Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
318tds klepe a kope do spojkového pedálu
Ahoj mam 318tds a dnes cestou domů my začalo něco mlátit v motoru a spojkový pedál když na něj jen položím lehce nohu tak šíleně kope po vyšlápnutí spojky se zvuk nepatrně změní a vymizí až kolem 2000ot.
Mám hledat chybu v setrvačníku nebo spíš na klikové hřídeli ta byla před 20000km vyměněná. Děkuji za odpověd
Mám hledat chybu v setrvačníku nebo spíš na klikové hřídeli ta byla před 20000km vyměněná. Děkuji za odpověd
proč to nemohlo nastartovat teda nevím, otřásání při padání otáček odpovídá setrváku. Na to otočení jsem se ptal proto, že jsem nedávno potkal 318 TDS která měla "štíplou" kliku - chovalo se to stejně jako by byl v pr.. setrvák, ale právě při plném otočení (jak šla větší zátěž na kliku) se to hodně uklidnilo. při startování to sem tam vypadalo jako by vypadával válec- startoval však pěkně.
Občas není od věci mrknou do FAQ
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68949 osobně souhlasím se vším, jen mez otáček, kdy auto přestalo vybrovat byla umě někde okolo 1100-1300 , víc ti nikdo přes internet nepoví

V jedné větě - no tak to je blbé.
Nevím jak dopadá blok motoru (Válce/písty) jestli to tam neudělá neplechu. v případě, že ne dovedu si představit opravu ve stylu kdy nesundám hlavu, vyměním kliku a ložiska. Klika stará (?), ložiska nová(4-5 tis) případně výbrus (1 tis). Mimochodem myslím že na autě to nepujde tedy motor ven.
V případě že budeš chtít zjistit jak vypadá blok je to pak minimálně těsnění pod hlavu a v případě, že budeš honovat válce tak pístní kroužky a pokud to bude v prdeli tak výbrus nebo vložka (na válec tak 2000) a kdýž budeš tak daleko tak možná uděláš rozvody
a 20 tis za opravu je lusknutím prstu v ...
Nevím jak dopadá blok motoru (Válce/písty) jestli to tam neudělá neplechu. v případě, že ne dovedu si představit opravu ve stylu kdy nesundám hlavu, vyměním kliku a ložiska. Klika stará (?), ložiska nová(4-5 tis) případně výbrus (1 tis). Mimochodem myslím že na autě to nepujde tedy motor ven.
V případě že budeš chtít zjistit jak vypadá blok je to pak minimálně těsnění pod hlavu a v případě, že budeš honovat válce tak pístní kroužky a pokud to bude v prdeli tak výbrus nebo vložka (na válec tak 2000) a kdýž budeš tak daleko tak možná uděláš rozvody

Němčoure děláš dobře že měníš celý motor. Měl sem uplně stejný problém, nechal sem vyměnit klikovku i setrvák uložení atd oprava přibližně 15 háků a to byla ještě good cena. Pojezdil sem 3 měsíce už pomaloučku polehoučku (taky mi říkali že to bylo prudkými rozjezdy) a prásk ho na stejném místě. Takže jsem nedávno koupil druhé auto a přehodil motor. Tak snad to se mnou nevym.dá znovu. Jinak nevím čím to je protože jak sem říkal, setrvák měněný a jezdil sem opatrně.
Už jsem říkal v předkole, jestli není díky prasklé klice pohnojené ještě něco a to pak může dělat problém vyměněnné klice.
Jinak 318 TDS jednoznačně nění nejlepší motor do BMW na druhou stranu většina jeho problémů je "řidič" a jeho jízdní styl. Prostě když do toho auta sedám tak si musím uvědomit, že je to šestnáctistovka
Jinak 318 TDS jednoznačně nění nejlepší motor do BMW na druhou stranu většina jeho problémů je "řidič" a jeho jízdní styl. Prostě když do toho auta sedám tak si musím uvědomit, že je to šestnáctistovka
