Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vyfukove potrubi 328i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#1 Příspěvek od Abraham »

Panove, tedka si hraju s myslenkou ze hodim na 328i vyfuk ala nerez.. Problem je ale v panech policajtech, kteri s tim nejak nesouhlasi:-/ to vyrazuje moznosti: udelat si sam a nemit kat. Proto shanim vyfuk s atestem vcetne nerez katu, kdyby se stalo a vlekli me na echnickou/emise. Muj problem spociva v tom, ze hledam nejaky spolehlivy zdroj. A berte me treba za neumelce, ale nezvladl jsem vygooglit nic extra.. A zdroji kde pisou ze 328 je uzasna v6, s ohromnym zvukem moc neverim.. Nekdo nejake idea?
cleman
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 29.04.2011 00:00

#2 Příspěvek od cleman »

popravdě si myslim že nic ani neseženeš. sám jsem jednu 328 teď odlásil a X měsíců se bude měnit k nepoznání. na netu je akorát ten set v nerezu asi za 16 000. s atestem ovšem nepočítej. stavění na zakázku co jsem tak zjistil je od 20 a vejš. nikdo nedokázal dát menší nabídku. takže asi se na to vyseru dám jen koncák. možná když budou prachy tak ten nerez set.
Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#3 Příspěvek od Abraham »

No.. Penize. Nejsou problem.. Videl jsem treba od remuse komplet ale bez katu.. Vim ze nerez kat stoji sam o sobe cca15 tacu.. Nedelam si iluze. Z to bude zadarmo.. Ale tu radost si udelat chci ;-) koupil jsem si bmw, ne hondu.. S vydajema jsoem pocital
cleman
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 29.04.2011 00:00

#4 Příspěvek od cleman »

No tak pakud to máš tak :D :D . Jen budeš asi velkej blázen do 328 koupit jen kat za 15. Pakliže na to máš tak proč jsi nekoupil M3
Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#5 Příspěvek od Abraham »

Jednoduche:-) hodne solidni m3 sezenes za uplne penize nez hodne solidni m3 navic.. M3 je nadherna predstava, bohuzel realita je horsi.. Ja se
Spokojim s 328:-) a co se penez tyce.. Je realnejsi cpat prachy postupne.. :-) ja si zakladam na detailech.. I kdyz jsou to drahe detaily;-)
cleman
Registrovaný
Příspěvky: 83
Registrován: pát 29.04.2011 00:00

#6 Příspěvek od cleman »

hodne solidni m3 sezenes za uplne penize nez hodne solidni m3 :D :D to by mě zajímal ten rozdíl :D :D :D :D . no OK jen mi přijde nesmysl rvát tam kat za 15
mequi
Registrovaný
Příspěvky: 933
Registrován: stř 14.10.2009 00:00
Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City

#7 Příspěvek od mequi »

Otázka zněla: Kde koupit? a ne Mám koupit?
Takže jestli ho tam chce dát, tak ať ho tam má. To jako nemá smysl investovat do auta, které není M???? Si děláš srandu ne? Jiné by to bylo, kdyby Abraham chtěl koupit někde výfuk za 25000 a ty by jsi mu dal link na to samé za 20000kč. To by jsi mu pomohl. Ale rozmlouvat mu investici do auta, které má potenciální budoucnost??? Sorry za OT, ale musel jsem.
Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#8 Příspěvek od Abraham »

Sorac.. Psal jsem to po sichte.. Myslenka byla ze za rozpocet, ktery jsem mel byla moznost bud koupit celkem libovou 328.. Jasne ze za podobne prachy byly i mka, ale v jakem stavu.. Prodavat auto a kupovat jine.. Co to ma za smysl? Mam ke svemu autu citove pouto :-) proto drahe blbosti:-) jinak, diky za zastani
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#9 Příspěvek od Figa »

Přemýšlím o tom taky, ale na 323i Pokud budeš cokoliv kupovat, tak prosím nahrát zvuk a brzda před a po :) Prosím, prosím :)
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#10 Příspěvek od shade741 »

Brzda je nanic pokud se dá jen samotnej vejfuk, nevím co si od toho všichni slibují :lol: vše de v ruku v ruce s dalšíma věcma. Výfuk-sání-úprava řj-vstřiky atd atd atd, pak to má smysl :wink:

Někde sem viděl ten kat zapouzdřenej do nerezovýho obalu, ale osobně jsem to nedělal a nevím o tom nic moc, zbytek už se v nerezu dás ehnat vpohodě :wink:
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od noname »

