Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rady pro nováčka s BMW
Ahoj, omlouvám se za téma jak z pomocný školy, ale rád bych dostal pár rad od zkušenějších, na co se zaměřit u BMW E46 Touring 320D. Na co si dát pozor, co bezpodmínečně kontrolovat, co udržovat jako v bavlnce a podobně, abych potom finančně nevykrvácel.
Díky moc a ještě jednou se omlouvám za pro Vás nejspíš bezpředmětný téma.
Díky moc a ještě jednou se omlouvám za pro Vás nejspíš bezpředmětný téma.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Snad jen můžu doporučit klasické věci.
- pravidelná výměna oleje, filtrů (olejovej, vzduchovej, palivovej, kabinovej)
- když je motor studenej tak mu nešlapej na krk, nech ho zahřát
- když někam dojedeš, nech motor chvilku běžet naprázdno, srovnají se teploty na turbu, prodloužíš mu životnost
- naftu neber u podezřelých benzinek
- motoru neuškodí přidávání aditiv do nafty (VIF, Castrol TDA)
- ještě při výměně oleje nech servisáka překontrolovat OIL SEPARATOR - to je věcička kde je další malej filtr, odlučovat oleje ze vzduchu, kterej když není měněnej dokáže zničit turbo. Vlastní zkušenost.
Je to díl č.11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ead_cover/
- pravidelná výměna oleje, filtrů (olejovej, vzduchovej, palivovej, kabinovej)
- když je motor studenej tak mu nešlapej na krk, nech ho zahřát
- když někam dojedeš, nech motor chvilku běžet naprázdno, srovnají se teploty na turbu, prodloužíš mu životnost
- naftu neber u podezřelých benzinek
- motoru neuškodí přidávání aditiv do nafty (VIF, Castrol TDA)
- ještě při výměně oleje nech servisáka překontrolovat OIL SEPARATOR - to je věcička kde je další malej filtr, odlučovat oleje ze vzduchu, kterej když není měněnej dokáže zničit turbo. Vlastní zkušenost.
Je to díl č.11
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/T ... ead_cover/
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
JirkaH píše:jj píše:Pak se ještě ve 160 000km doporučuje výměna oleje v převodovce a v diferenciálu.
To je jen doporučení nebo to dělají i autorizované servisy?
Už nevím kde jsem to četl, ale nedávno mi to potvrdili v autopupik.cz, že doživotní náplň v pojetí BMW (náplň oleje v převodovce a diferáku) se rovná 160 000 km.
Olej v normální převodovce dle výrobce,automat: http://www.kaps.cz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 228
- Registrován: pon 18.07.2011 00:00
- Bydliště: Frenštát pod Radhošťem
jedna z nejdulezitejsich veci je kontrolovat naplne a hlidat jejich dobu vymeny a zda nekde neubyvaji nebo nepribyvaji,jak si na tohle zvyknes ze mas hlidat,tak auto bude jezdit jak v bavlnce a odvdeci se ti za to bezporuchovou jizdou,ale jak jsem rekl,je to jen jedna z dulezitych veci,dale jsou jich tu miliony a ve finale zjistis ze auto neslouzi tobe,ale ty jemu,ale kdyz ho milujes,neni co resit:)a hlavne jeste co ti doporucim,nesetrit na dilech,prvni nez neco koupis tak mrkni tady na forum,co je nejlepsi znacka danneho dilu,uz taky nebudu takovy blbec a nebudu se snazit setrit a pujdu cestou rady a kvality:)