
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
sppedmax brzdy
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo jo
ja k ferodům měl že zhruba 40x je potřeba zabrzdit na 50ti procentní účinek na kterej se mají zajet , poté se máš vratit do boxu a skontrolovat esi na destičkách není sklovina , následně jsou určeny pro závod
a brzdilo to jako prase , ale ty negativa tech desticek clovek musí doslova trpět 





E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
To nejsou zadny. Mekky desticky rychle vadnou a pri vysoke intenzite brzdeni (na okruhu treba) muzou zacit i regulerne horet. Nicmene maji velmi rychly nastup i studene. Tvrde desky brzdi spickove az se zahreji, do te doby je jizda s takovym autem v provozu adrenalinovy zazitek, protoze pri potrebe okamzite brzdit se nic moc nedeje. Na druhou stranu teoreticky vydrzi dele. Pro bezne jezdeni tak neni moc dobre davat cokoliv prilis tvrdeho, protoze clovek to proste nemusi mit ohrate na potrebnou efektivni teplotu prave v okamziku, kdy to bude nekde na okresce nebo ve meste potrebovat. Nicmene naprosta vetsina beznych desticek (tj. "mekkych") je naprosto v poradku pro bezne pouzivani auta, pokud nekdo nejezdi jako idiot.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Beaver píše:Mekky desticky rychle vadnou a pri vysoke intenzite brzdeni (na okruhu treba) muzou zacit i regulerne horet.
todle jsou třebas TRW

Beaver píše: . Tvrde desky brzdi spickove az se zahreji, do te doby je jizda s takovym autem v provozu adrenalinovy zazitek, protoze pri potrebe okamzite brzdit se nic moc nedeje. Na druhou stranu teoreticky vydrzi dele.
Brzdí i studené , jen chování pedálu je tupejší (tvrdší za studena) to že když někdo říká že brzdí hůře je porovnání se zahřátým stavem... za studena naprosto normální zastavení ! osobní zkušenost s DS 3000 . Déle nevydrží... 1000km z toho jeden okruh a jsou sjetý na kaši... samozřejmě nepochybuju že podobné destičky typu Hawk , Pagid , EBC Blue , DS 3000 jsi zkusil v provozu a víš že to za studena nebrzdí


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
opet otazka smesy , defakto všechno co ma v sobe primes kovu skripe neskutečně , tedka jen obyč juridy co delaji tak to je mazec
ale pokud k nečemu prirovnat keramiku + kov tak zastavující vlak je opravdu slabý , a to nepřeháním 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň