Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

sppedmax brzdy

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#21 Příspěvek od Lucifer »

Né nadarmo dávaj výrobci k destičkám papírky na čtení :lol:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jo jo :) ja k ferodům měl že zhruba 40x je potřeba zabrzdit na 50ti procentní účinek na kterej se mají zajet , poté se máš vratit do boxu a skontrolovat esi na destičkách není sklovina , následně jsou určeny pro závod :twisted: :lol: :lol: a brzdilo to jako prase , ale ty negativa tech desticek clovek musí doslova trpět :roll:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#23 Příspěvek od Lucifer »

Tak musí si člověk vybrat, buď mít desky na který nešáhneš jen nandáš a brzdíš dokud brzdí a nebo mít destičky který opečováváš, ale zase jsou schopný zastavit z 200km/h okamžitě :)
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#24 Příspěvek od Beaver »

To nejsou zadny. Mekky desticky rychle vadnou a pri vysoke intenzite brzdeni (na okruhu treba) muzou zacit i regulerne horet. Nicmene maji velmi rychly nastup i studene. Tvrde desky brzdi spickove az se zahreji, do te doby je jizda s takovym autem v provozu adrenalinovy zazitek, protoze pri potrebe okamzite brzdit se nic moc nedeje. Na druhou stranu teoreticky vydrzi dele. Pro bezne jezdeni tak neni moc dobre davat cokoliv prilis tvrdeho, protoze clovek to proste nemusi mit ohrate na potrebnou efektivni teplotu prave v okamziku, kdy to bude nekde na okresce nebo ve meste potrebovat. Nicmene naprosta vetsina beznych desticek (tj. "mekkych") je naprosto v poradku pro bezne pouzivani auta, pokud nekdo nejezdi jako idiot.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Beaver píše:Mekky desticky rychle vadnou a pri vysoke intenzite brzdeni (na okruhu treba) muzou zacit i regulerne horet.


todle jsou třebas TRW :) a to i v provozu ...

Beaver píše: . Tvrde desky brzdi spickove az se zahreji, do te doby je jizda s takovym autem v provozu adrenalinovy zazitek, protoze pri potrebe okamzite brzdit se nic moc nedeje. Na druhou stranu teoreticky vydrzi dele.


Brzdí i studené , jen chování pedálu je tupejší (tvrdší za studena) to že když někdo říká že brzdí hůře je porovnání se zahřátým stavem... za studena naprosto normální zastavení ! osobní zkušenost s DS 3000 . Déle nevydrží... 1000km z toho jeden okruh a jsou sjetý na kaši... samozřejmě nepochybuju že podobné destičky typu Hawk , Pagid , EBC Blue , DS 3000 jsi zkusil v provozu a víš že to za studena nebrzdí :twisted: :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Beaver
Registrovaný
Příspěvky: 279
Registrován: stř 09.05.2012 00:00

#26 Příspěvek od Beaver »

MattyX píše:...samozřejmě nepochybuju že podobné destičky typu Hawk , Pagid , EBC Blue , DS 3000 jsi zkusil v provozu a víš že to za studena nebrzdí :twisted: :lol:


Plus ještě keramické brzdy - ty navíc neskutečně skřípou :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od MattyX Moderátor »

opet otazka smesy , defakto všechno co ma v sobe primes kovu skripe neskutečně , tedka jen obyč juridy co delaji tak to je mazec :lol: ale pokud k nečemu prirovnat keramiku + kov tak zastavující vlak je opravdu slabý , a to nepřeháním :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lada Zuzjak
Registrovaný
Příspěvky: 181
Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
Bydliště: Žatec, Plzeň

#28 Příspěvek od Lada Zuzjak »

Mam na svem tanku EBCcka zelene a za studena brzdi jako serie, kdyz se zahrejou tak je to jeste lepsi. Na okruhu jsem je jeste nemel, ale zatim dost velka spokojenost.
Odpovědět