Je to orientační, ale při startování by neměla klesnout hodnota pod 11,8 V. Blbé je, že k přepisu plovoucího kódu dochází ihned po otočení klíče, takže po spuštění startéru (který žere nejvíc).
Baterku mimo auto můžeš mít, jak dlouho chceš. Důležité je ji nevybít při startování. Data přímo v EWS se udrží i bez baterky, když je jednotka vyndaná z auta. Problémy nastávají defakto pouze při přepisu těch dat.
Tak už vim čim to bylo.. že mi to žralo baterku. Sjel sem stim za elektrikářem chvilku sme hledali... odpojit altík.. odpojit řídicí jednotku a tak... no a nakonec sme se dostali na výhřev zámků!!! kterej to kratoval.
Diagnostika nic s výhřevem nevyhodila.. jenom asi tři chyby a to ještě jenom že to někdo přebil nejspíš při tom když baterka byla nasuchu tak to startovali přes nákej box a šoupnul toho tam víc... a pak že servisní kontrola místo toho aby se vynulovala přes diagnostiku tak to někdo zkratoval o kostru. A ještě našel špatnou druhou cívku, teda jenom ta gumová trubka co je mezi svíčkou a cívkou.
jinak ten chlap co to měřil tak se taky docela divil...
Aha... on bude problém i stim klíčem. Ten známej co ho chce.. tak jede od pátku na chatu. no nák to pořešíme jindy hold ty klíče určitě a stou diagnostikou jestli si ten kabel ještě budeš kupovat tak klidně taky