Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E36 přední ramena non-M vs. M
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, m3 3,0 má stejná ramena jako obyč e36. Třinulka má jiný jen silent, který je excentrický a zvyšuje záklon rejdové osy - lepší ovladatelnost a stabilita v zatáčkách, mimo jiné je "plný" vůči serii, což zvýšuje stabilitu i v přímem směru, třeba ve vyjetých kolejích. 3,2 má pak jiné rameno, ale to jsem snad nikde neviděl, krom origo, což je nesmysl 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
určitě bych šel do M siláčů, je to dost znát oproti serii, na komfortu nic neubyde a změna je to znatelná. Já mám na autě z 3,2 = plné neexcentrické, sehnal jsem je snáze, ale teď se zase dobře dají koupit ty excentry, už mi jedny leží na stole
To co je na obrázku je asi zbytečné, nějaká "stavitelnost" ? není nutná, mno ale když chceš polyuretan, což je asi o kusek lepší, tak jeden člen zde prodává Strongflexy

To co je na obrázku je asi zbytečné, nějaká "stavitelnost" ? není nutná, mno ale když chceš polyuretan, což je asi o kusek lepší, tak jeden člen zde prodává Strongflexy

M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
kompresní tlaky jsou právě slabé nejvíc v prvním, třetim a poslednim válci.
Svíčky jsou zachcané od oleje, což by napovídalo, že problém bude spíš s ventilama, ale když to bude rozebrané... každopádně to nevypadá jako 200psů :/
Stejně chci dělat i repas vanosu, takže to potom zfouknu jednim vrzem.
Dělal jsem si to "sám" i na GTi16V, tak bych se rád mrknul, jak vypadá R6 zevnitř
Svíčky jsou zachcané od oleje, což by napovídalo, že problém bude spíš s ventilama, ale když to bude rozebrané... každopádně to nevypadá jako 200psů :/
Stejně chci dělat i repas vanosu, takže to potom zfouknu jednim vrzem.
Dělal jsem si to "sám" i na GTi16V, tak bych se rád mrknul, jak vypadá R6 zevnitř

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Chápu, ale ono to vypadá na docela dobré harakiry
a cenově to výjde na hrůzu
není to náhodou nějaký dovoz ? olej se může do mototu dostávat i jinudy, separátor může být ko, ale když máš na polovině válců v háji kompresi, takový motor bych raději ani nerozdělával... dneska se dá jetě sehnat slušná b28 



no já právě neudělal zrovna supr kup a koupil celkem za raketu docela mrdku.
teď jsem už musel měnit spojku, páč jsem nato jednou šlápnul a pak vytáhnul tohle (viz.foto1)
právě čumim na jeden 328 asi 20km odemě z automatu za 14k
Jenže přemýšlím, že když narvu těch 14k (podstaně míň) do toho co mám teď, tzn. nechám srovnat hlavu a komplet ji vyčistit a opravit od jednoho známého (100%práce za velmi fajn cenu), nakoupim těsnění a řemeny a vanos tak si můžu být jistý, že to bude ok. Práci mám zadarmo, páč si to dělám sám u známeho v servisu, kde má všechno nářadí, co ktomu potřebuju.
Ale jako nahlodals mě krapet...
foto1:

teď jsem už musel měnit spojku, páč jsem nato jednou šlápnul a pak vytáhnul tohle (viz.foto1)
právě čumim na jeden 328 asi 20km odemě z automatu za 14k
Jenže přemýšlím, že když narvu těch 14k (podstaně míň) do toho co mám teď, tzn. nechám srovnat hlavu a komplet ji vyčistit a opravit od jednoho známého (100%práce za velmi fajn cenu), nakoupim těsnění a řemeny a vanos tak si můžu být jistý, že to bude ok. Práci mám zadarmo, páč si to dělám sám u známeho v servisu, kde má všechno nářadí, co ktomu potřebuju.
Ale jako nahlodals mě krapet...
foto1:

Maysner píše:M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
Ramena z E36 M3 3.2 jsou taky železo jako na ostatních E36.
BOOST píše:Maysner píše:M3 ma jiny rameno z vyroby vzdy !
3,0 ma krajni cepy ulozeny natvrdo jako E30 - sportovnejsi
obyc E36 ma krajni cepy ulozeny v gume - pro vyssi komfort
3,2 rameno je tusim hlinikovy a ma jinej tvar - proto ma centricky silace oproti 3,0
Druhovyroba vetsinou nerozlisuje M3 3,0 a obyc E36, proto se na hodne 3,0 najdou ramena shodny s obyc E36, kdyz uz je nekdo menil. Tvarove jsou naprosto stejny
Ja mam na aute ramena Meyle HD a spokojenost.
Stavitelny silace jsou pouze polyuretanovy. Ani tak nejde o stavitelnost, ale kvuli montazi jsou dvoudilny. Pro excentricitu jsou vyrobeny tak jak je na obrazku a daji se otocit a jsou z nich centricky. Mam v polyuretanu celej podvozek, oproti stare gume je to podstatnej rozdil do plusu.
Ramena z E36 M3 3.2 jsou taky železo jako na ostatních E36.
Ok. Diky za info. Ty jediny jsem v rukach nemel. Ale tvarove se lisi
