Jestli máš problémy s rodičema zda je zadní náhon vhodnej na zimu, tak můžeš říct, že celý rakousko a západní evropa jezdí v zimě svýma báwama do Alp
No a s tou spotřebou to není tak jednoznačný, neuškodí si pročíst zdejší témata. Obecně pokud člověk jezdí většinu po městě, tak určitě 328i úspornější nebude a 316i vítězí. Na delší přesuny dálnice, meziměsta s obsazeným autem je to zase slabota. Kupuj když už 318i, ta 1.6ka je tak pro baby do Kauflandu. Já bych si ale '02 benziňák při dnešních cenách PH už hodil do LPG.
Ja bych 1.6 nechal a poridil bych turbo diesla. Mam Coupe E46 2006 320cd a nemohu si stezovat. Ekonomicke krasne auto, ktere tez jede. Ale je to na Tobe. Zalezi kolik ma ten Bavorak nalitano.Servisni knizka atd.
To ze vetsina lidi keca o drahych dilech je pravda. Ale tak nekupuju auto s myslenkou, ze se hned neco vysere. Oni nam to vylozene prejou........... To je jak by mel nekdo hezkou blondatou holcicku a nekdo by rekl, je to je hezka holcicka, ale kdyz dostane rakovinu , tak ji ty vlasky vypadaj..... to je na pest........mezi voci..... Z deseti jeden rekne : pekny auto, gratuluji.....
Apropo vetsina taxi je Mercedes a ten ma nahon jako Bawa tak nechapu jak nekdo muze stale tvrdit ze je to na picu.. Nebo sou asi vsichni taxi fahrer vc Nemecka machri kdyz to davaj i v zime
krejcia1 píše:To že se s bmw jezdí nebezpečně v zimě většinou říkají lidé, kteří bmw nikdy v zimě (a asi ani v létě) neřídíli, já se naopak na zimu s bmw každý rok velmi těším, není nic lepšího než pěkně zasněžený kruhový objezd před obchoďákem na Chodově, kolikrát si jej dám i dvakrát do kola
Přesně tak, takovým lidem se vyloženě vysměju do xichtu. Závist je svině. Lidi jsou blbí a neví co melou.
Jamka: přikláním se k ostatním, že s 316 benzínem neušetříš více než třeba s 320d.. Druhá věc je ale ta, že diesel má taky pár drahých komponentů, které prostě rády odcházejí. Co se týká ceny náhradních dílů, tak lze sehnat levně i draze. Záleží na tom jakou si dáš práci s tím najít si ty levné. Se servisem to je úplně stejné. V dnešní době bych si spíše dělal starosti s tím, abych sehnal kvalitního servisáka, kterému se dá věřit a práci udělá dobře. No a k tomu náhonu na zadek - BMW má rozložení váhy vozu cca 50 na 50, takže lehký zadek to rozhodně není a pokud budeš mít dobré gumy, tak za sebou necháš v kopci spoustu předokolek. A bezpečně musí jezdit řidič a ne auto. Takže ty chytráky co ti říkaj, že je BMW (respektivě zadní náhon) v zimě nebezpečný, pošli ...
Já se svým 325tds jezdím celoročně. v pohodě se s tim dostanu i na hory a poceste pomaham obcas i zapadlym autům. takze pohoda jen se stim musis naucit protoze je to neco jinyho nez predokolka ale kdyz se to naucis je to uplne v klidu. muzu doporucit skolu smyku s bmw a nemas strach jezdit pokud to jiny amater nenacpe do tebe
Ja mam E46 320D a v zime uplne v pohode zadne pretaceni klouzani dsc to nadherne chyti a vysplham se i na kopec jako 4x4 a to predni nahony stoji pod kopcem je to proste Bavorak uplne v klidu....
mužu se také připojit:
s prvním sněhem jedu vždy na hory a vytahuju předokolky ze závěje,vloni jsem jel až večer kdy už nebyl provoz a do hor jezdili jenom BMW asi nás dostalo víc stejnej nápad
Pritelkyne mela 318i 85kw a zralo to vic jak me 330d a to ze to nejelo asi nema cenu rozvadet, proste je to mrsina co ma problem predjet cokoli pred sebou.. a pojistka? ja platim na 3litra 5tisic rocne to mi nepride drahy.. kazdopadne do bmw jedine sestival