a někteří todle zase moc podceňují :wink: když se to udělá pořádně, je rozdíl více než znatelný a brzda by mnohé překvapila... nejedná se o nějaké renaulty 1,4 16v, kde vyfuck udělá jen kravál :roll: jsou to poměrně velké motory, kde tydle zásahy mají smysl a u m52 b25 a b28 kde tyto motory jsou prokazatelně škrcené, je rozdíl velký.... změna sání, zásadní rozdíl v projevu motoru, tak jak z něj byl ve vysokých otáčkách umíráček, získá uplně jiný charakter... samo vyfuk, kat = brzda, koncák u b25 je z dvoulitra... Zapomeňta prosím vás na nějaké pošahané zpětné tlaky z dob motoru karburatorových, kde když se "vykuchal" vyfuk, motor moc nejel, bo proč ? bo kolega zapoměl motoru dopřát i benzín a tak to skončilo propáleným pístem. Když se zprůchodní výfuk, dojde k lepšímu vyprázdnění válců a tím i logicky k většímu množství nasáteho vzduchu, když je odkud že ? v nejlepším případě by měl vyfuk fungovat jako "odsávačka" měl by vytvářet podlak ve válcích, proto není vhodné používat velké potrubí u atm. motorů kvůli dynamice atd. A jaký je dnes rozdíl ? když se mi tam rázem vejde více vzduchu? no když mám dobré lambady a jiné el udělátka, tak se mi nestane lojzův efekt s podpáleným ventilem či jinou hrůzou, bo proč vole ? bo ten motor si to už vše nastaví sám... ano, přizpůsobí se stavu, idealní je udělat i sání i výfuk, vstřikovače nepotřebuješ, ty jsou dimenzovány při tlaku 3,5 bar do 280 hp a na nějaký čip/pič se vyser, při nejlepším ti jen změní poměr palivo vzduch, kde ti to bude o trochu více žrát a vysledek no.... nebo ti trošku pohne s předstihem, bo tam je rezerva, ale malá, takže nasrat. Jo a ztráta krouťáku málá, nepatrná, žádná, změna průběhu, né z5tnýmítlkyvole, ale rozdílem v plnění motoru palivovzduch, na který má větší vliv saní, jeho délka/šířka. :birthday:
Figa
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: stř 06.10.2010 00:00

#12 Příspěvek od Figa »

noname: Nevím na čem si frčíš :), ale nezbývá než souhlasit :)
Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#13 Příspěvek od Abraham »

Tohle vsechno je moc hezky,mozna by se z toho dal napsat i faq, ale porat to neresi muj problem s vyfukem.. Kazdy vzdyckynadaval ze problem je v penezich.. Houby.. I kdyz ty prachy jsou tak chybi spis ty moznosti.. Nebo o sobe alespon neumi dat vedet
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#14 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kup celej vyfuk od Supersprintu, kdyz mas doma tiskarnu na love... pokud dochazi toner, doporucuju cely jety vyfuk z M3... pripadne svody z Ciny a za ne 100/200-cell katy... konec tlumic na 328i s odpojenou klapkou je v pohode, pripadne z M3...
“Ability is what you're capable of doing.”
PeterE36
Registrovaný
Příspěvky: 402
Registrován: stř 23.02.2011 01:00

#15 Příspěvek od PeterE36 »

Čau, známý si na vánoce dopřál na 328mu kit sání Simota za 8 tyček a nějaké svody nevím značku ale něco obyč. Minulý týden to tam nacpal a mluvil sem s ním přes icq a říkal že to jede o "hodně" líp a o zvuku ani nemluvě. To jde opravdu tak znát ten výkon ?
Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#16 Příspěvek od Abraham »

Hanz: na kolik vyjde takovy vyfuk od supersprintu? Nejaky zdroj? V toneru jeste barva je;-)
balda88
Registrovaný
Příspěvky: 574
Registrován: ned 21.10.2007 00:00
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od balda88 »

Abraham
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pon 26.12.2011 01:00

#18 Příspěvek od Abraham »

Ma nekdo reg. Na bmwklub.sk? Nekdo tam propojuje supersprinty primo z italie, teda alespon tak jsem to pochopil. Nechci se reg. Jen kvuli jednoho prispevku. Az velmi brzy se bude steehovatjeden kousek na moje auto:-)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#19 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ale tak jestli je ještě v toneru pár deci, tak Akrapović na míru z titanu by mohl být taky nebeským požitkem 8) :lol:

http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/
shade741
Registrovaný
Příspěvky: 1332
Registrován: čtv 23.09.2010 00:00
Bydliště: Polná

#20 Příspěvek od shade741 »

noname píše:a někteří todle zase moc podceňují :wink: když se to udělá pořádně, je rozdíl.........


sice to už nejsou karbece, ale ten motor taky není ultra chytrej, že mu někdo kuchne kat(nechá to tam vířit) nebo urobí rouru která změní odpor vejfuku- a že to u těhle motorů není podstatný teda opravdu nevěřím. Není to turbo aby platilo- čím větší roura tím lepší. Neříkám že to nemá význam, ale musí se to urobit pořádně :!: když dělám vejfuk tak prostě musím urobit sání. A když mu dám dejchnout a + vejfuk tak je fajn mrknout na hodnoty v řj, ten předstih taky neuškodí(taky na tom má svý), a když tam rovnou nacpu vejfuk za těžký prachy tak tam nechám starý vstřiky a nebo je aspon nenechám vyčistit? :roll: rozhodně bych na ně mrknul, neřekl sem že je to zbytečnost, jen je ktomu potřeba přihodit ještě něco víc a když už to někdo takhle dělá tak ho to nezabije Takhle dopadla 540 po kuchnutí vejfuku http://img.photobucket.com/albums/v351/ ... sAfter.jpg já vidím teda spíš downgrade :wink:
Odpovědět