka dokaze s E46tkou 316i jezdit takhle za 11,3l Jinak u tohohle motoru kontroluj pravidelne olej Obecne tyhle motory pokud se k nim clovek chova tak, jak ma, vydrzi hodne
MatelliE36 píše:moc se mi nechce verit ze by to bylo az tak v tobe, ze ta spotreba nejde pod 13 s normalnim jezdenim jak rikas...Ale jde taky o to jaky trasy jezdis? Pokud jezdis jako moje mama kratky trasy kde se motor poradne neohreje a jen obcas jede dal, tak tu spotrebu bych chapal Maticka dokaze s E46tkou 316i jezdit takhle za 11,3l Jinak u tohohle motoru kontroluj pravidelne olej Obecne tyhle motory pokud se k nim clovek chova tak, jak ma, vydrzi hodne
Myslel jsem to tak, ze kdyz to auta ma chvili, tak aby se na nej koukal, kdyz nebude ubyvat olej,ma klid To mi prave odrazovalo pri koupi M54, ale stejne sem do ni sel
marecekoi píše:Nevim jak u E46ky,ale měl by jsi tam myslim mít tlačítko s takovou sněhovou vločkou nebo teda spíš značkou mrazu,takže to vypnout.Jinak co se týče spotřeby z toho si nic nedělej,máš to auto nový a nejseš na něj zvyklej,takže zanedlouho na to přijdeš
Proc by to mel vypinat? Ta vlocka je klimakompresor, ne funkce instantniho mrazu nebo co. V lete se v aute bez toho usmazis, pokud nejezdis s otevrenyma oknama. A v zime to nechej taky, budou se ti zamlzovat okna. Klima i kdyz z tech otvoru leze teplo sbira vlhkost ze vzduchu a to zabranuje zamlzovani oken v zime.
A pokud to ma pridat nejak na vykonu, tak to je naprosto zanedbatelny. BMW motory nejsou skodovky, kde se vyplati pred jizdou dojit na velkou a pred najezdem na dalnici vyplivnout i zvykacku pro snizeni vahy. Klidne si stahni jednou v lete vsechna okna a dupni na to, uvidis, ze tomu autu bude jedno, jestli ma aerodynamicke podminky nebo ne
Tak klimu nemusí mít pořád zaplou přes zimu, doporučuje se občas ji zapnout aby "nezamrzl" kompresor. A úbytek výkonu motoru při zapnuté klimě určo pozoruji (323i)
Ja ne. Ja vnimam zmenu vykonu pouze kdyz je spatny benzin. Koupim v nemecku a na dalnici ve 160 nejen ze auto jede kdyz chci ale spotreba je 7-8l. Tady se muzu posss a trva to ze 160ti jeste neco vymacknout. Nehlede na spotrebu ktera se mirne dotyka 10l. Obcas mam stesti na benzinku, ale to jsou spis nahody.
Pokud ti auto nedava stejny vykon s nebo bez tak neni v top kondici. Zarucene.
marecekoi píše:No to vítej v klubu závisláků,moje přítelkyně to dlouho zkousávala když jsem si koupil BMW a nemluvil jsem o ničem jinym a byl jsem s tim autem víc a mnohdá i radši než s ní
Naskok píše:Ja ne. Pokud ti auto nedava stejny vykon s nebo bez tak neni v top kondici. Zarucene.
Hm, zajímavé že pokles výkonu při zapnuté klimě dělají i nová auta, asi nejsou v top kondici hned z výroby
Rikam, ze je pokles zanedbatelny, ne ze neexistuje. Pokud to je pro tebe neni zanedbatelny, tak nekde mas problem s autem. Ale pokud ne, tak to jen moc resis. Nic vic, nic min. Ale nic ve zlym samozrejme.
BTW: Nova auta z vyroby nejsou nikdy v top kondici, musi se zajet, nekolik prohlidek, defakto prvnich par tisic kilometru clovek nikdy nevi atd atd... ale to s tim spojovat nechci. Akorat by to byl zbytecny OT.
Tak se mi podařilo najít luxusní firmu. Kámoš si pořídíl také bmw již před časem a nechal si ho předělat na plyn. Jel sem v tom a uplně luxus. Takže to mám u nich už domluvené.
Papíry jsem oběhal, vratil sem 50k do nových součástek. Zítra přezuju na zimní a v pondělí na plyn.
A pak začnu brázdit dálnice konečně