Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36: 328i-otevrene sani +25ps

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice

#61 Příspěvek od Paavo »

pohledejte klouzci na netu, jsou tam grafy z brzdy kde mel tejpek 328i s 325kovym sanim.propad kroutaku je co si mamatuju propastnej,tam kde ma 325i vanos max., tam dochazi u 328i s timto sanim k razantnimu poklesu.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#62 Příspěvek od Mirda328 »

Paavo píše:pohledejte klouzci na netu, jsou tam grafy z brzdy kde mel tejpek 328i s 325kovym sanim.propad kroutaku je co si mamatuju propastnej,tam kde ma 325i vanos max., tam dochazi u 328i s timto sanim k razantnimu poklesu.


no ta dira lezela hned vedle sani, uplne celej jsem do ni spadnul :lol:
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#63 Příspěvek od Mirda328 »

tak hosi sani je na motoru, chova se to dobre, zadnej tragickej propad tam neni, nic co by za to stalo komentovat......
tomanger
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 06.10.2006 00:00

#64 Příspěvek od tomanger »

A to je všetko?
Stálo to za to? Je cítiť nárast výkonu?
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#65 Příspěvek od Mirda328 »

tomanger píše:A to je všetko?
Stálo to za to? Je cítiť nárast výkonu?

ani ne, nic co by nejak pocitove stalo za neco, on ten prubeh je celej jinej, je to takova silnejsi 325....v emko se to nepromeni

hele co jsem jezdil drive na 5ku do kopce jedu porad stejne zadny tragycky propad tam neni, kdyz to nikde neprisava a udela se to poradne tak je to dobry....
poznat je to na 3ku zhruba od 5 do 6,5 tis jinak zadnej zazrak, me to jezdilo predtim dobre takze nakejch 5 koni nepoznam :), spis citim rozdil v prubehu, chtelo by to AFR merak a zkontrolovat smes, protoze mi padla spotreba

co se tyce upravy kdyz nepocitam sani tak pocitejte, ze jsou potreba nove tesneni vsude a nejlip duralovy plech na redukce, nejake hadice, kolinka a trochu vzrucnosti
tomanger
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pát 06.10.2006 00:00

#66 Příspěvek od tomanger »

Takže predpokladaný nárast +25 PS sa pravdepodobne nekonal. To by si poznal určite. Teda to odhaduješ na cca +5PS?
Samého ma to zaujíma, lebo tiež som nad tým uvažoval ( a ešte stále uvažujem :D ), len ma odrázdali problémy s utesnením sania.
Určite privítam, keď to s odstupom času a najazdených kilometroch porovnáš.
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#67 Příspěvek od Mirda328 »

tak po dni jezdeni muzu konstatovat, ze mi vubec neprijde ze se propadl naky kroutak, protoze kdyz jezdim normalne mam pocit, ze spis pribyl, normalni provoz cca do 3tis ot, proste jezdeni v praze to startuje a taha to od 15set ot jako predtim skoro si troufam tvrdit ze lip, proste kroutak se nikam neztraril a jse je jak driv, 25koni urcite ne, to by se dalo asi spolecne s programem ale nepotrtebuju aby to pak bylo zbytecne uzrane, ale to je taky diskutabilni

horsi to neni, a mam pocit ze to reaguje vice na plyn, rychleji :)
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#68 Příspěvek od BMWIIIPower »

Trochu to oživím.Dnes jsem nahodil sání včetně klapky s potenciometrem z M50B25 bez Vanos na M52B25.Auto mi jede v celým spektru o hodně líp (možná jsem měl špatný potenciometr na M52 klapce??)Je to brutalita,párkrát jsem tvrdě a nečekaně narazil na omezovač,u kterýho to je v mžiku :twisted: .Zajímá mě jedna věc:Řešil někdo z vás,kteří jste úpravu prováděli,náklon vstřiků?Totiž,na sání z M50 jsou o něco výš,cca 1cm? a víc omývají stěnu.Na pohled je vidět,že v sání z M52 jsou nasměrovaný pěkně do prostoru.Já to řešil tak,že jsem lištu o dost odklonil od parohů a tím vstřik nasměroval víc do prostoru.I když logicky je nesmysl,aby na M50 byly vstřiky špatně nasměrovaný...Každopádně to jede jak prase,takže doporučuju.
Přílohy
SDC13066.JPG
SDC13066.JPG (148.59 KiB) Zobrazeno 1342 x
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#69 Příspěvek od noname »

koukám, že ti to nakonec nedalo :twisted: zásadní změna za pár kaček a ta reakce na plyn... :palec:
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#70 Příspěvek od BMWIIIPower »

To mám z tý M50ky ještě komplet výfuk-dvourouru,ale je zima a nechce se mi teď pod auto.
code
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#71 Příspěvek od code »

Chtěl jsem se zeptat jestli se vyplatí měnit na M52 (mám 528i E39) měnit sání za to z M50? Spadne krouťák, nespadne? Zvětšený výkon je poznat?

Prostě jestli s tím má někdo realnou zkušnost s tou 2,8kou.

Dík
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#72 Příspěvek od Dan td »

code píše:Chtěl jsem se zeptat jestli se vyplatí měnit na M52 (mám 528i E39) měnit sání za to z M50? Spadne krouťák, nespadne? Zvětšený výkon je poznat?

