Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vyfukove potrubi 328i
Panove, tedka si hraju s myslenkou ze hodim na 328i vyfuk ala nerez.. Problem je ale v panech policajtech, kteri s tim nejak nesouhlasi:-/ to vyrazuje moznosti: udelat si sam a nemit kat. Proto shanim vyfuk s atestem vcetne nerez katu, kdyby se stalo a vlekli me na echnickou/emise. Muj problem spociva v tom, ze hledam nejaky spolehlivy zdroj. A berte me treba za neumelce, ale nezvladl jsem vygooglit nic extra.. A zdroji kde pisou ze 328 je uzasna v6, s ohromnym zvukem moc neverim.. Nekdo nejake idea?
popravdě si myslim že nic ani neseženeš. sám jsem jednu 328 teď odlásil a X měsíců se bude měnit k nepoznání. na netu je akorát ten set v nerezu asi za 16 000. s atestem ovšem nepočítej. stavění na zakázku co jsem tak zjistil je od 20 a vejš. nikdo nedokázal dát menší nabídku. takže asi se na to vyseru dám jen koncák. možná když budou prachy tak ten nerez set.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 933
- Registrován: stř 14.10.2009 00:00
- Bydliště: Mlada Boleslav - ŠKODA City
Otázka zněla: Kde koupit? a ne Mám koupit?
Takže jestli ho tam chce dát, tak ať ho tam má. To jako nemá smysl investovat do auta, které není M???? Si děláš srandu ne? Jiné by to bylo, kdyby Abraham chtěl koupit někde výfuk za 25000 a ty by jsi mu dal link na to samé za 20000kč. To by jsi mu pomohl. Ale rozmlouvat mu investici do auta, které má potenciální budoucnost??? Sorry za OT, ale musel jsem.
Takže jestli ho tam chce dát, tak ať ho tam má. To jako nemá smysl investovat do auta, které není M???? Si děláš srandu ne? Jiné by to bylo, kdyby Abraham chtěl koupit někde výfuk za 25000 a ty by jsi mu dal link na to samé za 20000kč. To by jsi mu pomohl. Ale rozmlouvat mu investici do auta, které má potenciální budoucnost??? Sorry za OT, ale musel jsem.
Sorac.. Psal jsem to po sichte.. Myslenka byla ze za rozpocet, ktery jsem mel byla moznost bud koupit celkem libovou 328.. Jasne ze za podobne prachy byly i mka, ale v jakem stavu.. Prodavat auto a kupovat jine.. Co to ma za smysl? Mam ke svemu autu citove pouto
proto drahe blbosti:-) jinak, diky za zastani

Brzda je nanic pokud se dá jen samotnej vejfuk, nevím co si od toho všichni slibují
vše de v ruku v ruce s dalšíma věcma. Výfuk-sání-úprava řj-vstřiky atd atd atd, pak to má smysl
Někde sem viděl ten kat zapouzdřenej do nerezovýho obalu, ale osobně jsem to nedělal a nevím o tom nic moc, zbytek už se v nerezu dás ehnat vpohodě


Někde sem viděl ten kat zapouzdřenej do nerezovýho obalu, ale osobně jsem to nedělal a nevím o tom nic moc, zbytek už se v nerezu dás ehnat vpohodě

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
a někteří todle zase moc podceňují
když se to udělá pořádně, je rozdíl více než znatelný a brzda by mnohé překvapila... nejedná se o nějaké renaulty 1,4 16v, kde vyfuck udělá jen kravál
jsou to poměrně velké motory, kde tydle zásahy mají smysl a u m52 b25 a b28 kde tyto motory jsou prokazatelně škrcené, je rozdíl velký.... změna sání, zásadní rozdíl v projevu motoru, tak jak z něj byl ve vysokých otáčkách umíráček, získá uplně jiný charakter... samo vyfuk, kat = brzda, koncák u b25 je z dvoulitra... Zapomeňta prosím vás na nějaké pošahané zpětné tlaky z dob motoru karburatorových, kde když se "vykuchal" vyfuk, motor moc nejel, bo proč ? bo kolega zapoměl motoru dopřát i benzín a tak to skončilo propáleným pístem. Když se zprůchodní výfuk, dojde k lepšímu vyprázdnění válců a tím i logicky k většímu množství nasáteho vzduchu, když je odkud že ? v nejlepším případě by měl vyfuk fungovat jako "odsávačka" měl by vytvářet podlak ve válcích, proto není vhodné používat velké potrubí u atm. motorů kvůli dynamice atd. A jaký je dnes rozdíl ? když se mi tam rázem vejde více vzduchu? no když mám dobré lambady a jiné el udělátka, tak se mi nestane lojzův efekt s podpáleným ventilem či jinou hrůzou, bo proč vole ? bo ten motor si to už vše nastaví sám... ano, přizpůsobí se stavu, idealní je udělat i sání i výfuk, vstřikovače nepotřebuješ, ty jsou dimenzovány při tlaku 3,5 bar do 280 hp a na nějaký čip/pič se vyser, při nejlepším ti jen změní poměr palivo vzduch, kde ti to bude o trochu více žrát a vysledek no.... nebo ti trošku pohne s předstihem, bo tam je rezerva, ale malá, takže nasrat. Jo a ztráta krouťáku málá, nepatrná, žádná, změna průběhu, né z5tnýmítlkyvole, ale rozdílem v plnění motoru palivovzduch, na který má větší vliv saní, jeho délka/šířka. 



-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Ale tak jestli je ještě v toneru pár deci, tak Akrapović na míru z titanu by mohl být taky nebeským požitkem
http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/


http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/
noname píše:a někteří todle zase moc podceňujíkdyž se to udělá pořádně, je rozdíl.........
sice to už nejsou karbece, ale ten motor taky není ultra chytrej, že mu někdo kuchne kat(nechá to tam vířit) nebo urobí rouru která změní odpor vejfuku- a že to u těhle motorů není podstatný teda opravdu nevěřím. Není to turbo aby platilo- čím větší roura tím lepší. Neříkám že to nemá význam, ale musí se to urobit pořádně


