Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zvýšení výkonu M52
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Zaměnitelné jsou ale ne stejné. M52 má rezonanční komoru navíc.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Za další se airboxy liší podle motoru, resp. podle průměru MAFu ("váhy vzduchu").
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
Krasne napsane

Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
hanzi máš pravdu souhlasím, kuchat z toho auta věci byl muj první napad,ale s tím ten člověk nesouhlasí, u té 323i prej sání přes 10 PS, to si myslím že za 2 litry smysl má, výfuk dá třeba jen 2-3 PS, ale zase strašny placebo navíc

Viscu musím taky řešit, zrovna na té 2,8mě je furt seplá, což ji kurevsky bere výkon.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Lidi, vy to tu snad nečtete nebo máte krátkou paměť nebo jste líní hledat a nebo moc hulíte/zobete. Dával jsem sem několikrát odkazy na grafy z brzy motoru M52B28 s origo sacím potrubím a s potrubím z M50. Zároveň tam byly hodnoty průtoku vzduchu potrubím: M52 180cfm, M50 280cfm. Ani to nestačí?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic

to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic

JaraX píše:no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno![]()
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic
tušim že myslel toto téma .) http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
jinak jsem včera proved DEBAFFLED AIRBOX a myslim že to cenu má, i kdyby to přidalo jen zvuk

j3ykobim píše:JaraX píše:no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno![]()
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic
tušim že myslel toto téma .) http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
jinak jsem včera proved DEBAFFLED AIRBOX a myslim že to cenu má, i kdyby to přidalo jen zvuk, ale i pocitově se auto lépe vytáčí
me totiz prijde ze mi to nejak uchvatne nejede, ale je fakt ze mam dirku u predelu mezi strednim dilem a koncovym tlumicem ve vyfuku... ale myslim si ze zas takovy placebo to delat nemuze... oni asi budou chtit i novy svice po 50tis km....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv 27.10.2011 00:00
- Bydliště: Stary Plzenec
Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
Urcite vaha udela hafo ale nezkurvis tim to auto? Myslim jizdni vlastnosti dyt e36 ma skoro 50:50 mezi napravama a kdyz vyndas vetsinu veci ze zadu tak to uplne zmenis...
JaraX píše:těch 20-30kg co odebereš víc poznáš na vykonu než na vaze, třeba hodně smysl má šíbr, to je třeba cca 30kg, navíc nahoře na střeše, to dost kurví těžiště, pak ta viska, bere pěknych par koní když je seplá, mnohem lepší nahradit elektrovrtulí,
co kdyz se z visky sunda jen vrtule co je na ni?