Prostě jestli s tím má někdo realnou zkušnost s tou 2,8kou.

Dík

Promiň, ale četl jsi tento topic??? Pokud ano, jak se můžeš na tohle ptát?
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
code
Registrovaný
Příspěvky: 257
Registrován: pát 29.02.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#73 Příspěvek od code »

Ano četl jsem ho celej a nenašel jsem jasnou odpověď.. Někdo tvrdí že se ztratí krouťák někdo zase ne.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#74 Příspěvek od xSAFA »

Zcela jasnou odpověď k tomuto tématu zde asi nedostaneš... Někdo by musel vzít auto na brzdu před a po výměně. Co jsem si o tom ale už dříve zjištoval a příspěvek Mirdy to víceméně protvrzuje tak pokud je tato úprava vůbec přínosná tak opravdu minimálně... Mluvím o M52B28.
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#75 Příspěvek od jarin36 »

Az bude cas, chystam se taky na vymenu sani, konkretne na m52b25 jako BMWIIIPower.
Nejsem si ted jistej a mozna budu kecat ale to ze se Mirdovy nezdal rozdil tak razantni, pred a po, je mozna tim ze nemenil i klapku z m50 jako BMWIIIPower

Ja se chystam jen na vymenu sani, klapku tam chci nechat puvodi z m52 (nechci prijit o ASC a navic na ni mam i tempomat). Tak nejak se sam sebe ptam jestli ma vymena vubec cenu, kdyz necham puvodni klapku. Spis bych mel otazku na BMWIIIPower, jestli je mezi klapkama opravdu takovy rozdil, myslim mezi m50 a m52? :wink:
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00

#76 Příspěvek od Dan td »

Pokud necháš původní klapku, budeš mít problém s těsněním mezi klapkou a sáním. Někde jsem to tu psal - u motorů M50 a M52 je to opačně. U jednoho je těsnění v klapce a zářez v sání, u druhého opačně. Už nevím, u kterého to je jak. Ale vyjde ti to myslím těsnění na těsnění. Když to nepořešíš, budeš tam mít potencionální místo kde to bude přisávat falešnej luft.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#77 Příspěvek od jarin36 »

Jj to vim, mas pravdu vychazi to tesneni na tesneni, proto sem si nechal v praci vypalit na laseru hlinikovy mezikus, proste plisek :D Ale jak rikam, nekde na zahranicnim foru jsem cetl ze bez klapky z m50 to nema takovy efekt. Ale nevim, nemam to potvrzeny jaky je mezi nima rozdil, jestli v prumeru??? :?
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#78 Příspěvek od BMWIIIPower »

jarin36 píše:Az bude cas, chystam se taky na vymenu sani, konkretne na m52b25 jako BMWIIIPower.
Nejsem si ted jistej a mozna budu kecat ale to ze se Mirdovy nezdal rozdil tak razantni, pred a po, je mozna tim ze nemenil i klapku z m50 jako BMWIIIPower

Ja se chystam jen na vymenu sani, klapku tam chci nechat puvodi z m52 (nechci prijit o ASC a navic na ni mam i tempomat). Tak nejak se sam sebe ptam jestli ma vymena vubec cenu, kdyz necham puvodni klapku. Spis bych mel otazku na BMWIIIPower, jestli je mezi klapkama opravdu takovy rozdil, myslim mezi m50 a m52? :wink:


Já celou dobu mluvím o klapce,ale v souvislosti s potenciometrem,protože jsem měl podezření,že na M52 klapce není o.k.,tak jsem přehazoval klapky..Pokud ho totiž sundáš,musí se pak podle hodnot na diagnostice nastavit a tomu jsem se vyhýbal.Jinak bych nechal klapku z M52 nejspíš.Další věc je,že se nejspíš v klapce z M50 někdo hrabal,páč chybí blomba a třeba je líp nastavená,než z M52,každopádně to s ní o hodně líp jede a jak píšu,buď je to potenciometrem,nebo nastavením,ne průmerem.Rozdíl v průměru mezi klapkama není,jediný je snad jen v tom,že klapka z M50 má kratší chod,díky přepákování.Každopádně zkus obě,pokud máš a uvidíš sám...A zahraniční fora?Jasně,taky jsem to viděl,dával to na compacta 323i a klapku měl menší.Nejspíš jim to seškrtili a dávali jim tam z 2.0i.
jarin36
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: stř 30.07.2008 00:00
Bydliště: Prachatice

#79 Příspěvek od jarin36 »

Ja prave obe klapky nemam. To s tema klapkama jsem nasel nekde na USA foru, byl tam i graf z brzdy, bohuzel to nemuzu najit. Nevim jestli to bylo na compaktu ale mas pravdu ze jejich auta se v hodne vecech lisi, treba me dost prekvapila USA e36 M3, ktera se delala s hlavou motoru, ktera vypadala jako z obyc m50 nebo m52, akorat na tom plastovym vyku mela M power :D Myslim ze ji tu ma i nekdo z cz nebo sk klubu v sedanu

http://www.google.cz/imgres?q=usa+e36+m ... =105&ty=89
BMWIIIPower
Registrovaný
Příspěvky: 265
Registrován: pát 10.09.2010 00:00
Bydliště: Trutnov

#80 Příspěvek od BMWIIIPower »

Ta M3US hlava jen nevypadá,je to stejná,jako na M52....
Odpovědět